Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з гігієнічного навчання працівників, професійна діяльність яких пов’язана з небезпечними факторами, обслуговуванням населення, з метою запобігання виникненню захворювань, поширенню масових інфекційних та неінфекційних захворювань, отруєнь, у тому числі харчових, згідно Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»
Очікувана вартість
10 742,55 UAH
UA-2022-07-05-005782-a 22816e98b1314c1ab9d0e22b4f647e8e
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Болілий Сергій Олександрович

380363662624 Tsap@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промислова зона
Контактна особа: Болілий Сергій Олександрович
380363662624
Tsap@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2022 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2022 14:00
Очікувана вартість: 10 742,55 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,93%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80560000-7: Послуги з професійної підготовки у сфері охорони здоров’я та надання першої медичної допомоги


Учасники закупівлі не можуть бути належними до переліку осіб, що зазначені в п.1 Постанови КМУ «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 №187 (далі – постанова КМУ від 03.03.2022 № 187), а також не повинні підпадати під критерії юридичних осіб, щодо яких встановлено заборони, визначені вимогами постанови Правління НБУ «Про роботу банківської системи в період запровадження воєнного стану» від 24.02.2022 №18 (далі – постанова НБУ від 24.02.2022 №18).
В учасника закупівлі повинні бути відсутні заборони на виконання грошових та інших зобов’язань, кредиторами (стягувачами) за якими вони є (відповідно до постанови КМУ від 03.03.2022 № 187), та/або наявності в учасника ризику зупинення здійснення видаткових операцій за їх рахунками (відповідно до постанови НБУ від 24.02.2022 №18).
У випадку поширення на учасника заборон, встановлених постановою КМУ від 03.03.2022 № 187 та постановою НБУ від 24.02.2022 № 18, Замовник відхиляє пропозицію такого Учасника згідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з гігієнічного навчання працівників, професійна діяльність яких пов’язана з небезпечними факторами, обслуговуванням населення, з метою запобігання виникненню захворювань, поширенню масових інфекційних та неінфекційних захворювань, отруєнь, у тому числі харчових, згідно Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 80560000-7 — Послуги з професійної підготовки у сфері охорони здоров’я та надання першої медичної допомоги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за надані послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати підписання актів здачі-приймання наданих послуг, за умови реєстрації Виконавцем належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН*. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення актів здачі-приймання наданих послуг. Сторонами погоджено, що у разі, якщо Виконавець не здійснить реєстрацію належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН у встановлений законодавством термін та це призведе до втрати у Замовника права на нарахування сум податку на додану вартість, що відносяться до податкового кредиту, Замовник в односторонньому порядку зменшує вартість наданих послуг за договором на суму ПДВ, яка не була підтверджена податковою накладною відповідно до вимог ПКУ, та проводить розрахунок протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту втрати права на такий податковий кредит*. * виділене по тексту та абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, крім контрагентів, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ. У випадку відсутності реєстрації Виконавцем належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п. 201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Виконавець на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ.** ** абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2022 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2022 15:21
40-СпЗ-ДУ-22.docx
05 липня 2022 15:21
Додаток_1.docx
05 липня 2022 15:21
Додаток_4.doc
05 липня 2022 15:21
Додаток_3.doc
05 липня 2022 15:21
Додаток_2.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій