Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лави для оснащення тимчасових укриттів
Очікувана вартість
191 520,00 UAH
UA-2022-07-05-002885-a dd00a4efe33c4b9391c9e62a58f0d1c1
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Голованова

+380505000612 holovanovai@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ЛІЦЕЙ МИТНО-ПОДАТКОВОЇ СПРАВИ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ПРИ УНІВЕРСИТЕТІ МИТНОЇ СПРАВИ ТА ФІНАНСІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 36574474
Місцезнаходження: 49126, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Космодромна, буд. 7
Контактна особа: Ірина Голованова
+380505000612
holovanovai@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 липня 2022 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2022 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2022 23:00
Початок аукціону: 21 липня 2022 12:33
Очікувана вартість: 191 520,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 957,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


У зв'язку з нагальною потребою для оснащення укриття, закупівля проводиться в порядку спрощеної закупівлі за постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2022 № 723 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 і від 28 лютого 2022 р. № 169»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 штуки
Лави для оснащення тимчасових укриттів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49126, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ КОСМОДРОМНА, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2022
ДК 021:2015: 39113600-3 — Лавки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяоплата Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кількості товару
Дата подання: 06 липня 2022 11:50
Дата відповіді: 07 липня 2022 10:20
Добрий день! Скільки лав потрібно? В тех. завданні і пропозиції 5520, а на сторінці тендера 84.
Відповідь: Дякую. Помилка виправлена. 84 штуки
Щодо шкідливості матеріалу
Дата подання: 07 липня 2022 10:06
Дата відповіді: 07 липня 2022 10:24
Шкода ДСП для здоров'я була визнана Всесвітньою Організацією Охорони Здоров'я ще в далекому 1985 році. ДСП небезпечний своїми шкідливими виділеннями формальдегіду, який офіційно визнаний канцерогеном. Він здатний виділятися протягом 14 років, але найактивніше виділяється перші 2 роки. Перевищення норми здатне викликати як алергічні реакції, а й онкологічні захворювання. Замовник хоче щоб діти отримали отруєння в тимчасовому укритті,де будуть лави з свіжевиготовленого ДСП в непрвітрюєму приміщенні.. Альтернативою можуть бути металеві лави з сидінням з чистої деревени. Таке враження ,що ДСП треба пристроїти навіть ціною здоров'я дітей і ця закупка буде мати довге продовження
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за зауваження. Замовник діє в межах кошторису. Укриття не передбачає тривалого перебування в приміщенні (наприклад 10 суток). Приміщення має вентиляцію.
Уточнення по закупівлі
Дата подання: 13 липня 2022 13:13
Дата відповіді: 13 липня 2022 22:44
Шановний Замовнику Вами проводиться закупівля меблів для оснащення укриття. В пункті 3.5 проекту договору зазначено, що розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами). Тобто Постачальник може рано чи пізно отримати кошти за виконаний договір тільки якщо зазначені видатки передбачені в ПКМУ 590. В іншому випадку Постачальник повинен розуміти, що не отримає оплату (затримка з розрахунками може бути навіть більше року) натомість необхідно закуповувати матеріал, оплачувати заробітню плату робітникам та сплачувати податки, тощо. На сьогоднішній день в ПКМУ 590 зазначено, що до черги для оплати потряпляють видатки на "ремонт споруд цивільного захисту (укриття, бомбосховища тощо)" це КЕКВ 2240 та КЕКВ 3132. Вами ж проводиться закупівля товару та до Казначейства Ви надасте платіжне доручення за КЕКВом 2210. Поясніть відповідно до підпункту 2 пункту 19 ПКМУ 590 яку категорію видатків Вами буде зазначено в платіжному доручені, для виконання умов договору по зазначеній закупівлі? Чи Постачальнику готуватися до невизначеності та довгострокової простроченої дебіторської заборгованості від Вашої установи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник - Комунальний заклад - є одержувачем бюджетних коштів, який зобов’язаний дотримуватись бюджетного законодавства. На сьогоднішній день чинним законодавством не передбачено попередніх оплат . Тому оплата буде здійснюватися здійснюватись згідно чинного законодавства .
Уточнення по закупівлі
Дата подання: 13 липня 2022 13:14
Дата відповіді: 13 липня 2022 22:24
Беручи до уваги, що Казначейство на сьогоднішній день не в змозі здійснити оплату закупівлі Лавок для укриття згідно з ПКМУ 590 просимо внести зміни до проєкту Договору та до оголошення про проведення закупівлі. А саме передбачити можливість здійснення попередньої оплати згідно з ПКМУ 1070 в розмірі до 30% від загальної суми договору відповідно до ПКМУ 641.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник є одержувачем бюджетних коштів, який зобов’язаний дотримуватись бюджетного законодавства. На сьогоднішній день чинним законодавством не передбачено попередніх оплат . Тому оплата буде здійснюватися здійснюватись згідно чинного законодавства .
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-05-002885-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:32140051
Дата подання: 07 липня 2022 10:43
Усунення дискримінаційної вимоги та заміна матеріалу виготовлення
Замовник у тендерній документації зазначив, що у складі пропозиції Учасник в обов'язковому порядку повинен надати «Сертифікат що підтверджує відповідність вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020». Оскільки сертифікація не є обов’язковою на території України і оформлення такого сертифіката відбувається від двох неділь та більше, а також чинним законодавством України не визначено порядок впровадження і функціювання на підприємствах сертифікату SIC.COVID-FREE:2020, тому ми вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та навмисно обмежує коло потенційних учасників. Замовник самостійно визначає перелік документів про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до принципів ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». А відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах».
Також Замовник зазначив, що «Лава повинна бути виготовлена з ламінованого ДСП товщиною 16 мм виробництва «Swisspan» або еквівалент (клас емісії Е-1 з відповідним документальним підтвердженням).». Оскільки меблеві вироби чутливі до світла, вологи, сухості, тепла та холоду, рекомендовано уникати тривалого впливу на них одного чи декількох вище вказаних факторів, адже це може викликати небажані зміни зовнішнього вигляду меблів, їх міцності, привести до прискореного старіння покриття, короблення та деформації елементів та деталей. Дана вимога не є доцільним рішенням для забезпечення функціональності в укриттях на довгостроковий період, тому доцільніше було б для виготовлення лав для оснащення тимчасових укриттів використовувати металевий корпус з ЛДСП, чи повністю метал, або у крайньому випадку натуральну деревину з металевим корпусом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 липня 2022 12:41
Поняття «дискримінаційні умови» виражається у неможливості виконати вказану вимогу оголошення про проведення спрощеної закупівлі більш ніж одному учаснику процедури закупівлі, тому, Замовник вважає вимоги зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обґрунтованими та не вбачає в них порушення принципів та вимог Закону України №922, а саме оголошенням забезпечено умови рівності участі у закупівлях учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-07-05-002885-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 11 липня 2022 01:08
Упереджені вимоги, що унеможливлюють участь в процедурі закупівлі
Шановний замовник. Вашим предметом закупівлі є ТОВАР, а саме "Лави для оснащення тимчасових укриттів", простими словами - ЛАВА, звичайна та проста у виготовленні багатьма виробниками. Проте, вами у "Технічні, якісні та кількісні вимоги щодо закупівлі" навмисно включені формальні вимоги, що не стосуються технічних, якісних чи кількісних характеристик предмету закупівлі - ТОВАРУ, а саме вимоги надати копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, сертифікату на систему екологічного управління ISO 14001:2015, сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ISO 28000:2007, Сертифікат ISO 45001:2018 Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, Сертифікат що, підтвердує відповідність вимогам стандару SIC.COVID-FREE:2020. Дані сертифікати видаються ОРГАНІЗАЦІЯМ, про що прямо зазначено у відповідних текстах цих стандартів і явлюяються безпосередньо кваліфікаційними критеріями постачальника, тобто визначають, чи має постачальник впроваджену певну систему ISO чи ні. ЗУ "Про публічні закупівлі", Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі прямо визначають, які кваліфікаційні критерії Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі та подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Також, вами це зроблено в період військового стану, коли при всьому бажанні організаціям складно отримати зазначені документи з багатьох незалежних від них причин. Ваша позиція може свідчити про замовний характер закупівлі і можливу змову з певним постачальником, що "навиготовляв" собі необов'язкових сертифікаті, які не стосуються безпосередньо товару, але завдяки вашим маніпуляціям перешкоджають участі у закупівлі широкому колу постачальників. Вимагаємо усунути зазначені вище штучні перепони та обмежитись реальними Технічними, якісними та кількісними вимогами до товару.