Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт заміна вікон в закладах освіти Березівської сільської ради Житомирського району Житомирської області (Код ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи)
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2022-06-29-005430-a 576d0b44848c49f6828b45fc6f75bdef
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Володимирівна Васильчук

+380683114482 04348220@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БЕРЕЗІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04348220
Вебсайт: http://berezivsca.gromada.org.ua/
Місцезнаходження: 12411, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, село Березівка, ВУЛИЦЯ ВАТУТІНА, будинок 31
Контактна особа: Юлія Володимирівна Васильчук
+380683114482
04348220@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 червня 2022 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2022 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2022 15:00
Початок аукціону: 13 липня 2022 14:50
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт заміна вікон в закладах освіти Березівської сільської ради Житомирського району Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2022
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 червня 2022 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2022 17:25
Оголошення СЗ.docx
29 червня 2022 16:54
168_СД_ДФ_02-01-02.rtf
29 червня 2022 16:54
168_СД_ДФ_02-01-03.rtf
29 червня 2022 16:54
168_СД_ДФ_02-01-01.rtf
29 червня 2022 16:53
168_СД_ДФ_02-01-05.rtf
29 червня 2022 16:53
168_СД_ДФ_02-01-04.rtf
30 червня 2022 17:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 червня 2022 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2022 17:25
Оголошення СЗ.docx
29 червня 2022 16:54
Оголошення СЗ.docx
29 червня 2022 16:54
168_СД_ДФ_02-01-02.rtf
29 червня 2022 16:54
168_СД_ДФ_02-01-03.rtf
29 червня 2022 16:54
168_СД_ДФ_02-01-01.rtf
29 червня 2022 16:53
168_СД_ДФ_02-01-05.rtf
29 червня 2022 16:53
168_СД_ДФ_02-01-04.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо предмету закупівлі
Дата подання: 29 червня 2022 21:06
Дата відповіді: 30 червня 2022 09:33
Шановний замовник, предмет закупівлі даної процедури - товари, роботи чи послуги? Оголошення про проведення містить ці три категорії.
Відповідь: В п.6 оголошення і в електронних полях чітко вказано,що вид предмета закупівлі - послуга.
Уточнення
Дата подання: 29 червня 2022 22:48
Дата відповіді: 30 червня 2022 09:38
Шановний Замовник, надайте будь ласка ескіз конструкцій
Відповідь: В оголошенні вказано,що обов‘язковою вимогою є проведення попередніх уточнюючих замірів кожного віконного прорізу, що підтверджується відповідною довідкою. Також в Замовника є робочий проект по даній закупівлі,з яким учасники можуть ознайомитись.
Уточнення
Дата подання: 30 червня 2022 11:30
Дата відповіді: 30 червня 2022 16:32
Шановний Замовник, надайте будь ласка розяснення з цього приводу: 1. Відповідно до Додатку 2 п.17.Обов‘язковою вимогою є проведення попередніх уточнюючих замірів кожного віконного прорізу, що підтверджується відповідною довідкою. Перевага буде надана учаснику, який фактично ознайомився з об’єктом. Коли потрібно зробити уточнюючі заміри до подачі пропозиції чи вже після укладання договору? 2. Чи буде відхилена пропозиція Учасника, якщо він у складі своєї пропозиції не надасть довідку про проведення замірів? 3. Відповідно до Додатку 2 п.2.1 таблиці "На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції надається інформація та сканована копія відповідного договору, акту (- ів) виконаних робіт за формою № КБ-2в щодо виконання робіт та листа – відгуку від контрагенту. Примітка: Документи надаються без зазначення даних, що можуть містити в собі ознаки порушення норм Закону України «Про захист персональних даних». Вказаною приміткою , що Ви маєте на увазі? Що потрібно якісь данні скривати ? Але ж це вже не буде повноцінною сканкопією документа! 4.Чи не буде відхилена пропозиція учасника, якщо відповідно до п.2.1 таблиці Додатку 2 будуть надані підтверджуючі документи у скан-копії без закриття персональних даних? 5. Відповідно до Додатку 2 п.3.2 таблиці "якщо"механізми орендовані, додатково подаються завірені копії договорів оренди (лізингу) на запропоновані механізми та копії технічних паспортів на запропоновані механізми. Якщо учасник планує залучити власні машини та механізми, чи потрібно їх підтверджувати?Та якими саме документами? 6. Чи не буде відхилена пропозиція Учасника, який не надасть підтверджуючих документів на застосування власних машин та механизмів? 7.Відповідно до Додатку 2 п.3.2 таблиці "якщо"механізми орендовані, додатково подаються завірені копії договорів оренди (лізингу) на запропоновані механізми та копії технічних паспортів на запропоновані механізми. Якщо учасник планує залучити власні машини та механізми за договором про надання послуг, чи потрібно їх підтверджувати? Та якими саме документами? 8. Чи не буде відхилена пропозиція Учасника, який не надасть підтверджуючих документів на застосування машин та механизмів за договором про надання послуг?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Потрібно зробити уточнюючі заміри до подачі пропозиції. 2.В документації вказано,що перевага буде надана учаснику, який фактично ознайомився з об’єктом. 3.Мається на увазі,що потрібно в сканкопіях договорів та актів приховати дані,які відносяться до персональних,якщо в них містяться такі дані. 4.Якщо дані не будуть приховані,пропозиція учасника не буде відхилена. 5.Якщо учасник залучатиме власні механізми,він має надати довідку про наявність механізмів та документи,які підтверджують право власності.6.Так,пропозиція буде відхилена. 7.Учасник має надати сканкопію договору про надання послуг та документи,які підтверджують,що дані механізми належать надавачу даних послуг. 8.Так,пропозиція буде відхилена.
