Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крісла офісні
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2022-07-01-005820-a 766aa66abcfd4c2fbbf35debb573cdd1
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Явкіна

380443631614 zakupivli.cit@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 24521399
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Молодогвардійська, буд. 28
Контактна особа: Наталя Явкіна
380443631614
zakupivli.cit@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2022 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2022 00:00
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Крісло офісне AMF Самба хром горіх WAХ Coffe без канта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київська область, Київ, вулиця Молодогвардійська, буд. 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39113100-8 — М’які крісла

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2022 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2022 15:52
Оголошення.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій