Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Лави для оснащення тимчасового укриття" ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Лава ДК 021:2015 - 39113600-3 Лавки)
Очікувана вартість
43 320,00 UAH
UA-2022-07-01-006477-a 973a9341e5e742d7937e527758e15901
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Маджбур

+380938013233
+380975299432
+380567451454
nvklycey100@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Навчально-виховний комплекс N 100 "загальносвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів - ліцей"
Код ЄДРПОУ: 26461617
Вебсайт: http://nvklycey100.dnepredu.dp.ua
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, площа Успенська, 1
Контактна особа: Елена Маджбур
+380938013233, +380975299432, +380567451454
nvklycey100@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2022 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2022 17:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2022 23:00
Початок аукціону: 13 липня 2022 12:30
Очікувана вартість: 43 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 216,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штуки
"Лави для оснащення тимчасового укриття" ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них(Лава ДК 021:2015 - 39113600-3 Лавки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Успенська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2022
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-07-01-006477-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:32140051
Дата подання: 07 липня 2022 10:49
Усунення дискримінаційної вимоги та заміна матеріалу виготовлення
Замовник у тендерній документації зазначив, що у складі пропозиції Учасник в обов'язковому порядку повинен надати «Сертифікат що підтверджує відповідність вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020». Оскільки сертифікація не є обов’язковою на території України і оформлення такого сертифіката відбувається від двох неділь та більше, а також чинним законодавством України не визначено порядок впровадження і функціювання на підприємствах сертифікату SIC.COVID-FREE:2020, тому ми вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та навмисно обмежує коло потенційних учасників. Замовник самостійно визначає перелік документів про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до принципів ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». А відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах».
Також Замовник зазначив, що «Лава повинна бути виготовлена з ламінованого ДСП товщиною 16 мм виробництва «Swisspan» або еквівалент (клас емісії Е-1 з відповідним документальним підтвердженням).». Оскільки меблеві вироби чутливі до світла, вологи, сухості, тепла та холоду, рекомендовано уникати тривалого впливу на них одного чи декількох вище вказаних факторів, адже це може викликати небажані зміни зовнішнього вигляду меблів, їх міцності, привести до прискореного старіння покриття, короблення та деформації елементів та деталей. Дана вимога не є доцільним рішенням для забезпечення функціональності в укриттях на довгостроковий період, тому доцільніше було б для виготовлення лав для оснащення тимчасових укриттів використовувати металевий корпус з ЛДСП, чи повністю метал, або у крайньому випадку натуральну деревину з металевим корпусом.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2022 11:34
Доброго дня!
Документ, навіть розроблений на підставі міжнародного стандарту, відповідно до Ст.16 Закону України “Про стандартизацію” має статус “стандарт підприємства” і може застосовуватись лише самим підприємством розробником (під особисту відповідальність).
Вимога застосування “стандарту” із невизначеним правовим статусом “SIC.COVID-FREE:2020”, замість міжнародно схваленого стандарту ISO/PAS 45005:2020 містить необґрунтовані обмеження, що суперечить принципам Ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі”. 3. Вимога провести оцінку компанії на відповідність документу “SIC.COVID-FREE:2020”, що є монопольною власністю приватної компанії, яка на власний розсуд приймає рішення про надання цього документу або про відмову у наданні, створює додаткові штучні перешкоди для Учасників, та містить ознаки корупції, що суперечить принципам п.6 ч.1 Ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі”. На підставі викладеного, для приведення тендерної документації у відповідність з вимогами Закону України “Про публічні закупівлі”, ПРОСИМО скасувати кваліфікаційний відповідний критерій , або викласти його у наступній редакції: Оригінал або копія діючого сертифіката , виданого на ім'я учасника, яким посвідчується відповідність вимогам стандарту міжнародному стандарту ISO/PAS 45005:2020 «Управління гігієною та безпекою праці — Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19».

Відповідь:

Постановою № 630 від 27.05.2022 р. урядом було продовжено карантин та режим надзвичайної ситуації з метою запобігання поширенню СOVID-19 до 31 серпня 2022 року.

Постановою № 10 від 06.09. 2021 р. затверджено протиепідемічні заходи у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби.

Відповідальність за організацію за виконання заходів покладається на засновника та керівника закладу освіти.

Постановою Кабінету Міністрів України від 26 березня 2022 р. № 372 зобов’язано фізичних осіб і суб’єктів господарювання дотримуватися протиепідемічних заходів, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19, а також відповідно до рішення Кабінету Міністрів про продовження в Україні карантину та режиму надзвичайної ситуації з метою запобігання поширенню СOVID-19 до 31 серпня 2022 року.

З урахуванням вищезазначеного, Замовник вважає за необхідне встановити вимогу щодо надання Учасником сертифікату що підтверджує відповідність вимогам стандарту SIC.COVID-FREE:2020 (система протидії COVID- 19). Дана вимога не є дискримінаційною оскільки отримання даного сертифікату можливе для будь-якого суб’єкта господарювання.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 08 липня 2022 14:55
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до п. 2 ч. 17 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
08 липня 2022 14:55
Електронний підпис
08 липня 2022 14:45
001.jpg