Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (55521200-0) код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Очікувана вартість
415 800,00 UAH
UA-2022-07-06-003151-a 4212c9b7681e414aadf92b3bd02bdf72
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Левченко

+380332253775
+380508508932
newmed@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983134
Вебсайт: http://lcrl.com.ua/
Місцезнаходження: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Контактна особа: Юлія Левченко
+380332253775, +380508508932
newmed@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2022 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2022 00:00
Очікувана вартість: 415 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 079,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Строк надання послуг: до 23 серпня 2022 року, але не пізніше останнього дня воєнного стану, затвердженого Указом Президента України від 17.05.2022 р. № 341/2022 “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні”. Строк виконання договору: по 31.12.2022 р. Місцезнаходження замовника: 45601, Україна , Волинська обл., с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100, категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівля здійснюється в т.ч.згідно вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами Постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 р. № 723 "Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 і від 28 лютого 2022 р. № 169"). Ціна в річному плані зазначається без врахування ПДВ. Звільнення від ПДВ послуг щодо забезпечення харчування у закладах охорони здоров’я, відповідно до підпункту «г» 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3960 послуга
Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (55521200-0) код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів за фактично надані послуги на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Виконавець надає Замовнику належним чином оформлений Акт наданих послуг за кожні 7 днів поточного місяця. При складанні меню лікувального харчування Виконавець враховує наступне: приготування їжі тільки з високоякісних свіжих продуктів; хімічний склад продуктів (білки, жири, вуглеводи);калорійність раціону в цілому – не нижче 2400кКал;відповідність дієтичних страв вимогам дієти у відношенні набору продуктів і технології приготування; різноманітність страв по дням тижня, по видам продуктів, по способу їх кулінарної обробки; сезонність продуктів. Ціна тендерної пропозиції визначається (розраховується) учасником самостійно відповідно до чинного законодавства про ціни та ціноутворення, спеціального законодавства, яке регулює діяльність, пов’язану з предметом закупівлі з урахуванням вимог тендерної документації - без врахування ПДВ. Звільнення від ПДВ послуг щодо забезпечення харчування у закладах охорони здоров’я, відповідно до підпункту «г» 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI. Строк надання послуг: до 23 серпня 2022 року, але не пізніше останнього дня воєнного стану, затвердженого Указом Президента України від 17.05.2022 р. № 341/2022 “Про продовження строку дії воєнного стану в Україні”. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2022 11:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2022 11:57
Вимоги до предмета закупівлі 55521200-0.docx
06 липня 2022 11:57
Проект договору 55521200-0.docx
06 липня 2022 11:57
Оголошення 55521200-0.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" 415 800,00
UAH
415 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

14 липня 2022 15:29
Електронний підпис
14 липня 2022 15:29
20. Цінова.doc.asice.zip
14 липня 2022 15:29
18. ТЯК.doc.asice.zip
14 липня 2022 15:29
09.1. ДУ.pdf.asice.zip
14 липня 2022 15:29
19. Статут.pdf
14 липня 2022 15:29
10. Протокол вода.pdf
14 липня 2022 15:29
13. ОП + посвідчення.pdf
14 липня 2022 15:29
09.1. ДУ.pdf
14 липня 2022 15:29
12. Виписка ОП.pdf
14 липня 2022 15:29
06. Меню.doc.asice.zip
14 липня 2022 15:29
12. Виписка ОП.pdf.asice.zip
14 липня 2022 15:29
15. Санкції.doc.asice.zip
14 липня 2022 15:29
08. Сертифікат.PDF
14 липня 2022 15:29
05. Святкові дні.doc.asice.zip
14 липня 2022 15:29
03. Температура.doc.asice.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ"
#42233257
Переможець 415 800,00
UAH
15 липня 2022 09:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2022 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ"
#42233257
415 800,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2023 14:33
звіт про виконання.docx укладений
26 січня 2023 14:32
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2022 12:14
Додугода_1_харчування.pdf зміни до договору
15 вересня 2022 12:13
Електронний підпис укладений
18 липня 2022 10:41
Дог 55-52-18 кейтеринг спрощена ПКМУ 169.pdf укладений
18 липня 2022 10:40

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (55521200-0) код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги 3960 послуга 105,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ», в особі генерального директора Коваль Тетяни Валеріївни, яка діє на підставі Статуту, (надалі – Виконавець), з однієї сторони, та КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, в особі директора Коновала Сергія Михайловича, що діє на підставі Статуту, затвердженого рішенням Підгайцівської сільської ради Луцького району Волинської області № 11/5 від 30.09.2021 р., (надалі – Замовник), з другої сторони, які іменовані надалі разом – Сторони, а окремо – Сторона, керуючись п.12.4. Договору № 55-52/18 від «18» липня 2022 року (далі — Договір) та нормами статей 651–654 Цивільного кодексу України, статті 188 Господарського кодексу України, враховуючи, що 15.08.2022 набрав чинності Закон України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», який затверджує Указ Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» (далі — Указ № 573) щодо продовження строку дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб, уклали цю додаткову угоду № 1 про таке: 1. Сторони домовились збільшити обсяг та суму закупівлі Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (55521200-0), що визначені Договором № 55-52/18 від «18» липня 2022 року, а також продовжити строк дії Договору № 55-52/18 від «18» липня 2022 року та виконання зобов’язань по ньому і викласти пункти 3.1. та 5.1. в такій редакції: «3.1. Загальна сума Договору становить 468300,00 грн. (чотириста шістдесят вісім тисяч триста гривень 00 копійок) без ПДВ. Джерело фінансування – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Звільнення від ПДВ послуг щодо забезпечення харчування у закладах охорони здоров’я відповідно до підпункту «г» 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI.». «5.1. Строк надання послуг: до 20 вересня 2022 року включно, із можливістю його пролонгації, у разі внесення змін до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» та продовження воєнного стану, а в частині розрахунків за надані послуги - до їх повного виконання.». 2. Специфікацію (Додаток № 1 до Договору) викласти в новій редакції - Додаток № 1 до Додаткової угоди № 1. 3. Усі інші умови Договору залишаються без змін. 4. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору про надання послуг харчування № 55-52/18 від «18» липня 2022 року. Керуючись частиною третьою статті 631 Цивільного кодексу України, Сторони погодили застосувати умови Додаткової угоди до відносин між ними, які виникли до її укладення, а саме – з 23 серпня 2022 року. 5. Дана Додаткова угода складена у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та надаються по одній для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 55-52/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (55521200-0) код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги 3960 послуга 105,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 липня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 415 800,00
UAH