Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сканер ШКІ
Очікувана вартість
123 000,00 UAH
UA-2022-07-01-006497-a 253352f6fd3a48b899ac9f14b190cdd2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Турчина Вікторія Анатоліївна

380500508234 turchyna-va@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Турчина Вікторія Анатоліївна
380500508234
turchyna-va@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2022 18:18
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2022 00:00
Початок аукціону: 15 липня 2022 15:04
Очікувана вартість: 123 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 615,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 5 цієї документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ч. 15 ст. 14 Закону, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 3 цієї документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Київ, вул. Хрещатик, 22 каб. 206.. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній документації. Розмір банківської гарантії визначний умовами Договору, проєкт якого наведений в Додатку 3 цієї документації. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківські реквізити Замовника: АТ «УКРПОШТА» код ЄДРПОУ 21560045 Місцезнаходження та адреса для листування: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 Міжнародний банківський рахунок (IBAN) UA353004650000000260093011852 Головне операційне управління АТ «ОЩАДБАНК» в м. Києві

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації. Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах документації. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна з ПДВ (100%). З учасником, пропозиція якого буде найбільш економічно вигідною, буде укладено договір з АТ "Укрпошта" (відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року No 169 зі змінами). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору. Детальна інформація щодо умов забезпечення виконання договору наведена у документації та проєкті договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
79 штуки
Сканер ШКІ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Г. Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30216130-6 — Сканери штрих-кодів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 3 до документації спрощеної закупівлі (Вимог до предмету закупівлі): оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії гарантії за примірною формою, передбаченою Додатком 5 цієї документації не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ч. 15 ст. 14 Закону, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 3 цієї документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Київ, вул. Хрещатик, 22 каб. 206.. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній документації. Розмір банківської гарантії визначний умовами Договору, проєкт якого наведений в Додатку 3 цієї документації. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківські реквізити Замовника: АТ «УКРПОШТА» код ЄДРПОУ 21560045 Місцезнаходження та адреса для листування: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 Міжнародний банківський рахунок (IBAN) UA353004650000000260093011852 Головне операційне управління АТ «ОЩАДБАНК» в м. Києві

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2022 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" 99 998,00
UAH з ПДВ
55 268,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТЕХНОЛОДЖИК" 94 800,00
UAH з ПДВ
64 498,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Імпортерра" 116 998,00
UAH з ПДВ
116 998,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 липня 2022 12:48
Електронний підпис
13 липня 2022 12:48
04 Protokol Povnovajenna.pdf
13 липня 2022 12:48
01_1 Vidgyk Scaner_.pdf
13 липня 2022 12:48
05 Наказ №1 Новий.pdf

Публічні документи

14 липня 2022 11:08
Електронний підпис
14 липня 2022 11:00
Відгук.pdf
14 липня 2022 11:00
Додаток-1.pdf
14 липня 2022 11:00
Додаток-2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ТЕХНОЛОДЖИК"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "Імпортерра"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"
#31089403
Переможець 55 268,40
UAH з ПДВ
19 липня 2022 17:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2022 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"
#31089403
55 268,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2022 12:17
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2022 15:13
Видаткова накладна №390 від 04.08.2022.pdf зміни до договору
05 серпня 2022 15:13
Електронний підпис укладений
02 серпня 2022 14:09
Dohovir ESESAI.zip укладений
02 серпня 2022 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна курсу валюти
Номер договору про закупівлю: 010822-08Е
Договір:
Номер додаткової угоди: в.н №390
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 67 704,26
UAH (в тому числі ПДВ 11 284,04 UAH)