Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціальний індивідуальний комплект РХБ захисту рятувальника СІКЗР-ІІ в комплектації, вказаній в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Очікувана вартість
782 059,50 UAH
UA-2022-07-04-006737-a e1242ec10a9946bda6f186e06bc57488
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антон Романенко

+0542665417 dprz01@sm.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 38397196
Місцезнаходження: 40009, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Робітнича, 69
Контактна особа: Антон Романенко
+0542665417
dprz01@sm.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2022 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2022 00:00
Очікувана вартість: 782 059,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 910,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Категорія замовника визначена відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 року № 114 – ІХ.
Закупівля здійснюється на підставі вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 №169 “Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану” (зі змінами).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
106 комплект
Спеціальний індивідуальний комплект РХБ захисту рятувальника СІКЗР-ІІ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Робітнича, 69
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Розрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника в національній валюті України шляхом оплати, яка здійснюється "Покупцем" на підставі видаткової накладної. У випадку, коли Постачальник у своїй пропозиції пропонує поставку товару, за умови передоплати, така передоплата може бути не більше 30% від загальної суми. У такому випадку протягом семи робочих днів після укладення Договору, Покупець сплачує попередню оплату (аванс) за Товар у розмірі 30 відсотків його вартості згідно рахунку наданого Постачальником. Кінцевий розрахунок за поставлений Товар Покупець здійснює протягом 14 робочих днів з дня його отримання на підставі видаткової накладної. Аванс 7 Робочі 30
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника в національній валюті України шляхом оплати, яка здійснюється "Покупцем" на підставі видаткової накладної. У випадку, коли Постачальник у своїй пропозиції пропонує поставку товару, за умови передоплати, така передоплата може бути не більше 30% від загальної суми. У такому випадку протягом семи робочих днів після укладення Договору, Покупець сплачує попередню оплату (аванс) за Товар у розмірі 30 відсотків його вартості згідно рахунку наданого Постачальником. Кінцевий розрахунок за поставлений Товар Покупець здійснює протягом 14 робочих днів з дня його отримання на підставі видаткової накладної. Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФФ" 699 600,00
UAH з ПДВ
699 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2022 17:43
Електронний підпис
12 липня 2022 17:43
Статут.pdf
12 липня 2022 17:43
Рішення засновника.pdf
12 липня 2022 17:43
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОФФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОФФ"
#43960635
Переможець 699 600,00
UAH з ПДВ
14 липня 2022 15:27

Документи

14 липня 2022 15:27
Електронний підпис
14 липня 2022 15:20
протокол 20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2022 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФФ"
#43960635
699 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 липня 2022 15:27
Електронний підпис
14 липня 2022 15:20
протокол 20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2022 15:23
договір профф144629.pdf зміни до договору
23 серпня 2022 15:14
Електронний підпис укладений
03 серпня 2022 16:32
ДОГОВІР 57.pdf укладений
03 серпня 2022 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML