Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лави для оснащення тимчасових укриттів)
Очікувана вартість
82 080,00 UAH
UA-2022-07-01-006761-a f3a737d372b3437089174ad422c1221e
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попко Тетяна Вікторівна

+380567240447 24445669@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти «Навчально – виховний комплекс № 139 «Загальноосвітній навчальний заклад – центр творчості «ДУМА» Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 24445669
Вебсайт: http://nvk139.dnepredu.com
Місцезнаходження: 49108, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Дніпро, вул. Березинська,4
Контактна особа: Попко Тетяна Вікторівна
+380567240447
24445669@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2022 23:39
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2022 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2022 23:59
Початок аукціону: 19 липня 2022 12:03
Очікувана вартість: 82 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 410,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штуки
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лави для оснащення тимчасових укриттів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Березинська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лави для оснащення тимчасових укриттів) Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2022 23:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2022 23:51
Оголошення про проведення закупiвлi лави.doc
04 липня 2022 23:51
Додаток 5 - Пропозицiя.doc
04 липня 2022 23:51
Додаток 4 - Iнформацiйна_довiдка.doc
04 липня 2022 23:51
Додаток 3 - Вимоги_до_учасникiв.docx
04 липня 2022 23:51
Додаток 2 - Проект_договору.docx
04 липня 2022 23:51
додаток 1.docx
04 липня 2022 23:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2022 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2022 23:51
Оголошення про проведення закупiвлi лави.doc
04 липня 2022 23:51
Додаток 5 - Пропозицiя.doc
04 липня 2022 23:51
Додаток 4 - Iнформацiйна_довiдка.doc
04 липня 2022 23:51
Додаток 3 - Вимоги_до_учасникiв.docx
04 липня 2022 23:51
Додаток 2 - Проект_договору.docx
04 липня 2022 23:51
додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-01-006761-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:32140051
Дата подання: 07 липня 2022 10:43
Усунення дискримінаційної вимоги та заміна матеріалу виготовлення
Замовник у тендерній документації зазначив, що у складі пропозиції Учасник в обов'язковому порядку повинен надати «Сертифікат що підтверджує відповідність вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020». Оскільки сертифікація не є обов’язковою на території України і оформлення такого сертифіката відбувається від двох неділь та більше, а також чинним законодавством України не визначено порядок впровадження і функціювання на підприємствах сертифікату SIC.COVID-FREE:2020, тому ми вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та навмисно обмежує коло потенційних учасників. Замовник самостійно визначає перелік документів про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до принципів ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». А відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах».
Також Замовник зазначив, що «Лава повинна бути виготовлена з ламінованого ДСП товщиною 16 мм виробництва «Swisspan» або еквівалент (клас емісії Е-1 з відповідним документальним підтвердженням).». Оскільки меблеві вироби чутливі до світла, вологи, сухості, тепла та холоду, рекомендовано уникати тривалого впливу на них одного чи декількох вище вказаних факторів, адже це може викликати небажані зміни зовнішнього вигляду меблів, їх міцності, привести до прискореного старіння покриття, короблення та деформації елементів та деталей. Дана вимога не є доцільним рішенням для забезпечення функціональності в укриттях на довгостроковий період, тому доцільніше було б для виготовлення лав для оснащення тимчасових укриттів використовувати металевий корпус з ЛДСП, чи повністю метал, або у крайньому випадку натуральну деревину з металевим корпусом.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 липня 2022 13:26
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: відповідно до п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
11 липня 2022 13:26
Електронний підпис
11 липня 2022 13:25
Рішення