Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг в селі Писарівка Хотінської селищної ради Сумського району (коригування) за кодом ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація».
Очікувана вартість
1 447 744,80 UAH
UA-2022-07-04-004193-a b43b8a2438d7460f98fdeaac495a8794
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Груба Зінаїда Миколаївна

380952243083 xotin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хотінська селищна рада Сумського району Сумської області
Код ЄДРПОУ: 04390185
Місцезнаходження: 42320, Україна , Сумська обл., Сумський район, селище міського типу Хотінь, вулиця Соборна, будинок 45
Контактна особа: Груба Зінаїда Миколаївна
380952243083
xotin@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Для виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг в селі Писарівка Хотінської селищної ради Сумського району» було укладено договір підряду № 129 від 30 листопада 2021 року з ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРАДА». Необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, виникає через непереборні обставини та є необхідними для виконання проекту в цілому.
За результатами огляду об’єкту отримано лист від Підрядника, в якому зазначено, що необхідно виконати додаткові будівельні роботи, які не були включені в початковий проект і необхідність виконання яких виникла в ході або процесі виконання будівельних робіт на об’єкті.
Автором проекту «Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг в селі Писарівка Хотінської селищної ради Сумського району (коригування)» є ФОП Ярем Сергій Васильович, що здійснює авторський нагляд, погоджено перелік додаткових робіт по вищевказаному об’єкту та проведено коригування проектно – кошторисної документації та здійснено експертизу кошторисної частини вказаного проекту. Отримано позитивний експертний звіт № 2839 від 24.05.2022 р.
Отже, за проектом ««Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг в селі Писарівка Хотінської селищної ради Сумського району (коригування)», та у зв’язку з необхідністю виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, а також з урахуванням тієї обставини, що очікувана вартість додаткових робіт становить 1 447 744,80 (Один мільйон чотириста сорок сім тисяч сімсот сорок чотири гривні 80 копійок) в т. ч. ПДВ., що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі, договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт та прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п.5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2022 14:37
Оскарження наміру укласти договір: 15 липня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт приміщень центру надання адміністративних послуг в селі Писарівка Хотінської селищної ради Сумського району (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42321, Україна, Сумська область, с. Писарівка, вулиця Шосейна, буд. 86
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

04 липня 2022 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Тірада"
#40446713
Переможець 1 447 744,80
UAH з ПДВ
04 липня 2022 14:37

Документи

04 липня 2022 14:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2022 14:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Тірада"
#40446713
1 447 744,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2022 14:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2024 13:47
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2022 11:19
Додаткова угода_1.pdf зміни до договору
08 серпня 2022 11:17
Електронний підпис укладений
18 липня 2022 11:00
договір 15.pdf укладений
18 липня 2022 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 липня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 047 847,20
UAH (в тому числі ПДВ 17 641,20 UAH)