Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Проспект Гагаріна Юрія, 2/35, (ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Очікувана вартість
619 848,00 UAH
UA-2022-06-30-004013-a ee08fcc0e1134afc801f4ba77255a5f0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Халецький Микола Леонідович

380445732712 mykola.khaletskyi@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Халецький Микола Леонідович
380445732712
mykola.khaletskyi@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 червня 2022 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2022 15:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2022 15:05
Очікувана вартість: 619 848,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 198,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Проспект Гагаріна Юрія, 2/35
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Проспект Гагаріна Юрія, 2/35, (ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, м. Київ, Проспект Гагаріна Юрія, 2/35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу на період дії воєнного стану в Україні, а також протягом шести місяців після його припинення або скасування, поетапно в залежності від реального фінансування. Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2022 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2022 15:03
Оголошення_Гагаріна Юрія, 2-35_асфальт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікація
Дата подання: 04 липня 2022 17:55
Дата відповіді: 05 липня 2022 15:00
Добрий день! Додатком 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагається «електронна довідка або копію довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справляння яких покладено на контролюючі органи, видану відповідно до наказу Міністерства доходів і зборів України від 03.09.2018 №733 (документ повинен бути датований не раніше 10 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозицій на електронний майданчик)». Відповідно до пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у вищезазначеному пункті, «у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов’язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов’язковим виконанням таких обов’язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні». Відповідно до вищенаведеного, просимо внести зміни до Тендерної документації прибравши вимогу про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, оскільки дана вимога містить невідповідності до змін Податкового законодавства на період воєнного стану.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що в Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі відсутні зазначені у Вашому запитанні вимоги.
Кваліфікація
Дата подання: 04 липня 2022 19:05
Дата відповіді: 05 липня 2022 14:42
Добрий день! Пунктом 4.10 Оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі за предметом вимагається «Скан-копію оригіналу Довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, (довідка надається у паперовому або електронному вигляді з дотриманням вимог Закону Україну «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги»), для іноземних осіб – довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою. Довідка повинна бути дійсною на дату подання пропозиції». Відповідно до пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України справляння податків і зборів здійснюється з урахуванням особливостей, визначених у вищезазначеному пункті, «у разі відсутності у платника податків можливості своєчасно виконати свій податковий обов’язок щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у тому числі звітності, передбаченої пунктом 46.2 статті 46 цього Кодексу, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо, платники податків звільняються від передбаченої цим Кодексом відповідальності з обов’язковим виконанням таких обов’язків протягом шести місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні». Таким чином в Учасника може бути заборгованість зі сплати податків, наприклад податку на прибуток. Відповідно до вищенаведеного, просимо внести зміни до оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі прибравши вимогу про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, оскільки дана вимога містить невідповідності до змін Податкового законодавства на період воєнного стану.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога не суперечить чинному законодавству. В Примітках до Оголошення зазначено: «Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.».
Відповідність
Дата подання: 05 липня 2022 16:43
Дата відповіді: 06 липня 2022 13:10
Добрий день! Підпунктом 22 пункту 5 «Документи, що підтверджують відсутність передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» підстав для відмови в участі у торгах згідно ст. 17 вказаного Закону (у довільній формі)» вимагається «Гарантійний лист щодо страхування учасником ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта внаслідок неналежного надання послуг/виконання робіт (забезпечення є страхування ризиків). До гарантійного листа надаються скан-копії з оригіналів підтверджуючих документів (договір страхування)». Просимо пояснити яким чином можна застрахувати на випадок ризиків випадкового знищення або пошкодження об’єкта внаслідок неналежного надання послуг/виконання робіт на об’єкті, договір на виконання якого ще не укладено з Замовником? Страхові компанії відмовляють у укладанні такого договору на страхування до заключення договору на виконання робіт по об’єкту. Просимо внести зміни до Оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі, прибравши або замінивши її на вимогу надавши такий договір для переможця закупівлі, після укладання договору на виконання робіт з Замовником торгів. Оскільки дана вимога містить дискримінаційний прояв.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
У відповідності до пункту 34 Рекомендацій зі страхування ризиків на будівництві, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 30.05.2008 року № 230 (надалі по тексту – «Рекомендації») визначено наступне:
«Підставою для укладання договору страхування є письмова заява страхувальника, підготовлена за формою, визначеною страховиком. При укладанні договору страховик має право запросити у страхувальника баланс або довідку про фінансовий стан, підтверджені аудитором, та інші документи, необхідні для оцінки страховиком страхового ризику. Зокрема, для такої оцінки об'єктивно необхідною є наявність копії договору будівельного підряду та проектно-кошторисної документації.
Заява разом з іншими документами після укладання договору страхування є невід'ємною складовою цього договору».
Наголошуємо на тому, що вищевказаний документ має рекомендаційний характер, а, отже, не є джерелом прав та обов’язків для Замовника та учасників спрощеної закупівлі, у тому числі Вас як потенційного учасника.
Звертаємо увагу на те, що наразі чинним законодавством України не передбачено обов’язку страховика під час оцінки ризиків чи в будь-яких інших цілях переглядати вже укладений договір. Натомість, в Додатку 3 до Оголошення викладений проект договору про закупівлю, а максимально допустима ціна договору дорівнює очікуваній вартості предмету закупівлі.
Окрім того, однією із засад як цивільного (стаття 3 Цивільного кодексу України), так і господарського законодавства (стаття 6 Господарського кодексу України) України є свобода договору. Вказане значить, що сторони договору в праві вносити в договір будь-які умови, які є допустимі для них та не суперечать чинному законодавству України.
У відповідності до частини 1 статті 212 Цивільного кодексу України, особи, які вчиняють правочин, мають право обумовити настання або зміну прав та обов'язків обставиною, щодо якої невідомо, настане вона чи ні (відкладальна обставина). Тобто, учасник спрощеної закупівлі, під час укладення договору страхування ризиків на будівництві має право домовитись із страховиком про те, що початок перебігу строку дії відповідного договору страхування розпочинається з моменту укладення договору про закупівлю за результатами проведення спрощеної закупівлі саме з учасником, який є стороною договору страхування. Разом з тим, надання такого договору страхування в складі пропозиції учасника буде належним виконанням умови пункту 22 Оголошення.
З огляду на викладене, Замовник наголошує на правомірності вимоги пункту 22 Оголошення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2022 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДГРУП" 619 463,18
UAH з ПДВ
619 463,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2022 17:05
Електронний підпис
08 липня 2022 17:04
6.1. Декларація.pdf
08 липня 2022 17:04
28. Схема Гагаріна 2-35.PDF
08 липня 2022 17:04
4.2. Статут.PDF
08 липня 2022 17:04
4.12.2. Штатний розпис.PDF
08 липня 2022 17:04
4.4.3. Опис.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДГРУП"
#42765969
Переможець 619 463,18
UAH з ПДВ
12 липня 2022 11:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2022 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДГРУП"
#42765969
619 463,18
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 09:53
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2022 14:42
Додаткова угода-3 до договору 35-22-06 від 15 липня 2022 року.pdf зміни до договору
04 жовтня 2022 14:40
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2022 11:19
ДУ №2 від 17 08 2022 до дог 35-22-6.pdf зміни до договору
18 серпня 2022 11:15
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2022 15:30
ДУ 1 дог 35-22-6.pdf зміни до договору
05 серпня 2022 15:16
Електронний підпис укладений
18 липня 2022 12:02
Електронний підпис укладений
18 липня 2022 12:00
Договір № 35_22_6 від 15 07 2022.pdf укладений
18 липня 2022 12:00

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Проспект Гагаріна Юрія, 2/35, (ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)) 1 роботи 619 463,18
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДУ № 1 на погоджену сторонами зміну договірної ціни у бік зменшення, яка відтепер складає 618991,69 грн (в тч ПДВ 20%-103165,28). Зміст інших пунктів договору № 35/22-6 залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 35/22-6
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 2 на погоджену сторонами зміну договірної ціни у бік зменшення, яка відтепер складає 568798,00 грн (в тч ПДВ 20% - 94799,67 грн.) відповідно до пункту 3.2. Договору № 35/22-6. Зміст інших пунктів договору № 35/22-6 залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 35/22-6
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода № 3 від 04.10.2022 до договору № 35/22-06 від 15.07.2022 покращення якості предмета закупівлі, це покращення не призвело до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Зміст інших пунктів залишається без змін.
Номер договору про закупівлю: 35/22-6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів за адресою: м. Київ, Проспект Гагаріна Юрія, 2/35, (ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)) 1 роботи 568 798,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 568 798,00
UAH (в тому числі ПДВ 94 799,67 UAH)