Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг в селі Писарівка Хотінської селищної ради Сумського району (коригування) за кодом ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація».
Очікувана вартість
1 447 744,80 UAH
UA-2022-07-04-004193-a ● b43b8a2438d7460f98fdeaac495a8794
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хотінська селищна рада Сумського району Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 04390185 |
Місцезнаходження: | 42320, Україна , Сумська обл., Сумський район, селище міського типу Хотінь, вулиця Соборна, будинок 45 |
Контактна особа: |
Груба Зінаїда Миколаївна 380952243083 xotin@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Для виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг в селі Писарівка Хотінської селищної ради Сумського району» було укладено договір підряду № 129 від 30 листопада 2021 року з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРАДА». Необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, виникає через непереборні обставини та є необхідними для виконання проекту в цілому.
За результатами огляду об’єкту отримано лист від Підрядника, в якому зазначено, що необхідно виконати додаткові будівельні роботи, які не були включені в початковий проект і необхідність виконання яких виникла в ході або процесі виконання будівельних робіт на об’єкті.
Автором проекту «Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг в селі Писарівка Хотінської селищної ради Сумського району (коригування)» є ФОП Ярем Сергій Васильович, що здійснює авторський нагляд, погоджено перелік додаткових робіт по вищевказаному об’єкту та проведено коригування проектно – кошторисної документації та здійснено експертизу кошторисної частини вказаного проекту. Отримано позитивний експертний звіт № 2839 від 24.05.2022 р.
Отже, за проектом ««Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг в селі Писарівка Хотінської селищної ради Сумського району (коригування)», та у зв’язку з необхідністю виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, а також з урахуванням тієї обставини, що очікувана вартість додаткових робіт становить 1 447 744,80 (Один мільйон чотириста сорок сім тисяч сімсот сорок чотири гривні 80 копійок) в т. ч. ПДВ., що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі, договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт та прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п.5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами огляду об’єкту отримано лист від Підрядника, в якому зазначено, що необхідно виконати додаткові будівельні роботи, які не були включені в початковий проект і необхідність виконання яких виникла в ході або процесі виконання будівельних робіт на об’єкті.
Автором проекту «Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг в селі Писарівка Хотінської селищної ради Сумського району (коригування)» є ФОП Ярем Сергій Васильович, що здійснює авторський нагляд, погоджено перелік додаткових робіт по вищевказаному об’єкту та проведено коригування проектно – кошторисної документації та здійснено експертизу кошторисної частини вказаного проекту. Отримано позитивний експертний звіт № 2839 від 24.05.2022 р.
Отже, за проектом ««Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг в селі Писарівка Хотінської селищної ради Сумського району (коригування)», та у зв’язку з необхідністю виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, а також з урахуванням тієї обставини, що очікувана вартість додаткових робіт становить 1 447 744,80 (Один мільйон чотириста сорок сім тисяч сімсот сорок чотири гривні 80 копійок) в т. ч. ПДВ., що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі, договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт та прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п.5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 липня 2022 14:37 |
Оскарження наміру укласти договір: | 15 липня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг в селі Писарівка Хотінської селищної ради Сумського району (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42321, Україна, Сумська область, с. Писарівка, вулиця Шосейна, буд. 86
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
04 липня 2022 14:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Тірада" #40446713 |
Переможець |
1 447 744,80
UAH з ПДВ
|
04 липня 2022 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 13:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2022 11:19
|
Додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
08 серпня 2022 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2022 11:00
|
договір 15.pdf | укладений |
18 липня 2022 10:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |