Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) : 15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
83 000,00 UAH
UA-2022-07-04-003397-a d32e4076718c460a87d92f7229b2f54a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

РУДАКЕВИЧ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ

0473320847 sdbi40@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Смілянський дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189765
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., Сміла, осавули Василя Бурки,40
Контактна особа: РУДАКЕВИЧ РУСЛАН ОЛЕГОВИЧ
0473320847
sdbi40@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 липня 2022 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2022 00:00
Очікувана вартість: 83 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 415,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


ДК 021:2015 (CPV) : 15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (Томатна паста 480 гр. - 300 од.; Ізюм - 125 кг.; Сухофрукти - 500 кг.; Повидло - 500 кг. )
*Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету .
*категорія: п.3 ч.4 ст.2 Закону
*місцезнаходження : вул.Осавули Василя Бурки, 40 м.Сміла, Черкаська область, поштовий індекс: 20700
*Єдиним критерієм оцінки пропозицій за результатами застосування електронного аукціону є «Ціна", (питома вага критерію - 100%) .
*Розмір та умови надання забезпечення пропозицій: не вимагається.
*Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
*Крок зниження ставки, грн.: 0,5% від очікуваної вартості, що відповідає п.13 ч.3 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі".
*Мова складання документів – українська
*Інформація про валюту, у якій повинна бути зазначена ціна пропозиції - валютою пропозиції є національна валюта України - гривня. Розрахунки здійснюватимуться у національній валюті України згідно умов договору про закупівлю .
*інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наявна в документації до оголошення про проведення спрощеної закупівлі .
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штуки
1. Томатна паста 480 гр.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
125 кілограми
2. Ізюм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
500 кілограми
3. Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
500 кілограми
4. Повидло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, Сміла, осавули Василя Бурки,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару "Згідно п. 4.1. Договору Розрахунки проводяться поетапно, шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. ЗАМОВНИК - розпорядник коштів протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 31.12.2022 р. У разі затримання бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ на свій рахунок бюджетних коштів, призначених на фінансування закупівлі. Фінансування Договору здійснюється з коштів місцевого бюджету на 2022 рік . Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2022 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2022 13:25
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ СУХОФРУКТИ 2022 2.doc
04 липня 2022 13:25
СЗ СУХОФРУКТИ ПАСТА ТОМ.2022 2.doc
04 липня 2022 13:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2022 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2022 13:25
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ СУХОФРУКТИ 2022 2.doc
04 липня 2022 13:25
СЗ СУХОФРУКТИ ПАСТА ТОМ.2022 2.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НЕДЗЕЛЕНКО ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ" 80 400,00
UAH з ПДВ
80 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2022 13:43
Електронний підпис
12 липня 2022 13:41
витяг.pdf
12 липня 2022 13:41
док11.pdf
12 липня 2022 13:41
Договір з Андріяш.pdf
12 липня 2022 13:41
ISO.pdf
12 липня 2022 13:41
прочие.pdf
12 липня 2022 13:41
авто.pdf
12 липня 2022 13:41
диплом.pdf
12 липня 2022 13:41
ст.17 Закону.pdf
12 липня 2022 13:41
Оператор ринку.pdf
12 липня 2022 13:41
док22.pdf
12 липня 2022 13:41
медкнижка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НЕДЗЕЛЕНКО ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НЕДЗЕЛЕНКО ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2886806834
Переможець 80 400,00
UAH з ПДВ
14 липня 2022 09:19

Документи

14 липня 2022 09:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2022 09:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НЕДЗЕЛЕНКО ІГОР АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2886806834
80 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 липня 2022 09:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 травня 2023 10:28
Електронний підпис зміни до договору
11 січня 2023 12:26
Д. 268 від 15.07.2022 сухофр. ДУ 4.pdf зміни до договору
11 січня 2023 12:26
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 14:44
Д. 268 від 15.07.2022 сухофр. ДУ 3 30.04.2023.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 14:44
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 09:21
Д. 268 від 15.07.2022 сухофр. ДУ 2.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 09:20
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2022 10:23
Д. 268 від 15.07.2022 сухофр. ДУ 1.pdf зміни до договору
17 листопада 2022 10:23
Електронний підпис укладений
15 липня 2022 10:20
Д. 268 від 15.07.2022 сухофрукти.pdf укладений
15 липня 2022 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): • *Категорія Замовника – п.3 ч. 4 ст. 2 Закону . *п.1 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»- (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника ) 1. Сторони дійшли згоди щодо зменшення загальної кількості товару, а саме: - "Ізюм " - у кількості 33 кг. ; - "Повидло " - у кількості 188 кг. ; за Договором по предмету ДК 021:2015(CPV): 15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (Томатна паста 480 гр.; Ізюм; Сухофрукти; Повидло ) /надалі - Товар/, у зв`язку з реальним фінансуванням Замовника та наявної потреби у товарах та послугах згідно затвердженого кошторису закладу на 2022 рік, а саме: «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», внаслідок чого погодили внести зміни до Специфікації ( Додаток №1 до Договору № 268 від 15 липня 2022 р. ) виклавши її у новій редакції, що додається. 2. Додаток 1 до даної додаткової угоди № 1 до Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 268 від 15 липня 2022 року – «Специфікація» читати із змінами, що здійснені на підставі даної додаткової угоди. 3. Сторони дійшли згоди, щодо визначення загальної кількості і ціни товару Договору внаслідок здійснення вищевказаної зміни /п.1 цієї Додаткової угоди/, сума по договору зменшиться на 13344.00 грн. ( ТРИНАДЦЯТЬ ТИСЯЧ ТРИСТА СОРОК ЧОТИРИ гривні 00 копійок ), у зв’язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п.3.1. Розділу 3 Договору: "3.1. Ціна цього Договору за результатами проведеної процедури закупівлі становить 67056.00 грн. ( ШІСТДЕСЯТЬ СІМ ТИСЯЧ П`ЯТДЕСЯТ ШІСТЬ гривень 00 копійок ) грн. без ПДВ, в т.ч. ПДВ 00 грн. 00 коп. ( НУЛЬ гривень 00 копійок) (вартість зазначається за наслідками проведеного аукціону торгів), що передбачається з урахуванням транспортних витрат на поставку за адресою Замовника." 13. Номер додаткової угоди - № 1 14. Сума договору після внесення змін. становить 67056.00 грн 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін згідно Специфікації до Додаткової угоди № 1 до договору зменьшується і становить: - "Ізюм " - зменшується на 33 кг. і становить 92 кг. - "Повидло " - зменшується на 188 кг. і становить 312 кг. /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ до ДОГОВОРУ та СПЕЦИФІКАЦІЇ із змінами, ЩО ДОДАЮТЬСЯ /.
Номер договору про закупівлю: 268
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): • *Категорія Замовника – п.3 ч. 4 ст. 2 Закону . *п.1 ч.5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»- (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника ) 1. Сторони дійшли згоди щодо зменшення загальної кількості товару, а саме: "Ізюм " - у кількості 3,088 кг. за Договором по предмету ДК 021:2015(CPV): 15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (Томатна паста 480 гр.; Ізюм; Сухофрукти; Повидло ) /надалі - Товар/, у зв`язку з реальним фінансуванням Замовника та наявної потреби у товарах та послугах згідно затвердженого кошторису закладу на 2022 рік, а саме: «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», внаслідок чого погодили внести зміни до Специфікації ( Додаток №1 до Договору № 268 від 15 липня 2022 р. ) виклавши її у новій редакції, що додається. 2. Додаток 1 до даної додаткової угоди № 2 до Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 268 від 15 липня 2022 року – «Специфікація» читати із змінами, що здійснені на підставі даної додаткової угоди. 