Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тетерівський дитячий будинок-інтернат Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188501 |
Вебсайт: | http://tdetdom.ucoz.com |
Місцезнаходження: | 12420, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н., с.Тетерівка, вул. Шкільна 56 |
Контактна особа: |
Дана Юхимчук +380663458757 ztdetdomprozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 липня 2022 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2022 15:05 |
Очікувана вартість: | 200 799,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 007,99 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2022 11:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2022 11:15 |
Тендерна Риба см.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- Підтверджуючі документи щодо проведення дезінфекції;
- Графік проведення дезінфекції транспортних засобів;
- документ/ти, що підтверджує/жують фактичне виконання робіт (надання послуг) з дезінсекції транспортних засобі, на останню дату, яка передує даті подання пропозицій;
- Договір про дезінфекцію ТЗ.
2. Відповідно Додатку № 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» замовником визначено два найменування товару: Риба свіжоморожена тушка хека, Риба свіжоморожена тушка минтая. В тендерній пропозиції ФОП Ярошинська І.А. зазначає найменування товару – риба свіжоморожена без визначення її конкретної назви по кожній з позицій, що порушує вимоги Замовника щодо якісних та технічних вимог. Не зрозуміло який вид риби я по якій ціні буде постачатися!
3. ФОП Ярошинська І.А. надала проект договору без зазначення реквізитів постачальника та незаповнена специфікації щодо договору.
4. В довідці - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази Вих. № 273/20.07 від 20.07.2022 р. Учасник зазначив недостовірну інформацію щодо стажу роботи Ярошинська Інна Анатоліївна, оскільки учасник народився в 1971 р., а стаж 39 років. Тобто трудова діяльність розпочата в 12 років?
З повагою,
ФОП Якімець Г.М.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-16-000033 ● 39867ded53a9474da7a4e54526315978
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2022 16:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.08.2022
№ 27-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.08.2022 № 27-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2022-07-05-002274-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-22 11:48:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по ID: UA-2022-07-05-002274-a , відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Враховуючи вищевикладене, поясніть чому договір про закупівлю не укладено протягом 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю? Також, прошу надати обґрунтування продовження строку укладання договору до 60 днів, в разі його наявності, з відповідними копіями документів.
Слід відмітити, що відповідно до частини 1 статті 32 Закону, замовник відміняє процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
необхідно скасувати торги у звязку з неможливістю усунення недоліків
2022-09-06 11:52:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто, шляхом відміни тендера.
2022-09-06 12:04:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2022 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ЯРОШИНСЬКА ІННА АНАТОЛІЇВНА |
149 242,50
UAH з ПДВ
|
149 242,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЯКІМЕЦЬ ГАЛИНА МИХАЙЛІВНА" |
179 091,00
UAH з ПДВ
|
179 091,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ЯРОШИНСЬКА ІННА АНАТОЛІЇВНА #2629614440 |
Переможець |
149 242,50
UAH з ПДВ
|
28 липня 2022 09:08
|
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 01 вересня 2022 13:35 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Зміна технічних умов |
14 липня 2022 17:48
|
ПРОТОКОЛ ПІДТВЕРДЖЕННЯ №28.docx |
Дата оприлюднення: | 06 вересня 2022 10:33 |
Кінець періоду оскарження: | 17 вересня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 17 вересня 2022 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути |
06 вересня 2022 10:33
|
Електронний підпис |
06 вересня 2022 10:32
|
IMG_20220906_0001.pdf |