Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЗАРІЧНЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44011378 |
Місцезнаходження: | 34000, Україна , Рівненська обл., смт.Зарічне, вул.Фестивальна, 6 |
Контактна особа: |
Юлія Гнедко +380660411229 gnedkoyuliya@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2022 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2022 11:54 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2022 14:46 |
Очікувана вартість: | 4 240 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок проводиться шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дня підписання Сторонами акта приймання - передачі товарів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2022 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2022 16:08 |
протокол зміни.pdf | |
11 серпня 2022 16:08 |
нова редакція ТД вугілля.docx | |
11 серпня 2022 16:08 |
зміни перелік.docx | |
05 серпня 2022 15:07 |
тендерна документація - нова редакція -.docx | |
05 серпня 2022 15:07 |
протокол внесення.pdf | |
05 серпня 2022 15:07 |
зміни перелік.docx | |
05 серпня 2022 11:55 |
протокол внесення змін.pdf | |
05 серпня 2022 11:55 |
перелік змін.docx | |
05 серпня 2022 11:55 |
тд - нова редакція.docx | |
05 липня 2022 15:47 |
протокол (4).pdf | |
05 липня 2022 15:47 |
тд.docx |
11 серпня 2022 16:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 серпня 2022 16:08 |
протокол зміни.pdf
|
|||||||||
11 серпня 2022 16:08 |
нова редакція ТД вугілля.docx
|
|||||||||
11 серпня 2022 16:08 |
зміни перелік.docx
|
|||||||||
05 серпня 2022 15:07 |
тендерна документація - нова редакція -.docx
|
|||||||||
05 серпня 2022 15:07 |
протокол внесення.pdf
|
|||||||||
05 серпня 2022 15:07 |
зміни перелік.docx
|
|||||||||
05 серпня 2022 11:55 |
протокол внесення змін.pdf
|
|||||||||
05 серпня 2022 11:55 |
перелік змін.docx
|
|||||||||
05 серпня 2022 11:55 |
тд - нова редакція.docx
|
|||||||||
05 липня 2022 15:47 |
протокол (4).pdf
|
|||||||||
05 липня 2022 15:47 |
тд.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 16 липня 2022 22:19
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-26-000006 ● 5fd6ac6c5cf44969b9e7a232609aeed0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2022 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.08.2022 № 38
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.08.2022 № 38
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2022-07-05-006195-a 05.07.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-26 15:50:50
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам'яного (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2022-07-05-006195-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Згідно з інформацією розміщеною в електронній системі закупівель видом (предметом) закупівлі є товари.
Відповідно до частини третьої статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг - 133 тисячам євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
Згідно з інформацією розміщеною в електронній системі закупівель по відкритих торгах (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-07-05-006195-a ) очікувана вартість закупівлі 4240000,00 гривень. Дата оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюдненого в електронній системі закупівель – 05 липня 2022 року.
Офіційний курс євро до гривні за інформацією Національного банку України станом на 05 липня 2022 року – 30,5816 грн. Враховуючи курс євро на 05.07.2022 сума еквівалентна 133 тисячам євро на вказану дату складає 4067352,80 гривень.
Тобто, очікувана вартість закупівлі перевищує суму еквівалентну 133 тисячам євро.
Враховуючи вищевикладене, поясніть чому в електронній системі закупівель опубліковано річний план закупівлі на 2022 рік за номером UA-P-2022-07-05-003206-b яким передбачено проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів, а не закупівлі за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Вкажіть підстави не оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі додатково англійською мовою. Також, поясніть чому у зв’язку з перевищенням вартості закупівлі межі, встановленої у частині третій статті 10 Закону, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерна документація, оприлюднені не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, а не в строк не пізніше 30 днів, як це визначено частиною першою статті 10 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-29 16:35:45
Відповідь на звернення
У відкритих торгах за предметом закупівлі Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (CPV) (вугілля кам'яне), ідентифікатор процедури закупівлі - UA-2022-07-05-006195-a, при оголошенні закупівлі та визначенні вартісних меж закупівлі, уповноважена особа орієнтувалася на курс євро по кількох показниках. Перш за все такі дії були пов’язані з нестабільністю національної валюти та різкими коливаннями на ринку. Проаналізувавши валютний курс в державному банку Приватбанк, середній курс обміну валюти в банках України та курс конвертації за валютними картками ( далі додається https://index.minfin.com.ua/ua/exchange/archive/2022-07-05/) станом на 05 липня 2022 року було прийнято рішення оголошення закупівлі відкритими торгами
Курс обміну готівкових валют в КБ Приватбанк на 5.07.2022
Валюта Купівля (грн.) Продаж (грн.)