3. Сторони дійшли згоди щодо визначення загальної кількості і ціни товару по Договору , і, оскільки внаслідок здійснення вищевказаної зміни /п.1 цієї Додаткової угоди/, сума по договору зменшиться на 457.02 грн. ( ЧОТИРИСТА П`ЯТДЕСЯТ СІМ гривень 02 копійки ) погодили наступну (нову) редакцію п.3.1. Розділу 3 Договору: "3.1. Ціна цього Договору за результатами проведеної процедури закупівлі становить 66598.98 грн. ( ШІСТДЕСЯТЬ ШІСТЬ ТИСЯЧ П`ЯТСОТ ДЕВ`ЯНОСТО ВІСІМ гривень 98 копійок) грн. без ПДВ, в т.ч. ПДВ 00 грн. 00 коп. ( НУЛЬ гривень 00 копійок) (вартість зазначається за наслідками проведеного аукціону торгів), що передбачається з урахуванням транспортних витрат на поставку за адресою Замовника." 13. Номер додаткової угоди - № 2 14. Сума договору після внесення змін. становить 66598.98 грн 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін згідно Специфікації до Додаткової угоди № 2 до договору зменьшується і становить: - "Ізюм " - зменшується на 3.088 кг. і становить 88.912 кг. / ІНШІ ПОЗИЦІЇ БЕЗ ЗМІН / . /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ до ДОГОВОРУ та СПЕЦИФІКАЦІЇ із змінами, ЩО ДОДАЮТЬСЯ /.
Номер договору про закупівлю: 268
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): • *Категорія Замовника – п.3 ч. 4 ст. 2 Закону . *ч. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»- 1. Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони мають право продовжити дію договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, а тому Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на тих же самих умовах на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2023 році, у зв’язку з чим погодили наступну (нову) редакцію п.10.1. Розділу 10 Договору виклавши її у новій редакції: «п.10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим договором, але не пізніше 30.04.2023 р. Датою укладання Договору є дата підписання його Сторонами.» 2. Конкретний обсяг товару, що буде закуплено в період з 1 січня 2023 року по 30 квітня 2023 2023 року, а також ціна Договору будуть визначені Додатковою угодою між Сторонами після затвердження кошторису Замовника. 13. Номер додаткової угоди - № 3 14. Сума договору після внесення змін. не змінюється /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ , ЩО ДОДАЮТЬСЯ /.
Номер договору про закупівлю: 268
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): • *Категорія Замовника – п.3 ч. 4 ст. 2 Закону . *ч. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»- 1. Сторони у зв’язку з продовженням дії Договору на строк , достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі , укладеному в попередньому – 2022 році , дійшли згоди щодо визначення загальної кількості і ціни товару внаслідок чого погодили внести зміни до Специфікації ( Додаток №1 до Договору ) виклавши її у новій редакції, що додається. 2. Додаток 1 до даної додаткової угоди № 4 до Договору про закупівлю товарів за державні кошти № 268 від 15 липня 2022 року – «Специфікація» читати із змінами, що здійснені на підставі даної додаткової угоди. 3. Сторони дійшли згоди щодо визначення загальної кількості і ціни товару Договору, і, оскільки внаслідок здійснення вищевказаної зміни /п.1 цієї Додаткової угоди/, сума по договору збільшиться на 16036.00 грн. ( ШІСТНАДЦЯТЬ ТИСЯЧ ТРИДЦЯТЬ ШІСТЬ гривень 00 копійок ), погодили наступну (нову) редакцію п.3.1. Розділу 3 Договору: "3.1. Ціна цього Договору за результатами проведеної процедури закупівлі становить 82634.98 грн. ( ВІСІМДЕСЯТ ДВІ ТИСЯЧІ ШІСТСОТ ТРИДЦЯТЬ ЧОТИРИ гривні 98 копійок ) грн. без ПДВ, в т.ч. ПДВ 00 грн. 00 коп. ( НУЛЬ гривень 00 копійок) (вартість зазначається за наслідками проведеного аукціону торгів), що передбачається з урахуванням транспортних витрат на поставку за адресою Замовника." 13. Номер додаткової угоди - № 4 14. Сума договору після внесення змін. становить 82634.98 грн 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін згідно Специфікації до Додаткової угоди № 4 до договору ЗБІЛЬШУЄТЬСЯ і становить: 1. Томатна паста ( 480 гр) на 172 од. і становить 472 од. 2. Ізюм на 30 кг. і становить 118.912 кг. 3. Сухофрукти на 0 кг. і становить 500 кг. 4. Повидло на 36 кг. і становить 348 кг. /БІЛЬШ ДЕТАЛЬНО У ДОДАТКОВІЙ УГОДІ до ДОГОВОРУ та СПЕЦИФІКАЦІЇ із змінами, ЩО ДОДАЮТЬСЯ /.
Номер договору про закупівлю: 268
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2022 — 30 квітня 2023
Сума оплати за договором: 82 634,98
UAH