Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
5 590,00 UAH
UA-2022-07-06-008018-a b40aa6953dcf4393bf63aad354a0e48e
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Вікторович Стороженко

+380507053737 obltravma_liman@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 липня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ТРАВМАТОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 20366499
Місцезнаходження: 84404, Україна , Донецька обл., м. Лиман, вул. КОСТЯНТИНА ГАСІЄВА, 36А
Контактна особа: Олександр Вікторович Стороженко
+380507053737
obltravma_liman@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 пачок
Папір А4 (500 арк)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ПЕРСПЕКТИВНА будинок 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 липня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 пачок
Папка-файл А4 (100 шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кропивницький, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА ПЕРСПЕКТИВНА будинок 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 липня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

06 липня 2022 20:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНПРАЙМ"
#39473754
Переможець 5 590,00
UAH з ПДВ
06 липня 2022 20:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2023 11:25
Договір №1.pdf укладений
06 липня 2022 20:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 липня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 5 590,00
UAH (в тому числі ПДВ 931,67 UAH)