USD долар США 35,1000 -0.1000 -0.284 % 35,5000 -0.1000 -0.281 %
EUR Євро 36,1000 -0.1000 -0.276 % 37,2000 -0.1000 -0.268 %
Середній курс обміну валют в банках України на 5.07.2022
Валюта Купівля (грн.) Продаж (грн.)
BYN білоруський рубль 12,5000 0.0000 0.000 % 15,0000 0.0000 0.000 %
CHF швейцарський франк 33,0000 0.0000 0.000 % 37,0000 -0.1500 -0.404 %
CZK чеська крона 1,3600 -0.0100 -0.730 % 1,5000 0.0000 0.000 %
EUR Євро 36,2000 -0.3000 -0.822 % 37,0000 -0.3000 -0.804 %
GBP фунт стерлінгів Велико¬британії 39,8000 -0.1000 -0.251 % 43,0300 -0.1100 -0.255 %
HUF угорський форинт 0,0845 -0.0003 -0.354 % 0,0920 -0.0009 -0.969 %
ILS ізраїльський шекель 6,5000 0.0000 0.000 % 7,5000 0.0000 0.000 %
PLN польський злотий 7,3500 +0.0250 +0.341 % 7,8600 -0.0550 -0.695 %
RUB російський рубль 0,3350 0.0000 0.000 % 0,3850 0.0000 0.000 %
USD долар США 35,0000 -0.2000 -0.568 % 35,5000 -0.1500 -0.421 %
Курс конвертації за платіжними картками КБ Приватбанк на 5.07.2022
Валюта Купівля (грн.) Продаж (грн.)
USD долар США 33,6000 +4.3451 +14.853 % 33,7838 +0.9969 +3.041 %
EUR Євро 35,1500 +4.6240 +15.148 % 35,7143 +1.5846 +4.643 %
RUB російський рубль 0,3200 0.0000 0.000 % 0,3500 0.0000 0.000 %
Станом на момент оголошення відкритих торгів (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2022-07-05-006195-a ) 05 липня 2022 року відбулися коливання курсу євро. При оголошенні закупівлі на суму 4 240 000, 00 грн уповноважена особа застосувала курс КП «ПриватБанк», який станом на 05 липня 2022 року становив 36,1000 грн за 1 євро. Щодо курсу Нацбанку то у вівторок, 5.07.2022, валютні курси склали: долар США – 29,2549 грн./ USD, Євро – 30,5816 грн./ EUR. В комерційних банках 5.07.2022 середні курси обміну зберегли тенденцію до зниження. Середні курси купівлі / продажу склали: USD (долар США) – 35 / 35,5 грн., EUR (Євро) – 36,2 / 37 грн., що на погляд фінансових аналітиків, більш відповідає реальності та економічній ситуації.. Тому уповноваженою особою було прийняте рішення оголошення закупівлі за процедурою відкриті торги. Відкриті торги - одна з основних та найчастіше вживаних процедур закупівель. В Законі можна виділити два типи процедури відкритих торгів:
Відкриті торги - одна з основних та найчастіше вживаних процедур закупівель. В Законі можна виділити два типи процедури відкритих торгів:
• відкриті торги (так звані “українські”);
• відкриті торги з публікацією англійською мовою (так звані “європейські”).
Даний поділ є умовним, оскільки процедура одна - відкриті торги, проте в залежності від порогів має деякі особливості. Основними особливостями різновиду процедури відкритих торгів є обов’язкова публікація оголошення англійською мовою, довший строк для подачі пропозицій, двоетапність процедури, строки оскарження. Процедура відкритих торгів для закупівель вище порогів ЄС — традиційний відкритий тендер, який має стандартні строки проведення та передбачає спочатку проведення перевірки кваліфікації учасників і технічних характеристик.
Також однією з підстав яка, вплинула на обрання процедури закупівлі є тривалість процедури закупівлі. Для проведення процедури закупівлі відкритих торгів з публікацією англійською мовою Замовникові треба щонайменше два місяці для того щоб укласти контракт та розпочати отримання товару (не враховуючи потенційні ризики – відсутність учасників, оскарження умов тендеру, відмова від підписання договору або ж неможливість його виконати). А оскільки мова йде про підготовку до опалювального сезону та забезпечення усіх закладів (дошкільних та закладів загальної середньої освіти) відповідною сировиною, в умовах воєнного стану дане питання має вирішитися якнайшвидше. Враховуючи постанову Кабінету Міністрів України «Про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 № 169 (зі змінами) Замовник мав можливість закупити даний товар прямим договором, але обрав процедуру відкритих торгів, що дозволить в повній мірі дотриматися принципів публічних закупівель, зокрема – економії коштів.
