Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
545 000,00 UAH
UA-2022-07-06-002822-a 15d17067307a4aa7bd2edb57a6338efd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клекот Олена Анатоліївна

0342524020 lenaklekot@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01993150
Місцезнаходження: 76008, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Вулиця Федьковича, будинок 91
Контактна особа: Клекот Олена Анатоліївна
0342524020
lenaklekot@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2022 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2022 00:00
Очікувана вартість: 545 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Згідно Постанови КМ України "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів,робіт і послуг в умовах воєнного стану" №169 від 28.02.2022р. зі змінами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Комп'ютер тип 1 в комплекті з монітором та ББЖ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
10 штуки
Персональный комп'ютер тип 2 ARTLINE Business B25 (B25v26+) в комплекті з монітором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
15 штуки
Принтер та додатковий оригінальний картридж (Canon i-SENSYS LBP223dw)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2022 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2022 11:40
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
11 липня 2022 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 липня 2022 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2022 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2022 11:40
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги і еквіваленти
Дата подання: 08 липня 2022 15:57
Дата відповіді: 11 липня 2022 13:56
Шановий замовник, чи розглядаєте Ви еквіваленти або аналоги персональних комп'ютерів? Тому що Ви вказали конкретного виробника Artline з конкретною моделью. На нашу думку, це дискримінація для інших виробників HP, Dell, Acer або інших, які можуть запропонувати з такими же характеристиками, але на корпусі буде написано не Artline, а інший виробник. Прохання змінити тендерну документацію і дозволити еквіваленти виробників, які будуть краще або не гірше того, що Ви хочете отримати!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Частина 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Конструкція «замовник може вказати» говорить про диспозитивну норму Закону, яку замовник може використовувати у власній діяльності. Тобто це право, а не обов’язок замовника, відповідно замовники мають право конкретно вказати назву предмета закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-06-002822-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ", Код ЄДРПОУ:44090423
Дата подання: 10 липня 2022 12:39
1
Вітаємо компанію ARTLINE з перемогою в даних торгах! Добре, що є такі вимоги, як оригінал листа авторизації Учасника від компанії виробника персональних комп’ютерів. Даний лист повинен бути адресований Замовнику та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі. Також у листі має гарантуватись наявність усіх комплектуючих, необхідних для виробництва на складі у виробника, яким так легко можна зменшити конкуренцію до одного учасника. підписати з ним договір на вигідних умовах та отримати жирний відкат!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 липня 2022 17:03
З метою запобігання закупівлі нелегальної продукції умова надання листа авторизації жодним чином не обмежує конкуренцію, а тільки гарантує можливість поставки запропонованої учасником продукції.
Номер вимоги: UA-2022-07-06-002822-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ", Код ЄДРПОУ:44090423
Дата подання: 10 липня 2022 12:39
1
На вимогу надати ТАК ЗВАНИЙ «Авторизаційний лист» - ознака корупції або змови Замовника зі зручним учасником за для забезпечення перемоги та обмеження конкуренції!
Просимо вивчити законні підстави, які підтверджують юридичну нікчемність так званого листа. Просимо не надавати пояснення кшталт того, що ви хочете бути впевненим в надійності постачальника та решта. Все це суб'єктивна думка, яка не базується на Законі! Офіційність товар або те, що він завезений на миту території Україну легально - можна перевірити по серійному номер або парт номеру, та для цього не потрібен ТАК ЗВАНИЙ «Авторизаційний лист».


