Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Послуги з підготовки теплових пунктів будівель музею до опалювального сезону 2022-2023рр. з отриманням акту готовності до опалювального сезону (форми Е – 8), за адресою: м. Київ, вул. Терещенківська, 15 та вул. Терещенківська, 17, що здійснюється в 2022 році)
Очікувана вартість
50 100,00 UAH
UA-2022-07-06-006553-a de9dcd891e5b4d28a076fce84328ccbb
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Листрова Тетяна Володимирівна

380442343576 khanenkomuseum@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків
Код ЄДРПОУ: 02224301
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, вул. Терещенківська, 15-17
Контактна особа: Листрова Тетяна Володимирівна
380442343576
khanenkomuseum@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2022 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2022 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2022 17:00
Очікувана вартість: 50 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50720000-8: Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення


1. Предмет закупівлі: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Послуги з підготовки теплових пунктів будівель музею до опалювального сезону 2022-2023рр. з отриманням акту готовності до опалювального сезону (форми Е – 8), за адресою: м. Київ, вул. Терещенківська, 15 та вул. Терещенківська, 17, що здійснюється в 2022 році) в кількості, асортименті та технічними характеристиками відповідно до технічного завдання, наведеного нижче:


п/п Найменування робіт і витрат Одиниця
виміру Кількість
Демонтаж
1. Демонтаж приладу, що монтуються на технологічному трубопроводі ( витратомір ) , діаметр трубопроводу до 20 мм Шт. 2
2. Демонтаж перетворювача термоелектричного багато зонного (датчик температури) Шт. 2
3. Демонтаж приладу, що установлюються на конструкціях або щитах, маса до 5 кг (обчислювач) Шт. 1
4. Демонтаж термометрів в оправі прямих та кутових Шт. 5
5. Демонтаж манометрів з триходовим краном комплекти 5
6. Демонтаж заглушок на чавунних радіаторах Шт. 6
7. Демонтаж манометрів Шт. 27
8. Демонтаж вентилів, засувок, затворів, клапанів зворотних, кранів прохідних на трубопроводах із стальних труб діаметром до 50 мм Шт. 1
9. Демонтаж вентилів, засувок, затворів, клапанів зворотних, кранів прохідних на трубопроводах із стальних труб діаметром до 20 мм Шт. 4
10. Демонтаж трубопроводу із стальних труб діаметром 15 мм М п. 6
Монтаж
11. Монтаж приладу, що монтуються на технологічному трубопроводі ( витратомір ) , діаметр трубопроводу до 20 мм Шт. 2
12. Монтаж перетворювача термоелектричного багато зонного (датчик температури) Шт. 2
13. Монтаж приладу, що установлюються на конструкціях або щитах, маса до 5 кг (обчислювач) Шт. 1
14. Монтаж манометрів з триходовим краном Комплект 6
15. Монтаж перехідника (футорка) на чавунних радіаторах з кульовим краном діаметром 15мм Комплект 6
16. Монтаж манометрів Шт. 28
17. Монтаж термометрів в оправі прямих Шт. 5
18. Монтаж вентилів на стальний трубо провід діаметром 50мм Шт. 1
19. Монтаж вентилів на стальний трубо провід діаметром 15 мм Шт. 5
20. Монтаж муфти із заглушкою на металевий трубо провід діаметром 15мм Шт. 1
21. Прокладання труб діаметром 15 мм М.п 4
22. Очищення грязьовиків Шт. 4
23. Прочищення радіаторів (чавунних) центрального опалення до 80 кг Шт. 9
24. Гідравлічне випробовування системи опалення діаметром до 50 мм М.п. 240
25. Промивка системи опалення діаметром до 50 мм М.п 240
26. Державна повірка вузла обліку теплової енергії Комплект 1
- Обчислювач ( Лічильний тепла ) Шт. 1
- Витратомір , діаметр трубопроводу 20 мм Шт. 2
- Датчик температури Шт. 2
26. Державна повірка манометрів Шт. 26
27. Отримання акту готовності комерційного вузла обліку . Шт. 1
28. Отримання форми Е-8 акту про готовність теплового пункту до опалювального сезону 2022-2023рр Шт. 1
Матеріали
29. Термометри прямі в оправі ТТЖ - 100 Шт. 5
30. Крани кульові діаметром 15 мм Шт. 11
31. Кран кульовий для манометрів із спуском повітря діаметром 15 мм Шт. 6
32. Манометр МП 100 1,6 мПа Шт. 6
33. Трійник різьбовий діаметром 15 мм Шт. 1
34. Муфта різьбова із заглушкою діаметром 15 мм Комплект 1
35. Труба для води та опалення діаметром 15 мм М.п. 4
36. Муфта з різьбою діаметром 15 мм Шт. 2
37. Перехідник (футорка) чавунна 2х1/2 права Шт. 3
38. Перехідник (футорка) чавунна 2х1/2 ліва Шт. 3
39. Заглушка різьбова діаметром 15 мм Шт. 6

