Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний для друку А4 (код ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
115 780,00 UAH
UA-2022-07-04-004308-a 01618f130eae4fa9ad22ec7b02fff928
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Маковецька

+380574732748 imakovetska@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43946762
Місцезнаходження: 63404, Україна , Харківська обл., Зміївський р-н, місто Зміїв, вул.Адміністративна, будинок 12-А
Контактна особа: Ірина Маковецька
+380574732748
imakovetska@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2022 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2022 14:24
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2022 14:24
Початок аукціону: 14 липня 2022 15:56
Очікувана вартість: 115 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 578,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
480 пачка
Папір офісний для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63404, Україна, Харківська область, м. Зміїв, Адміністратівна, 12-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2022 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2022 14:33
Вимоги до предмета закупівлі.doc
04 липня 2022 14:33
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc
04 липня 2022 14:33
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі
Дата подання: 06 липня 2022 16:07
Дата відповіді: 07 липня 2022 11:02
Доброго дня. Наше питання стосується Додатку № 2 Вимоги щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі пункт 2. Ви наполягаєте, що на підтвердження відповідності вимогам предмету закупівлі учаснику у складі пропозиції необхідо надати висновок державної санітарно-епідеміологічної еспертизи на предмет закупівлі. А може бути Сертифікат Якості продукції, документом який підтверджує відповідність вимогам предмету закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, вичерпні вимоги до предмету закупівлі вказані у вимогах до предмета закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-04-004308-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір", Код ЄДРПОУ:43977041
Дата подання: 22 липня 2022 12:11
Неправомірне відхилення
ТОВ “ТВГ Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2022-07-04-004308-a (Папір офісний для друку А4), який проходив 14.07.2022р.
Замовником розміщено Протокол уповноваженої особи №39 від 20.07.2022р. згідно якого нашу пропозицію було відхилено з наступних підстав:
Не надано інформацію про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах.
Також не виконана вимога предмету закупівлі згідно п.1 р.V щодо наявності у учасника вантажного автомобіля грузопідйомністю 5т. і вище.
З рішенням Замовника не погоджуємось, оскільки згідно з інформацією наведеною в документації, пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна містити:
- документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника закупівлі щодо підпису документів пропозиції;
- паспорт керівника учасника, іншої посадової особи учасника, уповноваженої особи учасника, які підписують пропозицію та документи пропозиції від імені учасника.
Також, документами, що підтверджують повноваження учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо підпису пропозиції та документів пропозиції є:
для керівника учасника - виписка з протоколу зборів засновників, або протокол зборів засновників, або рішення засновника (витяг з рішення) та наказ (витяг з наказу) про призначення.
Повідомляємо, що усі вищезазначені документи ми надали у складі своєї пропозиції, чим підтвердили інформацію щодо особи, яка уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах.
Також, для підтвердження наявності в учасника обладнання/матеріально-технічної бази повинні бути надані такі документи:
1.1. Інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованого автотранспорту за формою,
1.2. Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів;
Вимоги до предмету закупівлі Замовника не містять інформації щодо необхідності підтвердження наявності вантажного автомобіля грузопідйомністю 5т. і вище.
Таким чином, ми вважаємо наша пропозиція повністю відповідає вимогам документації Замовника, тому просимо повернути нашу пропозицію до етапу кваліфікація.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2022 11:23
Відповідно до ч.14 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику , пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов'язаний надати йому відповідь. згідно з п.1 розділу 3 Вимог до предмета закупівлі Замовником висувалась окрема вимога: "У складі пропозиції необхідно надати Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб , фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та інформацію про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах". учасником вимога не виконана, інформації про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах ". Учасником вимога не виконана, інформації про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах пропозиція не містить. Окрім того Вимоги щодо інформації щодо необхідності підтвердження наявності вантажного автомобіля грузопідйомністю 5т. така наведена у свідоцтві про реєстрацію транспортних засобів та наявна у пропозиції учасника, але не відповідає вимогам Замовника встановленим у п.1 р. V

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2022 16:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АМЕТИСТ-М 100 224,00
UAH з ПДВ
83 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 103 680,00
UAH з ПДВ
83 980,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" 100 800,00
UAH з ПДВ
100 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТІШКЕВИЧ АЛЛА ІГОРІВНА" 112 800,00
UAH з ПДВ
112 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2022 18:20
Електронний підпис
12 липня 2022 18:17
Опис.pdf

Публічні документи

12 липня 2022 10:33
Електронний підпис
12 липня 2022 10:33
Документи.pdf

Публічні документи

11 липня 2022 13:44
Електронний підпис
11 липня 2022 13:42
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АМЕТИСТ-М

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"

ФОП "ТІШКЕВИЧ АЛЛА ІГОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АМЕТИСТ-М
#36222771
Відхилено 83 970,00
UAH з ПДВ
18 липня 2022 11:04
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
#43977041
Відхилено 83 980,80
UAH з ПДВ
20 липня 2022 13:10
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
Відхилено 100 800,00
UAH з ПДВ
20 липня 2022 13:27
ФОП "ТІШКЕВИЧ АЛЛА ІГОРІВНА"
#2835311480
Переможець 112 800,00
UAH з ПДВ
21 липня 2022 09:51

Документи

18 липня 2022 11:04
Електронний підпис

Документи

20 липня 2022 13:10
Електронний підпис

Документи

20 липня 2022 13:27
Електронний підпис

Документи

21 липня 2022 09:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2022 09:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТІШКЕВИЧ АЛЛА ІГОРІВНА"
#2835311480
112 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 липня 2022 09:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 11:02
Електронний підпис укладений
10 серпня 2022 09:32
договір 181.pdf укладений
10 серпня 2022 09:31

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір офісний для друку А4 480 пачка 235,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 112 800,00
UAH