Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкової території та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Озерна, 20 в Оболонському районі міста Києва (ДК 021:2015 CPV-45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2022-06-30-004247-a c9369089f574460aa1d0843402c81d7c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Захарченко

+380444267203 4267203@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445395
Вебсайт: https://obolon.kyivcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04205, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Маршала Тимошенка, буд. 16
Контактна особа: Оксана Захарченко
+380444267203
4267203@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2022 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2022 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2022 08:00
Очікувана вартість: 1 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
768 метри квадратні
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкової території та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: вул. Озерна, 20 в Оболонському районі міста Києва (ДК 021:2015 CPV-45233000-9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04209, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Озерна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2022
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунок за виконані Роботи на підставі Бюджетного Кодексу України по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, на підставі виконаних обсягів робіт, згідно з Актом приймання виконаних підрядних робіт (типової форми N КБ-2в) та Довідкою про вартість виконаних робіт та витрати (типової форми № КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані Роботи здійснюється протягом 10 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок.Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2022 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2022 15:11
Оголошення.docx
05 липня 2022 15:11
Додатки до оголошення .docx
05 липня 2022 15:11
Додаток № 6_0001.pdf
05 липня 2022 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2022 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2022 15:11
Оголошення.docx
30 червня 2022 15:21
Оголошення.docx
05 липня 2022 15:11
Додатки до оголошення .docx
30 червня 2022 15:21
Додатки до оголошення .docx
05 липня 2022 15:11
Додаток № 6_0001.pdf
30 червня 2022 15:21
Додаток №6_0001.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікація
Дата подання: 04 липня 2022 10:03
Дата відповіді: 04 липня 2022 13:12
Добрий день! Відповідно до Наказу МВС від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», довідки про відсутність (наявність) судимості та про притягнення до кримінальної відповідальності скасовано. Просимо внести зміни прибравши вимогу «надання електронну довідку у вигляді документу із КЕП або копію довідки виданої Департаментом інформаційно-аналітичного забезпечення МВС або управлінням (відділом) інформаційно-аналітичного забезпечення головних управлінь, управлінь МВС України в областях та в місті Києві, виданої на службову (посадову) особу Учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, підпису документів у складі цінової пропозиції, про те, що особа не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку) (Документ повинен бути датований не раніше 30 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозицій на електронний майданчик).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, зміни в додаток № 2 стосовно даного питання будуть внесені.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 04 липня 2022 16:44
Дата відповіді: 05 липня 2022 16:35
Добрий день! На підтвердження інформації наданої у пункті 5 Додатку 2 до оголошення, пунктом 5.2 вимагається копія повідомлення про прийняття кожного працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. №413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку. Просимо надати роз’яснення щодо тих працівників, які прийняті на роботу до введення в дію Постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. №413? Який документ надавати на таких працівників? Також просимо внести зміни до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, учасник повинен надати оригінали або копії документів, які підтверджують наявність працівників зазначених у Довідці складену відповідно до пп.2.1 п.2 цього Додатку, копії трудових книжок робітників або інших документів, що підтверджують трудові відносини з працівником, які будуть задіяними у виконанні робіт та інформація щодо яких надана у довідці. Учасник повинен підтвердити, що зазначені кваліфіковані робітники працюють на підприємстві Учасника, надавши в складі пропозиції копію повідомлення про прийняття кожного працівника робітничої професії на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку), але якщо учасники в складі пропозиції зазначили працівників які були прийняті на роботу до 17 червня 2015 р, тоді необхідно надати копії цивільно-правових угод, або копії наказів про прийняття на роботу. * У разі, якщо учасники у складі пропозиції надають трудові книжки працівників, то додатково необхідно надати листи згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників.
Кваліфікація
Дата подання: 04 липня 2022 16:45
Дата відповіді: 05 липня 2022 16:34
Добрий день! Додатком 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається «електронна довідка або копію довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справляння яких покладено на контролюючі органи, видану відповідно до наказу Міністерства доходів і зборів України від 03.09.2018 №733 (документ повинен бути датований не раніше 10 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозицій на електронний майданчик)». Відповідно до пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у вищезазначеному пункті, «у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов’язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов’язковим виконанням таких обов’язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні». Відповідно до вищенаведеного, просимо внести зміни до Тендерної документації прибравши вимогу про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, оскільки дана вимога містить невідповідності до змін Податкового законодавства на період воєнного стану.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, вносити зміни до документації щодо вимоги про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, Замовник вважає не доцільним.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2022 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 1 181 998,50
UAH з ПДВ
1 181 998,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2022 15:25
Електронний підпис
13 липня 2022 15:24
15.1 Довідка пояснення.pdf
13 липня 2022 15:24
4.2 Довідка 4-ОПП 2.pdf
13 липня 2022 15:24
5.4.1 Диплом Тищук.pdf
13 липня 2022 15:24
4.5 Виписка з ЄДР.pdf
13 липня 2022 15:24
5.4.2 Диплом Лавренюк.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 1 181 998,50
UAH з ПДВ
15 липня 2022 14:15

Документи

15 липня 2022 14:15
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2022 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
1 181 998,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 липня 2022 14:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2022 09:05
Додаткова угода № 1_0001.pdf укладений
06 грудня 2022 09:04
Електронний підпис укладений
26 липня 2022 15:09
Договір №31-кр від 26.07.2022_0001.pdf укладений
26 липня 2022 15:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2022 — 06 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Вважати розірваним за згодою сторін із 06.12.2022 року договір підряду № 31 -кр від 26.07.2022