Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари: папір для друку формат А-4)
Очікувана вартість
186 903,00 UAH
UA-2022-07-05-003645-a ● c14cfff5cbb443d092e0fe0aaa3a669c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Мукачівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04053743 |
Вебсайт: | https://mukachevo-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, ПЛОЩА ДУХНОВИЧА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Олександра Габовда +30662988233 habovda12041982@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2022 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2022 12:44 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2022 12:45 |
Початок аукціону: | 18 липня 2022 12:43 |
Очікувана вартість: | 186 903,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 934,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 ящик
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари: папір для друку формат А-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, місто Мукачево, пл. Духновича Олександра, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості Товару по безготівковому розрахунку впродовж 90 календарних днів з моменту одержання Товару за цінами згідно видаткових накладних | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2022 14:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2022 14:38 |
нове ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
07 липня 2022 14:38 |
новий Додаток 3 до оголошення ТЗ.docx | |
07 липня 2022 14:38 |
дод 4 Проект договоруНОВИЙ.odt |
07 липня 2022 14:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 липня 2022 14:38 |
нове ОГОЛОШЕННЯ.docx
|
||||||
07 липня 2022 14:38 |
новий Додаток 3 до оголошення ТЗ.docx
|
||||||
07 липня 2022 14:38 |
дод 4 Проект договоруНОВИЙ.odt
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-05-003645-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 07 липня 2022 10:55
Невідповідність загальної кількості продукції та не правильно вказана одиниця виміру.
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-07-05-003645-a на закупівлю LR 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари: папір для друку формат А-4), де Замовником виступає Виконавчий комітет Мукачівської міської ради, нами було встановлено, що в оголошенні системи Prozorro в електронній формі щодо даної закупівлі відображається загальний об’єм 186 упаковок, хоча в оголошенні про проведенні спрощеної закупівлі та в додатку 3 до цього оголошення «Технічні вимоги» зазначено 180 упаковок. Також хочемо зазначити, що такої одиниці виміру як «упаковка» в класифікаторі системи позначень одиниць вимірювання та обліку не існує.
Просимо Вас зробити зміни щодо інформації загальної кількості товару та змінити його одиницю виміру на «ящ. (ящик), або загальну кількість пачок паперу для отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас зробити зміни щодо інформації загальної кількості товару та змінити його одиницю виміру на «ящ. (ящик), або загальну кількість пачок паперу для отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2022 14:31
з метою усунення невідповідностей прийнято рішення задоволити вимогу та внести відповідні зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та до вимог до предмета закупівлі у спрощеній процедурі на закупівлю: ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари: папір для друку формат А4).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 липня 2022 13:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" |
151 308,00
UAH з ПДВ
|
143 046,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
162 000,00
UAH з ПДВ
|
143 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" #43977041 |
Відхилено |
143 046,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2022 12:03
|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
143 100,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2022 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2022 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2022 14:51
|
договір №167 від 26.07.2022.pdf | укладений |
26 липня 2022 14:51
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари: папір для друку формат А-4) | 180 | ящик |
795,00
UAH з ПДВ
|