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 липня 2022 19:51
Застосування сертифікації - є підтвердженням безпеки товару для здоров’я та життя людини, її майна і навколишнього природного середовища. В нашому випадку зазначається безпечність використовуваних матеріалів для виготовлення лав. Дана вимога не є упередженою оскільки отримання сертифікатів можливе для будь-якого суб’єкта господарювання.
Номер вимоги: UA-2022-07-05-002885-a.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПЛАХТА ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2822306554
Дата подання: 12 липня 2022 23:50
Порушення чинного законодавства та маніпуляції
Ваша відповідь, що " Застосування сертифікації - є підтвердженням безпеки товару для здоров’я та життя людини, її майна і навколишнього природного середовища» є правомірним за умови застосування сертифікації безпосередньо ТОВАРУ, про що ви самі і зазначаєте, а потім здійснюєте маніпуляцію, підміну сертифікації організації, на нібито сертифікацію товару. Зазначені вами сертифікати не сертифікують товари, вони лише підтверджують впровадження виробником певних організаційних систем у відповідності до певних стандартів ISO. Відповаідно до Статті 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності - 1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)..Ваша технічна специфікація містить наступні характеристики: "Габаритні розміри не менше: довжина – 1600 мм. ширина – 400 мм. висота – 450 мм. Лава повинна бути виготовлена з ламінованого ДСП товщиною 16 мм виробництва «Swisspan» або еквівалент (клас емісії Е-1 з відповідним документальним підтвердженням). Кромка ПВХ товщиною не менше 1,8 мм, кромка повинна бути стійкою до механічного впливу. Колір кромки повинен відповідати кольору відповідних поверхонь. При збірці повинна використовуватися система прихованого кріплення (Мinifix»). Лава повинна кріпитися до полу. Колір виробу узгоджується із замовником при укладанні договору (орієнтовно колір ДСП - бежевий)." Надайте детальне роз'яснення, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти, наявність (відповідність) яких саме з перелічених характеристик товару (у вашому випадку зазначається безпечність використовуваних матеріалів для виготовлення лав) підтверджують сертифікати, що вами вимагаються ( ДСТУ ISO 9001:2015 , ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 28000:2008)? Порушення випливає з норм ст 23, тобто вимоги документів, які не стосуються саме характеристик товару, підміни понять сертифкації товару і сертифікації організації. Те, що отримати можна любий сертифікат, не означає, що у вас є законне право його вимагати, адже ви можете встановлювати кваліфікаційні вимоги визначені законом до учасника і ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. Бо за вашою логікою, будь хто може пройти курси і отримати сертифкат із знання іноземної мови, наприклад, може його ще включите в умови тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 липня 2022 22:42
Замовником оголошено закупівлю та вимоги щодо предмету закупівлі враховуючи статтю 14
Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи ваші посилання на статтю 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вони є
безпідставними, оскільки стаття 23 Закону України «Про публічні закупівлі» відноситься до розділу IV
Відкриті торги, тобто зазначена вами стаття закону не відноситься до проведення спрощених закупівель.

Документи

08 липня 2022 12:41
Scan1.PDF

Документи

12 липня 2022 19:51
Scan1.PDF

Документи

13 липня 2022 22:42
Scan1.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 14 липня 2022 22:28
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Невідповідність цільового призначення планових асигнувань, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
14 липня 2022 22:28
Електронний підпис
14 липня 2022 22:27
Scan1.PDF