Під час укладення будь-якого договору, та здійснення господарської діяльності учасниками правовідносин, зокрема державними Замовниками та потенційними учасниками або переможцями відповідних закупівель, обов’язковим для всіх є дотримання чинного законодавства. За своїм визначенням, Закон — це нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов'язкове правило, яке має найвищу юридичну силу. Іншими словaми, нормaтивно-прaвовий aкт — це документ, прийнятий у визнaченому порядку компетентним оргaном публічної влaди, у якому містяться норми прaвa. У прaвовій системі Укрaїни нормaтивно-прaвовий aкт є основним джерелом прaвa. Слід зазначити, що зобов’язання за договором, укладеним за результатами закупівлі, виникають одне перед одним, а саме між Замовником і Учасником. Зобов’язання щодо постачання товару, що закуповується, покладається саме на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (виробника або офіційного дистриб’ютора) без зазначення її як сторони договору. Таким чином, у випадку, якщо виробник або офіційний дистриб’ютор з яким, учасник зобов’язаний мати партнерський договір відмовиться від своїх гарантій, які зазначені в авторизаційному листі щодо постачання або якості товару, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого виробника або офіційного дистриб’ютора з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (виробник або офіційний дистриб’ютор). У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги від виробника або його офіційного дистриб’ютора виконання умов договору. До того ж, на момент звернення, партнерській договір між виробником або його офіційним дистриб’ютором та Учасником вже може бути розірваним. Принагідно звертаємо увагу, Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином вимагаємо скасувати вимогу про надання так званого «авторизаційного листа», адже доведено, що такий лист не має юридичної сили та не несе зобов’язань перед замовником. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про публічних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Просимо Замовника не створювати умови не рівної конкуренції та проводити заходи на протидію корупції, а не на її розповсюдження, коли в закупівлі можуть прийняти участь обмежене коло учасників, які мають домовленості або з Замовником або з виробником чи офіційним дистриб’ютором.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 липня 2022 16:55
З метою запобігання закупівлі нелегальної продукції умова надання листа авторизації жодним чином не обмежує конкуренцію, а тільки гарантує можливість поставки запропонованої учасником продукції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГЛАДЕНЬКИЙ ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ 542 702,00
UAH з ПДВ
542 702,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2022 12:28
Електронний підпис
14 липня 2022 12:28
ФОТО.pdf.p7s
14 липня 2022 12:28
Витяг.pdf.p7s
14 липня 2022 12:28
Договір.pdf
14 липня 2022 12:28
Витяг - 0002.jpg.p7s
14 липня 2022 12:28
Avtorizatsіya.pdf
14 липня 2022 12:28
Витяг - 0001.jpg.p7s
14 липня 2022 12:28
ФОТО.pdf
14 липня 2022 12:28
Витяг - 0002.jpg
14 липня 2022 12:28
Cert.pdf
14 липня 2022 12:28
Виписка 2.jpg
14 липня 2022 12:28
Витяг.pdf
14 липня 2022 12:28
Витяг - 0001.jpg
14 липня 2022 12:28
Виписка 2.jpg.p7s
14 липня 2022 12:28
Виписка 1.jpg
14 липня 2022 12:28
Cert.pdf.p7s
14 липня 2022 12:28
Avtorizatsіya.pdf.p7s
14 липня 2022 12:28
Договір.pdf.p7s
14 липня 2022 12:28
Виписка 1.jpg.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГЛАДЕНЬКИЙ ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГЛАДЕНЬКИЙ ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ
#3196422791
Переможець 542 702,00
UAH з ПДВ
15 липня 2022 14:00

Документи

15 липня 2022 13:59
Електронний підпис
15 липня 2022 13:58
протокол від 15.07.22.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2022 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГЛАДЕНЬКИЙ ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ
#3196422791
542 702,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 липня 2022 13:59
Електронний підпис
15 липня 2022 13:58
протокол від 15.07.22.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2023 13:21
Електронний підпис укладений
19 липня 2022 12:29
Договір №521 від 19.07.2022р..pdf укладений
19 липня 2022 12:28

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Комп'ютер тип 1 в комплекті з монітором та ББЖ 1 штуки 60 202,00
UAH
Персональный комп'ютер тип 2 ARTLINE Business B25 (B25v26+) в комплекті з монітором 10 штуки 28 600,00
UAH
Принтер та додатковий оригінальний картридж (Canon i-SENSYS LBP223dw) 15 штуки 13 100,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 липня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 542 702,00
UAH