Тому врахувавши нестабільність національної валюти та непросту ситуацію, яка склалася на території України закупівлю було оголошено про процедурі відкриті торги задля вчасного забезпечення твердим паливом заклади освіти на опалювальний сезон.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-31 16:39:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі вугілля кам'яного (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2022-07-05-006195-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВПК ЗАХІД» виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, зокрема учасником в Додатку №4 до тендерної документації в абзаці першому зазначена марка вугілля не відповідає вимогам тендерної документації.
При цьому, замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення вищевказаної невідповідності.
Згідно з частиною шістнадцятою статті 29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення, чому Вами розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які не підпадають під інформацію передбачену частиною шістнадцятою статті 29 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-05 14:27:15
Відповідь на звернення
У відкритих торгах за предметом закупівлі Код ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (CPV) (вугілля кам'яне), ідентифікатор процедури закупівлі - UA-2022-07-05-006195-a. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та / або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, зазначено таке: оскільки Законом передбачена можливість виправлення учасником процедури закупівлі невідповідностей в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій, замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням уточнених або нових документів, що були завантажені учасником через електронну систему закупівель протягом 24 годин та самостійно приймає рішення щодо їх відповідності вимогам, встановленим у тендерній документації.
Розглянувши документи учасника «ТОВ "ВПК ЗАХІД", стало зрозуміло, що учасник у підготовці тендерної пропозиції скористався першим зразком тендерної документації, доданої при оголошенні закупівлі ще 05 липня 2022 року, де зазначалися відповідні марки вугілля: вугілля кам’яне марки ДГ/Г(Г2) 0-100, вугілля кам’яне марки Д/Г(Г2) 13-100, вугілля кам’яне марки ДГ/Г (Г2)/А(20-200) . Під час здійснення закупівлі код ДК 021:2015«09110000-3 Тверде паливо (CPV) Вугілля кам’яне ( UA-2022-07-05-006195-a) кілька раз вносилися зміни, безпосередньо зміни вносились в марки вугілля. На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель No5222-р/пк-пз від 28.07.2022 внести зміни до Тендерної документації : вугілля кам’яне марки ДГ/Г(Г2) 0-100, вугілля кам’яне марки Д/Г(Г2) 13-100, вугілля кам’яне марки ДГ/Г (Г2)/А(20-200) було замінено на вугілля кам’яне марки Г(Г2) 13-100, вугілля кам’яне марки Г (Г2) (25-200) . При оцінці тендерної пропозиція учасника «ТОВ "ВПК ЗАХІД" уповноважена особа виявила певні невідповідності, а саме: в інформативній частині тендерної пропозиція була вказана назва закупівлі, код ДК закупівлі та безпосередньо марки вугілля , ті які були зазначені ще до внесення змін до тендерної документації, а у основній частині тендерної пропозиції, де безпосередньо зазначається назва товару, одиниця виміру, кількість, ціна за одиницю та загальна вартість товару з урахуванням транспортування марки вугілля прораховані відповідно до вимог тендерної документації. Проаналізувавши всі надані документи у складі пропозиції учасника стало зрозуміло, що дана не відповідність являє собою формальну помилку допущену по неуважності, адже в інших документах все прописано вірно. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, відповідно не є підставою для відхилення пропозиції учасника. Але оскільки питання класифікації марки вугілля було предметом оскарження до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель,уповноваженою особою було прийнято рішення про надання 24 годин для виправлення такої невідповідності. Можливо, поглянувши на дану ситуацію зі сторони, здається що вимога про усунення такої невідповідності була дещо зайвою та надлишковою, і дану невідповідність можна було б врегулювати при поданні оновленої тендерної пропозиції чи при завантаженні підписаного контракту разом з оновленою пропозицією. Та все ж уповноважена особа вирішила дати можливість виправити недоліки у документах наданих учасником.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2022 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВПК ЗАХІД" |
4 043 000,00
UAH з ПДВ
|
4 043 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Енергозахід" |
4 192 700,00
UAH з ПДВ
|
4 192 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМСВЕЛЛ" |
4 213 020,00
UAH з ПДВ
|
4 213 020,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВПК ЗАХІД" #41744728 |
Переможець |
4 043 000,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2022 16:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 серпня 2022 12:25
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 05 вересня 2022 17:45 |
Кінець періоду оскарження: | 16 вересня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 16 вересня 2022 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Уповноваженою особою було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги, а потрібно було за процедурою відкриті торги з публікацією англійською мовою,так як очікувана вартість предмета закупівлі станом на 05.07.2022 року згідно курсу НБУ перевищувала суму еквівалентну 133 тисячам євро. |
05 вересня 2022 17:45
|
Електронний підпис |
05 вересня 2022 17:44
|
протокол скасування закупівлі.docx |