Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Житомирської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36072499 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м.Житомир, МАЙДАН ІМ. С.П.КОРОЛЬОВА, 4/2 |
Контактна особа: |
В'ячеслав Глазунов +380412445716 ukbgmr@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2022 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2022 14:55 |
Початок аукціону: | 18 липня 2022 11:29 |
Очікувана вартість: | 48 853 950,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 244 270,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до умов договору. За наявності відповідного фінансування Замовник має право надати Підряднику попередню оплату (аванс) на придбання і постачання матеріалів, конструкцій, виробів, необхідних для виконання робіт. Замовник визначає розмір авансу, який у будь-якому випадку не може перевищувати 30 % вартості річного обсягу робіт, передбаченого Календарним планом виконання робіт. | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до умов договору. Розрахунки за виконані роботи проводяться поетапно на підставі типових форм: № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», оформлених належним чином, підписаних уповноваженими представниками Сторін (у тому числі особою, яка здійснює технічний нагляд за будівництвом Об'єкта) та скріплених печатками Сторін. Розрахунки за виконані роботи здійснюються у національній валюті України. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 липня 2022 12:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 липня 2022 12:10 |
ПЕРЕЛІК змін.docx | |
08 липня 2022 12:10 |
ТД (зі змінами).docx | |
30 червня 2022 15:31 |
Додаток 5.docx | |
30 червня 2022 15:31 |
Додаток 6.docx | |
30 червня 2022 15:31 |
ТД.docx |
08 липня 2022 12:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 липня 2022 12:10 |
ПЕРЕЛІК змін.docx
|
|||
08 липня 2022 12:10 |
ТД (зі змінами).docx
|
|||
30 червня 2022 15:31 |
Додаток 5.docx
|
|||
30 червня 2022 15:31 |
Додаток 6.docx
|
|||
30 червня 2022 15:31 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Абзацом 3 п.5.1. розділу V. «Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» визначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Так, у складі Тендерної документації по предмету закупівлі у Додатку 6 до Тендерної документації наведений обсяг робіт, що закуповуються замовником.
Крім того, п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки Тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що метою одержання додаткової інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічного завдання (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), яка може бути необхідною для підготовки Тендерної пропозиції та для підписання Договору, Учасникам пропонується:
- ознайомитися з проектною документацією;
- обстежити об’єкт, який підлягає ремонтно-реставраційним роботам.
Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, здійснюються за рахунок власних коштів Учасників.
2. Оскільки функціоналом електронної системи закупівель не передбачено технічної можливості прикріпити будь-які файли до відповіді на запитання, Замовник не має можливості задовільнити Ваше прохання шляхом надання відповіді на запитання.
1. Відповідно до п.1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
Тобто, замовником правильно встановлена вимога щодо надання копії документу, який визначає вартість чистих активів учасника станом на кінець останнього звітного періоду (а саме за 2021 рік) (форма №1 Баланс, тощо) згідно з п. 2 Додатку 4 до Тендерної документації.
2. Однак, з метою забезпечення ефективного здійснення закупівлі, Замовником буде розглянута можливість внесення змін до Тендерної документації та оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-01-000034 ● 088a9fa7ff1a4c71a5da176fe9e3fef1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2022 18:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.08.2022
№ 20-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.08.2022 №20-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2022-06-30-004385-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-02 11:14:01
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Ремонтно-реставраційні роботи будинку школи (літера «А-ІІ») Житомирської міської гуманітарної гімназії № 23 ім. М.Й. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б. Лятошинського, 14 (коригування)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-06-30-004385-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-03 14:55:11
Про надання пояснень
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради розглянувши запит на надання пояснення повідомляє наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: «Ремонтно-реставраційні роботи будинку школи (літера «А-ІІ») Житомирської міської гуманітарної гімназії № 23 ім. М.Й. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б. Лятошинського, 14» (коригування), яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 220608-01/А від 20.06.2022, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ.
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Ремонтно-реставраційні роботи будинку школи (літера «А-ІІ») Житомирської міської гуманітарної гімназії № 23 ім. М.Й. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б. Лятошинського, 14» (коригування), а саме виконання будівельних робіт, розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника» та главі 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Відповідно до пп.1 п. 4 та п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення було оприлюднено 06.07.2022 на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» (https://zt-rada.gov.ua/?pages=13351).
Додатково надаємо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Ремонтно-реставраційні роботи будинку школи (літера «А-ІІ») Житомирської міської гуманітарної гімназії № 23 ім. М.Й. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б. Лятошинського, 14» (коригування).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі
2022-08-22 14:51:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | № 06/34/2022/пр |
Дата публікації: | 27 вересня 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
27 вересня 2022 13:01
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 липня 2022 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ |
43 968 552,71
UAH з ПДВ
|
43 968 552,71
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АртХаус |
46 783 309,37
UAH з ПДВ
|
46 783 309,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЖК - Гарант" |
47 269 923,98
UAH з ПДВ
|
47 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Елітбуд-1" |
47 230 543,84
UAH з ПДВ
|
47 230 543,84
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" |
48 732 463,58
UAH з ПДВ
|
48 732 463,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ #32924626 |
Відхилено |
43 968 552,71
UAH з ПДВ
|
21 липня 2022 14:41
|
ТОВ АртХаус #34394610 |
Переможець |
46 783 309,37
UAH з ПДВ
|
22 липня 2022 17:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2022 14:12
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2022 10:05
|
Договір № 21.pdf | укладений |
03 серпня 2022 10:05
|