Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ПЛ-10 кВ Л-124 від ПС “Тернівська” - 35/10 кВ, що проходить по території Голованівського району Кіровоградської області (пункт Інвестиційної програми 1.3.9)
Очікувана вартість
8 059 389,95 UAH
UA-2022-07-01-003512-a e2d8681e333a4333b30225ae165a0424
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Пільченко

+380522358247 prozorotender2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Кіровоградобленерго"
Код ЄДРПОУ: 23226362
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, Студентський бульвар, 15
Контактна особа: Ольга Пільченко
+380522358247
prozorotender2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2022 13:17
Оскарження наміру укласти договір: 12 липня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ПЛ-10 кВ Л-124 від ПС “Тернівська” - 35/10 кВ, що проходить по території Голованівського району Кіровоградської області (пункт Інвестиційної програми 1.3.9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26500, Україна, Кіровоградська область, територія Голованівського району, територія Голованівського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 липня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Робочі 50
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ"
#40833701
Переможець 8 059 389,95
UAH з ПДВ
01 липня 2022 13:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2022 13:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЕНЕРГО-МОНТАЖ"
#40833701
8 059 389,95
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2023 08:08
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 16:27
ДУ №2817 від 29.12.2022р. до Дог.№1335 від 12.07.2022р..pdf зміни до договору
29 грудня 2022 16:25
Електронний підпис укладений
12 липня 2022 16:45
Скан.копія__договору_п.1.3.9_Бк енерго-монтаж_1335.pdf укладений
12 липня 2022 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1335
Договір:
Номер додаткової угоди: 2817
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 липня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 8 059 359,63
UAH (в тому числі ПДВ 1 343 201,34 UAH)