Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Класний журнал 1-4 клас, класний журнал 5-11 клас, табель навчальних досягнень для учнів: 1-4 класів, табель навчальних досягнень для учнів: 5-11 класів, журнал планування та обліку роботи гуртка, особова справа учня (учениці), книга наказів з основної діяльності, книга наказів з кадрових питань, журнал обліку пропущених і заміщених уроків, книга протоколів засідань педагогічної ради, журнал обліку щоденного відвідування групи дітьми закладу дошкільної освіти, журнал обліку роботи групи ДЮСШ, журнал групи продовженого дня, книга записів наслідків внутрішкільного контролю (ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали)
Очікувана вартість
98 645,00 UAH
UA-2022-07-01-006215-a de37b9012e1542b5a2e5821dca91b28e
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестер Світлана Миколаївна

+380686200030 gorodokgum@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гуманітарне управління Городоцької міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 44101707
Місцезнаходження: 81500, Україна , Львівська обл., Horodok, Dzherelna Street, 16
Контактна особа: Нестер Світлана Миколаївна
+380686200030
gorodokgum@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2022 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2022 00:00
Очікувана вартість: 98 645,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 494,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135 штуки
КЛАСНИЙ ЖУРНАЛ 1-4 КЛАС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
180 штуки
КЛАСНИЙ ЖУРНАЛ 5-11 КЛАС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
1500 штуки
ТАБЕЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ДЛЯ УЧНІВ:1-4КЛАСІВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
3100 штуки
ТАБЕЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ДЛЯ УЧНІВ 5-11 КЛАСІВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
10 штуки
ЖУРНАЛ ПЛАНУВАННЯ ТА ОБЛІКУ РОБОТИ ГУРТКА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
500 штуки
ОСОБОВА СПРАВА УЧНЯ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 штуки
КНИГА НАКАЗІВ З ОСНОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
3 штуки
КНИГА НАКАЗІВ З КАДРОВИХ ПИТАНЬ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
10 штуки
ЖУРНАЛ ОБЛІКУ ПРОПУЩЕНИХ ТА ЗАМІНЕНИХ УРОКІВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 штуки
КНИГА ПРОТОКОЛІВ ЗАСІДАНЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
50 штуки
ЖУРНАЛ ОБЛІКУ ЩОДЕННОГО ВІДВІДУВАННЯ ГРУПИ ДІТЬМИ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
30 штуки
ЖУРНАЛ ОБЛІКУ РОБОТИ ГРУПИ ДЮСШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 штуки
ЖУРНАЛ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
5 штуки
КНИГА ЗАПИСІВ НАСЛІДКІВ ВНУТРІШНЬОГО КОНТРОЛЮ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81500, Україна, Львівська область, м.Городок, вул.Джерельна, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2022
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюються на протязі 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Платіжні зобов'язання за договором настають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Оплата може бути здійснена з відстроченням платежу до 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2022 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2022 16:41
1_шкільна_документація_01_07_2022.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Табелі у 1-4класах вже не використовуються.
Дата подання: 02 липня 2022 08:39
Дата відповіді: 04 липня 2022 11:56
ТАБЕЛЬ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ДЛЯ УЧНІВ ДЛЯ 1-4 КЛАСІВ були в старій програмі. Згідно реформою НУШ там видаються свідоцтво досягнень, окремо для 1-2 і 3-4класів
Відповідь: Шановний Учаснику!
Ваше запитання враховано та будуть внесені відповідні зміни до Оголошення.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 липня 2022 15:40
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку з проведеним невірним розрахунком очікуваної вартості закупівлі є необхідність у прийнятті рішення про відміну Закупівлі, а саме: «17. Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі: 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;», Таким чином Замовник відміняє Закупівлю відповідно до пункту 1 частини 17 статті 14 Закону оскільки у вартість спрщеної закупівлі не внесено всю потребу у закупівлі.
Документи:
05 липня 2022 15:40
Електронний підпис
05 липня 2022 15:38
2-Протокол