Вимога відмінити виїзд на замір
Дата подання: 30 червня 2022 11:56
Дата відповіді: 30 червня 2022 16:51
Повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту з підписанням у Замовника Акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз, якими визначено, що дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації порушують права та законні інтереси Суб’єкта оскарження як учасника відповідної процедури закупівлі. Через порушенням замовником частини 1 та 4 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Суб’єкт оскарження не може прийняти участь у закупівлі. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них передбачені статтею 5 Закону. Вважаємо за необхідне , нагадати Замовнику про запроваджений воєнний стан в Україні та Сovid-19, а також посилення боротьби з проявами корупції.!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дані вимоги не відносяться до дискримінаційних. Якщо учасники закупівлі планують в разі перемоги в закупівлі їхати по об'єктах для виконання послуг по заміні вікон,то це означає,що вони можуть здійснити виїзди і для проведення замірів. Замовник особливо зацікавлений в тому,щоб вікна були гарної якості,тому що вони будуть встановлюватись в закладах освіти.Також нагадуємо Вам,що Антимонопольний комітет України не розглядає скарги щодо спрощених закупівель,стаття 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" стосується саме процедури відкритих торгів,а не спрощених закупівель.
Специфікація віконних блоків
Дата подання: 30 червня 2022 12:14
Дата відповіді: 30 червня 2022 16:55
з огляду на зміст тендерної документації та оприлюднені технічні вимоги до віконних блоків, учасникам стає зрозумілим, що замовник має спеціалістів які проводили обстеження навчальних закладів та складали документацію в програмному комплексі АВК-5, або це один із учасників підготував технічне завдання. Тому вважаємо за необхідне вимагати від замовника закупівлі розмістити креслення віконних блоків, які сто відсотково є.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Замовника немає креслень віконних блоків,але є робочий проект, розроблений проектно-вишукувальним інститутом. Всі бажаючі учасники можуть ознайомитись з даним проектом.
Акт огляду об'єкта
Дата подання: 04 липня 2022 14:07
Дата відповіді: 04 липня 2022 15:45
Шановний Замовник, надайте, будь ласка, розяснення стосовно наступного питання. Під час проведення даної закупівлі в лютому поточного року здійснили виїзд на об'єкти та провели попередні уточнюючі заміри віконних прорізів про що маємо Акт огляду об'єкта. Чи можна повторно використати даний Акт огляду об'єкта? Чи потрібно здійснити повторний виїзд на об'єкт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки в технічних вимогах нічого не змінилось,так,допускається використати дані акти.
Огляд об'єкта
Дата подання: 04 липня 2022 16:04
Дата відповіді: 04 липня 2022 16:21
Шановний Замовнику, Ваша вимога стосовно акту огляду та заміру всіх вікон являється безглуздою та порушує правило публічних закупівель про необмеження конкуренції. Враховуючи війсковий стан, який зараз введен в країні, та логістичні складнощі - ставити умовою попередній огляд при наявності кошторису з усіма данними являється порушенням прав Усаника торгів та повинна бути видалена як незаконна.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники. Предметом даної закупівлі є послуги,а не товар. Яким чином ви плануєте обрахувати вартість своєї цінової пропозиції без огляду та замірів вікон? Якщо учасники закупівлі планують в разі перемоги в закупівлі їхати по об'єктах для виконання послуг по заміні вікон,то це означає,що вони можуть здійснити виїзди і для проведення замірів.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2022 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СЛМ-ПЛАСТ" 590 121,00
UAH з ПДВ
583 121,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 608 000,00
UAH з ПДВ
590 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" 634 595,00
UAH з ПДВ
634 595,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" 646 998,00
UAH з ПДВ
646 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2022 11:57
Електронний підпис
12 липня 2022 11:50
Електронний підпис
12 липня 2022 11:48
Сертифікат 1 (1).jpg
12 липня 2022 11:03
Електронний підпис
12 липня 2022 11:00
Паспорта виробу.pdf
11 липня 2022 13:57
Електронний підпис
11 липня 2022 13:56
Цінова пропозиція.pdf
11 липня 2022 13:56
фото профіль.jpg
11 липня 2022 13:56
Довідка МТБ.pdf
11 липня 2022 13:56
Сертифікат 1 (1).jpg
11 липня 2022 13:56
Проект договору.pdf
11 липня 2022 13:56
Витяг ПДВ.pdf
11 липня 2022 13:56
Лист згода на ОПД.pdf
11 липня 2022 13:56
Сертифікат 1 (2).jpg
11 липня 2022 13:56
Виписка та Витяг.pdf

Публічні документи

12 липня 2022 14:55
Електронний підпис
12 липня 2022 14:54
Електронний підпис
12 липня 2022 14:52
Цінова пропозиція.pdf
12 липня 2022 14:52
Довідка з банку.pdf
12 липня 2022 14:52
Виписка_2022.pdf
12 липня 2022 14:52
Витяг з ЄДР 21.02.2022.pdf
12 липня 2022 14:52
Акт обстеження.pdf
12 липня 2022 14:52
Опис до Статуту.pdf
12 липня 2022 14:52
Проєкт договору.pdf
12 липня 2022 14:52
Лист-згода на ОПД.pdf
12 липня 2022 14:52
МТБ.rar
12 липня 2022 14:52
Статут 16.02.2022.pdf
12 липня 2022 14:52
Гарантія 5 років.pdf
12 липня 2022 14:52
Армір.rar
12 липня 2022 14:52
Axor.rar
12 липня 2022 14:52
Склопакети.rar
12 липня 2022 14:52
Сертифікати профіль.rar
12 липня 2022 14:52
Сертифікати виріб.rar

Публічні документи

12 липня 2022 12:11
Електронний підпис
12 липня 2022 12:09
55. Зведений кошторис.PDF
12 липня 2022 12:09
54. Договірна ціна.PDF
12 липня 2022 12:09
1. Цінова пропозиція.PDF
12 липня 2022 12:09
24. Акт огляду.pdf
12 липня 2022 12:09
26. Копія довідки 4-ОПП.pdf
12 липня 2022 12:09
9. Витяг з ЄДР.PDF
12 липня 2022 12:09
30. Статут.pdf
12 липня 2022 12:09
16.Лист-відгук 1.pdf
12 липня 2022 12:09
2. Проєкт договору.PDF
12 липня 2022 12:09
18. Паспорт виробу.PDF

Публічні документи

11 липня 2022 17:00
Електронний підпис
11 липня 2022 17:00
Гарантійний термін.pdf
11 липня 2022 17:00
Копія Витягу ПДВ.pdf
11 липня 2022 17:00
Сертифікат Аксор.pdf
11 липня 2022 17:00
Дод. угода до Дог.1732.pdf
11 липня 2022 17:00
Аналог дог. 1732.pdf
11 липня 2022 17:00
Аналог.дог. 1733.pdf
11 липня 2022 17:00
Цінова пропозиція.pdf
11 липня 2022 17:00
Лист-відгук 1.pdf
11 липня 2022 17:00
Копія техпаспорту ТЗ.pdf
11 липня 2022 17:00
Договір 1670.pdf
11 липня 2022 17:00
сертифікат профіль.pdf
11 липня 2022 17:00
9.imd
11 липня 2022 17:00
Лист-відгук 2.pdf
11 липня 2022 17:00
Проект договору.pdf
11 липня 2022 17:00
Копія Витягу ЄДР.pdf
11 липня 2022 17:00
Технічні вимоги.pdf
11 липня 2022 17:00
Витяг ЄДР.pdf
11 липня 2022 17:00
Фото профілю.jpg
11 липня 2022 17:00
Кошторис.pdf
11 липня 2022 17:00
Акти огляду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СЛМ-ПЛАСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СЛМ-ПЛАСТ"
#39567941
Переможець 583 121,00
UAH з ПДВ
19 липня 2022 10:15

Документи

19 липня 2022 10:15
Електронний підпис
19 липня 2022 10:14
IMG_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2022 10:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СЛМ-ПЛАСТ"
#39567941
583 121,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2022 10:15
Електронний підпис
19 липня 2022 10:14
IMG_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 11:27
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2022 12:31
дод.угода №1.pdf зміни до договору
09 серпня 2022 11:10
Електронний підпис укладений
25 липня 2022 13:10
договір скан.pdf укладений
25 липня 2022 13:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2022 — 23 серпня 2022
Сума оплати за договором: 583 121,00
UAH (в тому числі ПДВ 97 186,83 UAH)