2. Особливі вимоги до предмету закупівлі:
2.1. Учасник при наданні Послуги надає наступні документи згідно чинного законодавства України та Настанови з визначення вартості будівництва (зі змінами та доповненнями):
2.1.1. Договірна ціна
2.1.2. Локальний кошторис.
2.1.3. Дефектний акт Форма №8.
2.1.4. Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку Форма №5а
2.1.5. Зведений кошторисний розрахунок вартості Форма №5.
2.1.6. Пояснювальна записка.
2.1.7. Акт готовності комерційного вузла обліку.
2.1.8. Акт про готовність теплових пунктів до опалювального сезону 2022-2023рр (форми Е-8).
2.2. Місце та строк надання Послуги:
2.2.1. Місце надання Послуги: м.Київ, вул.Терещенківська,15, Терещенківська 17.
2.2.2. Доступ Учасника (Підрядника) на об’єкти Замовника надається з відома та під супроводом представника Замовника.
2.2.3. Виїзд на об’єкти Замовника здійснюється за власний рахунок Учасника (Підрядника).
2.2.4. Строк надання Послуги: липень-вересень 2022 року.
2.3. Вимоги щодо якості надання Послуги:
2.3.1. Мета Послуги: на виконання розпорядження Київського міського голови № 238 від 19.05.2022 року «про підготовку міського господарства до осінньо-зимового періоду 2022/2023 років.
2.3.2. Учасник гарантує високу якість матеріалів, використаних для виконання Послуги, бездоганну обробку, високу якість технічного виконання.
2.3.3. Послуга повинна відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки.
2.3.4. Учасник зобов’язується надати додаткову інформацію на вимогу Замовника.
2.4. Умови оплати: Оплата послуг Замовником на підставі Договору та акту наданих послуг, буде здійснена Державною казначейською службою відповідно черговості визначеною постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» зі змінами та доповненнями.
3. Особливі вимоги:
3.1. Надання Замовнику повної, доступної та достовірної інформації щодо порядку та умов надання конкретної послуги, її вартості, порядку та строків оплати.
3.2. Гарантійний термін на надані послуги: Протягом опалювального сезону 2022/2023 рр з дати підписання акту приймання-передачі наданих послуг.
3.3. Надання Замовнику листа в довільній формі щодо підтвердження можливості надання послуг без отримання авансового платежу.
3.4. Ремонтні роботи виконуються з матеріалів Учасника (Підрядника). Всі матеріали і запчастини, застосовані на об’єктах Замовника, повинні бути новими, мати діючі сертифікати якості, протоколи випробувань тощо.
4. Вимоги до учасника:
4.1. Посвідчення про допуск до робіт в електроустановках напругою до 1000В (для працівників, що будуть надавати послуги).
4.2. Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки або Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
4.3. Довідка у довільній формі про наявність технічної бази та обладнання для надання замовлених послуг.
4.4. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про власний персонал відповідної кваліфікації, що дозволить в повному обсязі надати послуги із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть задіяні у виконанні робіт та копії свідоцтв та/або сертифікатів, та/або дозволів про відповідність їх високому рівню кваліфікації.
4.5. Підтверджений позитивний досвід не менше 3 років надання аналогічних (довідка у довільній формі з переліком виконаних договорів за період не менше 3 років).
4.6. Копія листів-відгуків від контрагентів, підписаних керівниками, в яких має бути зазначена інформація про якість наданих аналогічних послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
5. Взаємодія зі сторонніми організаціями:
