Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-2013 Виготовлення проектної документації та реконструкція вводу централізованого теплопостачання багатоквартирного житлового будинку у м. Тернополі розташованого за адресою: м. Тернопіль, вул. Л. Українки,33
Очікувана вартість
80 219,62 UAH
UA-2022-07-01-002729-a fbddec8f5c3d469681a0f170de92499d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блащишин Наталія Богданівна

+380503770212 nbblashchyshyn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 липня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП «Тернопільміськтеплокомуненерго»
Код ЄДРПОУ: 14034534
Місцезнаходження: 46011, Україна , Тернопільська обл., місто Тернопіль, вулиця І. Франка, 16
Контактна особа: Блащишин Наталія Богданівна
+380503770212
nbblashchyshyn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-2013 Виготовлення проектної документації та реконструкція вводу централізованого теплопостачання багатоквартирного житлового будинку у м. Тернополі розташованого за адресою: м. Тернопіль, вул. Л. Українки,33
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46013, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, вулиця Л. Українки,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 8 Робочі 80
Виконання робіт Пiсляоплата 3 Робочі 20

Тендерна документація

01 липня 2022 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «СОВР-1»
#32219990
Переможець 80 219,62
UAH
01 липня 2022 12:08

Документи

01 липня 2022 12:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2023 12:08
Лист 24.04.2023.PDF зміни до договору
28 квітня 2023 12:07
Додаткова угода _3 до дог._195.PDF зміни до договору
28 квітня 2023 12:07
СОВР.pdf зміни до договору
30 листопада 2022 16:52
Додаткова угода _2 Лесі Українки 33 29.11.2022.PDF зміни до договору
30 листопада 2022 16:52
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2022 15:37
СОВР.pdf зміни до договору
05 жовтня 2022 15:36
ДУ Договір _195 від 12.05.22.pdf зміни до договору
05 жовтня 2022 15:36
Електронний підпис укладений
01 липня 2022 12:10
Договір укладений
01 липня 2022 12:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 195
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 195
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 195
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML