Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання (послуги з миття полів підлогомиючою машиною (холи))
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2022-07-01-003235-a ● d44ead370d7347f28600dedd5eccdc2f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Солом'янська районна в місті Києві державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 37378937 |
Місцезнаходження: | 03020, Україна , Київська обл., Київ, проспект Повітрофлотський, 41 кабінет 237 |
Контактна особа: |
Єрьоміна Олена Сергіївна 380442070955 elenaeryomina27@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 липня 2022 12:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 липня 2022 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 липня 2022 12:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2022 12:48 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2428 метри квадратні
Послуги з прибирання (послуги з миття полів підлогомиючою машиною (холи))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03020, Україна, м. Київ, проспект Повітрофлотський, 41 кабінет 237
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2022 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2022 16:56 |
Проект договору прибирання.docx | |
01 липня 2022 12:47 |
Проект договору.docx | |
01 липня 2022 12:47 |
ЗРАЗОК ФОРМА 2 «ПРОПОЗИЦІЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ».docx | |
01 липня 2022 12:46 |
оголошення прибирання.PDF |
05 липня 2022 16:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 липня 2022 16:56 |
Проект договору прибирання.docx
|
|||
01 липня 2022 12:47 |
Проект договору.docx
|
|||
01 липня 2022 12:47 |
ЗРАЗОК ФОРМА 2 «ПРОПОЗИЦІЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ».docx
|
|||
01 липня 2022 12:46 |
оголошення прибирання.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
надання роз'яснення
Дата подання: 05 липня 2022 11:44
Дата відповіді: 05 липня 2022 13:31
У Додатку 1 до ТД Ви просите надати "копії підтверджуючих документів про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації" . Прошу надати роз'яснення згідно чинного законодавства України, які це мають бути документи для прибиральниць. Або видалити даний пункт.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до пункту 5 Додатку 1 «Технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі» учаснику закупівлі необхідно надати довідку в довільній формі про наявність підтверджуючих документів про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-07-01-003235-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 05 липня 2022 11:42
вимога
Шановний Замовнику. Просимо привести ТД у відповідність до вимог чинного законодавства України, а саме:
1. Надати Додаток 3 до ТД у форматі ворд, так як Ви просите даний додаток заповнити "по формі".
2. У Додатку 3 до проєкту договору "протокол узгодження договірної ціни" Ви просите заповнити розрахунок, починаючи з березня місяця, що є неможливим. Просимо внести відповідні зміни.
3. У Додатку 1 до ТД ви просите надати "копії підтверджуючих документів про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації" . Прошу надати роз'яснення згідно чинного законодавства України, які це мають бути документи для прибиральниць. Або видалити даний пункт.
4. В ТД ст. 2 Ви просите надати документи, що підтверджують повноваження ..... "сторінка (и) щодо повноважень директора та загальних зборів....". СТОРІНКА якого документу має бути? Статут ми Вам надаємо. Можливо Ви просите вказати сторінку в Статуті?
Розгорнути
Згорнути
1. Надати Додаток 3 до ТД у форматі ворд, так як Ви просите даний додаток заповнити "по формі".
2. У Додатку 3 до проєкту договору "протокол узгодження договірної ціни" Ви просите заповнити розрахунок, починаючи з березня місяця, що є неможливим. Просимо внести відповідні зміни.
3. У Додатку 1 до ТД ви просите надати "копії підтверджуючих документів про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації" . Прошу надати роз'яснення згідно чинного законодавства України, які це мають бути документи для прибиральниць. Або видалити даний пункт.
4. В ТД ст. 2 Ви просите надати документи, що підтверджують повноваження ..... "сторінка (и) щодо повноважень директора та загальних зборів....". СТОРІНКА якого документу має бути? Статут ми Вам надаємо. Можливо Ви просите вказати сторінку в Статуті?
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 липня 2022 16:53
Доброго дня!
1. Замовником розміщено форму «ПРОПОЗИЦІЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ» (форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку) для заповнення у форматі Word, відповідно до Додатку 3 до оголошення.
2. Замовником враховано зауваження та буде внесено зміни до Додатку 3 проєкту договору.
3. Відповідно до пункту 5 Додатку 1 «Технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі» учаснику закупівлі необхідно надати довідку в довільній формі про наявність підтверджуючих документів про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації.
4. Замовником відповідно до ст 2 пункту 9 до оголошення встановлено вимоги щодо надання копії документів що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: (наказ (розпорядження) та/або виписка з протоколу засновників), довіреність (доручення), сторінка (и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та/або учасників) або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів).
1. Замовником розміщено форму «ПРОПОЗИЦІЯ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ» (форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку) для заповнення у форматі Word, відповідно до Додатку 3 до оголошення.
2. Замовником враховано зауваження та буде внесено зміни до Додатку 3 проєкту договору.
3. Відповідно до пункту 5 Додатку 1 «Технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі» учаснику закупівлі необхідно надати довідку в довільній формі про наявність підтверджуючих документів про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації.
4. Замовником відповідно до ст 2 пункту 9 до оголошення встановлено вимоги щодо надання копії документів що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт: (наказ (розпорядження) та/або виписка з протоколу засновників), довіреність (доручення), сторінка (и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та/або учасників) або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2022 13:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАЙНА ПЕРСПЕКТИВА" |
59 000,00
UAH з ПДВ
|
59 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОКЛІН СІТІ" |
70 680,00
UAH з ПДВ
|
68 190,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" |
74 664,50
UAH з ПДВ
|
68 199,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАЙНА ПЕРСПЕКТИВА" #37655957 |
Відхилено |
59 000,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2022 13:45
|
ТОВ "ЕКОКЛІН СІТІ" #43013814 |
Переможець |
68 190,00
UAH з ПДВ
|
19 липня 2022 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2023 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 лютого 2023 11:12
|
додаткова_угода_27.pdf | зміни до договору |
20 лютого 2023 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 20:22
|
Додаткова угода 125.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 20:21
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2022 11:21
|
договір 41.pdf | укладений |
26 липня 2022 11:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2023 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 41/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 125/09 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Додаткової угоди від 28 грудня 2022 року № 125/09 та затвердження кошторису на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 41/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 27/09 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |