Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Матеріали для господарської діяльності (двері металопластикові), ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби
Очікувана вартість
192 000,00 UAH
UA-2022-07-06-001062-a c9d69fcbffb94907a08b19537fb6c682
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Захарченко

+380977507474 tender3@poltavavodgosp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНИЙ ОФІС ВОДНИХ РЕСУРСІВ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01037488
Вебсайт: https://poltavavodgosp.gov.ua/
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Коцюбинського, буд. 6
Контактна особа: Світлана Захарченко
+380977507474
tender3@poltavavodgosp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2022 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2022 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2022 11:00
Початок аукціону: 19 липня 2022 11:15
Очікувана вартість: 192 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Двері металопластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Коцюбинського, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2022
ДК 021:2015: 44221200-7 — Двері

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються у безготівковій формі згідно видаткових накладних Постачальника, протягом тридцяти календарних днів, шляхом перерахування коштів на його розрахунковий рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 06 липня 2022 11:34
Дата відповіді: 07 липня 2022 10:04
Чи передбачено закупівлею монтаж ?
Відповідь: Добрий день! Закупівлею монтаж непередбачений.
Відсутні розміри дверних стулок
Дата подання: 06 липня 2022 12:49
Дата відповіді: 07 липня 2022 13:49
Розміри стулок наведіть, будь ласка.
Відповідь: Добрий день! Згідно вимог ДБН В.1.1-7:2016 "Пожежна безпека об'єктів на виробництві" рухома половинка дверей повинна бути не менше 0,9 м
Зняти вимогу про заміри до подання пропозиції як дискримінаційну
Дата подання: 07 липня 2022 09:10
Дата відповіді: 08 липня 2022 10:56
Далеко не кожний малий учасник може витратити кілька тисяч на замір не будучи переможцем Закупівлі. Вимога замірів на етапі подання пропозицій є дискримінаційною відносно учасників з інших міст. Вимагаємо її зняти.
Відповідь: Добрий день! Закупівля здійснюється за державні кошти. Умови оплати - після поставки товару. Учасник повинен надати в своїй пропозиції чіткі розміри та схематичні зображення. Будь ласка, виконуйте умови оголошення.
Зняти вимоги про Декларацію згідно ISO/IEC 17050-1 та Сертифікат ІSO 9001:2015
Дата подання: 07 липня 2022 14:45
Дата відповіді: 08 липня 2022 11:16
Вимога надання Декларації виробника або постачальника про відповідність товару ISO/IEC 17050-1 а також вимога надання Сертифікату ІSO 9001:2015 виробника дверей прямо Законом не передбачена і є дискримінаційною до малих виробників сертифікованої в Україні продукції, які не мають технічної та фінасової можливості отримати такі сертифікати. Вимагаємо зняти дані вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будь - яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів. До того ж в актуальній редакції Закону "Про публічні закупівлі" у статті 23 вказано, що замовник має право вимагати від учасників підтвердження вимог, встановлених у документації й повинен зазначити які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Будь ласка, виконуйте умови закупівлі.
Вимоги до профілю щодо кількості камер та монтажної ширини
Дата подання: 07 липня 2022 14:49
Дата відповіді: 08 липня 2022 11:41
Чи має замовник якісь вимоги до кількості камер та монтажної ширини профілю?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання. Шановний Учаснику, з метою здійснення всіх необхідних замірів, характеристик товару, оголошення про спрощену закупівлю передбачає прибуття на об'єкт і здійснення всіх необхідних замірів та їх виконання відповідно до чинних норм.
Двері з вхідної групи чи міжкімнатні?
Дата подання: 07 липня 2022 14:50
Дата відповіді: 08 липня 2022 11:35
З якої групи профілю виготовляти двері - вхідної чи можна з віконної?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання. Зазначаємо, що виготовлення дверей повинно бути з вхідної групи профілю.
1
Дата подання: 13 липня 2022 10:35
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та приняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній документації в Додатку 1 Інформація про технічні характеристики в Вимоги до предмету закупівлі (далі – Товар):. Пункт 1 Учасник в межах вартості товару повинен забезпечити виїзд представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування, та надати офіційний лист із схематичними зображеннями й відповідними замірами. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про "Учасник в межах вартості товару повинен забезпечити виїзд представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування, та надати офіційний лист із схематичними зображеннями й відповідними замірами" до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування на об’єкт в період уточнень , була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
2
Дата подання: 13 липня 2022 10:41
Поясніть з якою метою вимагаєте :-"Учасник в межах вартості товару повинен забезпечити виїзд представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування, та надати офіційний лист із схематичними зображеннями й відповідними замірами."? ЯКЩО в запитаннях ви відповіли що у Вас тільки закупіля без монтажу ...? Правильно б було той хто буде монтувати повинен дати розміри . В технічних вимогах все зрозуміло та чітко прописано: Назва товару : 1 Двері металопластикові Ширина 1500 мм, висота 2600 мм. За типом відкриття: ліва. Колір: білий сандвіч плита Склопакет 4-16-4 Замок AXOR Ролик: Замок-рейка x Циліндр екон. x Біла x Біла Ручка офісна тип H Колір Ручки=Біла x H=500 (2кріпл.шаг320) x Білий x Білий дод. елемент Довідник GEZE TS1500 /Колір=Білий x Фіксація=Без Фіксації Петлі дверні Кільк.=4шт. x Колір=Білий Петлі дверні Кільк.=4шт. x Колір=Білий Електромагнітний замок, замок рейка*циліндр
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-06-001062-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2846707377
Дата подання: 13 липня 2022 10:35
Вимога
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та приняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній документації в Додатку 1Інформація про технічні характеристики в Вимоги до предмету закупівлі (далі – Товар):. Пункт 1 Учасник в межах вартості товару повинен забезпечити виїзд представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування, та надати офіційний лист із схематичними зображеннями й відповідними замірами. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про "Учасник в межах вартості товару повинен забезпечити виїзд представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування, та надати офіційний лист із схематичними зображеннями й відповідними замірами" до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення розмірів, кріпильних та супутніх матеріалів, складання, поставки, перевірки їх функціонування на об’єкт в період уточнень , була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації.
У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 липня 2022 15:40
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до п.2 ч.17 ст.14 Закону України: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
13 липня 2022 15:40
Електронний підпис
13 липня 2022 15:37
Протокол відміни .pdf