5.1. Учасник (Підрядник) повідомляє Замовника про готовність систем опалення обʼєкта до здачі представникам теплопостачальної організації, а Замовник викликає представників теплопостачальної організації для прийняття робіт (Послуг) з підготовки систем опалення обʼєкта до опалювального сезону;
5.2. За результатами виконаних робіт (Послуг) Учасник (Підрядник) повинен надати Замовнику підписані з теплопостачальною організацією: акт готовності комерційного вузла обліку та акт про готовність теплових пунктів до опалювального сезону 2022-2023рр (форми Е-8).
5.3. По закінченню виконання Послуг будівельне сміття має бути обов’язково вивезено з об’єктів Замовника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Послуги з підготовки теплових пунктів будівель музею до опалювального сезону 2022-2023рр. з отриманням акту готовності до опалювального сезону (форми Е – 8), за адресою: м. Київ, вул. Терещенківська, 15 та вул. Терещенківська, 17, що здійснюється в 2022 році)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, вул. Терещенківська, 15, вул. Терещенківська, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг Замовником на підставі Договору та акту наданих послуг, буде здійснена Державною казначейською службою відповідно черговості визначеною постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» зі змінами та доповненнями. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-06-006553-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ІНЕК СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:40572499
Дата подання: 20 липня 2022 10:29
Відмова в закупівлі
Були не вірно завантажені документи , нові прикріпили , просимо розглянути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2022 12:50
Шановний Учаснику!
Згідно з частиною 9 статті 14 Закон України "Про публічні закупівлі" зі змінами та доповненнями: “ Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.
Пропозиція учасника повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції.
Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій.”
Номер вимоги: UA-2022-07-06-006553-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ІНЕК СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:40572499
Дата подання: 20 липня 2022 10:39
Посвідчення Журавель Дмитро
Додаємо посвідчення , на робітника , який заявлений
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 липня 2022 12:49
Шановний Учаснику!
Згідно з частиною 9 статті 14 Закон України "Про публічні закупівлі" зі змінами та доповненнями: “ Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.
Пропозиція учасника повинна містити підтвердження надання учасником забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення пропозиції.
Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій.”

Документи подані скаржником

20 липня 2022 10:29
Посвідчення
20 липня 2022 10:29
Протокол 1
20 липня 2022 10:29
Протокол 2

Документи подані скаржником

20 липня 2022 10:39
Витяг з протоколу
20 липня 2022 10:39
Протокол Журавель
20 липня 2022 10:39
Протокол 2 Журавель
20 липня 2022 10:39
Посвідчення Журавель
20 липня 2022 10:39
Посвідчення Журавель 2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2022 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНЕК СЕРВІС 50 100,00
UAH з ПДВ
50 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2022 16:32
Електронний підпис
15 липня 2022 16:29
Копія Статуту.PDF
15 липня 2022 16:29
Лист відгук ВАКС.PDF
15 липня 2022 16:29
Виписка з ЄДР.pdf
15 липня 2022 16:29
Акти ВАКС.pdf
15 липня 2022 16:29
Договор ВАСУ.pdf
15 липня 2022 16:29
Витяг ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНЕК СЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІНЕК СЕРВІС
#40572499
Відхилено 50 100,00
UAH з ПДВ
19 липня 2022 16:26

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій