Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Очікувана вартість
58 500,00 UAH
UA-2022-06-28-003057-a 288bfbc5e5a54195aee2cb9b44b609a2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Станович Маряна Андріївна

380324753061 maranastanovic100@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01984228
Вебсайт: https://tml.org.ua
Місцезнаходження: 82200 , Україна , Львівська обл., Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Контактна особа: Станович Маряна Андріївна
380324753061
maranastanovic100@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 червня 2022 13:15
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2022 00:00
Початок аукціону: 07 липня 2022 12:03
Очікувана вартість: 58 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 292,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
279 пачка
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
33 упаковка
Файли для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
38 штуки
Папка-реєстратор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
96 штуки
Ручка Optima OIL HIT
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
25 штуки
Стержні до ручок кулькових Optima OIL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
16 штуки
Скотч 24мм (клейка стрічка канцелярська)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
8 штуки
Скотч двохсторонній (клейка стрічка канцелярська)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
5 штуки
Коректор-ручка Optima
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
5 штуки
гумка стиральна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192100-2 — Гумки
7 штуки
Маркер текстовий кольоровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери
48 штуки
Олівець чорнографітний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
5 пачок
скріпки 25мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
6 пачок
Скоби 24/6 EKONOМIX, 1000 шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
100 штуки
конверти С-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
100 штуки
Конверти С-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 червня 2022 13:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 червня 2022 13:15
Оголошення 2022 червень.doc
28 червня 2022 13:15
Додаток 2 кваліфікаційні.docx
28 червня 2022 13:15
Проєкт Договору.docx
28 червня 2022 13:15
Додаток 1 технічні вимоги 2022.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2022 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бердник В.А. 53 950,00
UAH з ПДВ
49 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 56 638,62
UAH з ПДВ
49 090,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 52 089,12
UAH з ПДВ
51 796,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 55 219,20
UAH з ПДВ
53 070,72
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство Кадр 57 784,44
UAH з ПДВ
57 784,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2022 16:39
Електронний підпис
06 липня 2022 13:24
Електронний підпис
06 липня 2022 13:24
висновок_скотч.pdf
06 липня 2022 13:24
Паспорт повний (1).pdf
06 липня 2022 13:24
Тех. хар-ки.pdf
06 липня 2022 13:24
Витяг ЄДРЮ і ФОП (2022).PDF
06 липня 2022 13:24
ГЛ санкції.pdf
06 липня 2022 13:24
Довідка щодо підпису.pdf
06 липня 2022 13:24
Довідка Ліцензії.pdf
06 липня 2022 13:24
Довідка довкілля.pdf
06 липня 2022 13:24
ГЛ гарант. термін.pdf
06 липня 2022 13:24
ГЛ витрати.pdf
06 липня 2022 13:24
ГЛ екологія.pdf
06 липня 2022 13:24
Довідка про статут.pdf
06 липня 2022 13:24
ГЛ поставка.pdf
06 липня 2022 13:24
Пропозиція.pdf
06 липня 2022 13:24
РНОКПП.PDF

Публічні документи

06 липня 2022 16:57
Електронний підпис
06 липня 2022 16:52
Цінова пропозиція.pdf
06 липня 2022 16:52
Гарантійний лист4.pdf
06 липня 2022 16:52
Довідка.pdf
06 липня 2022 16:52
Свідоцтво ПДВ.pdf
06 липня 2022 16:52
Гарантійний лист.pdf
06 липня 2022 16:52
Протокол №3.pdf
06 липня 2022 16:52
Стаття 17.pdf
06 липня 2022 16:52
Гарантійний лист2.pdf
06 липня 2022 16:52
Витяг ПДВ Ромус.pdf
06 липня 2022 16:52
Протокол.pdf
06 липня 2022 16:52
ТЗ.pdf
06 липня 2022 16:52
Опис.pdf
06 липня 2022 16:52
Звітність на 26.02.2021р..pdf
06 липня 2022 16:52
Гарантійний лист3.pdf
06 липня 2022 16:52
Протокол №19.pdf
06 липня 2022 16:52
Виписка.pdf
06 липня 2022 16:52
Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
06 липня 2022 16:52
проект договору.pdf
06 липня 2022 16:52
загальні відомості.pdf
06 липня 2022 16:52
Довідка ЄДРПОУ.pdf
06 липня 2022 16:52
Витяг Ромус від 04.10.21.pdf
06 липня 2022 16:52
Наказ.pdf

Публічні документи

06 липня 2022 11:04
Електронний підпис
06 липня 2022 11:04
Цінова пропозиція.docx.pdf
06 липня 2022 11:04
Сертифікати.rar
06 липня 2022 11:04
Уставные ДОС.rar
06 липня 2022 11:04
Уставные ДОС.rar.p7s
06 липня 2022 11:04
Сертифікати.rar.p7s

Публічні документи

06 липня 2022 09:45
Електронний підпис
06 липня 2022 09:25
Довідки, листи.pdf
06 липня 2022 09:25
Витяг ЄДР.pdf
06 липня 2022 09:25
Проект договору.pdf
06 липня 2022 09:25
Досвід поставки.pdf
06 липня 2022 09:25
Наказ,протокол.pdf
06 липня 2022 09:25
Статут.pdf
06 липня 2022 09:25
Технічні вимоги.pdf
06 липня 2022 09:25
Витяг ПДВ вiд 27.05.2022.pdf

Публічні документи

06 липня 2022 16:43
Електронний підпис
06 липня 2022 16:35
Витяг з реєстру.pdf
06 липня 2022 16:35
Гарант. лист _8.PDF
06 липня 2022 16:35
Гарант. лист_3.PDF
06 липня 2022 16:35
Гарант. лист_5.PDF
06 липня 2022 16:35
Гарант. лист _7.PDF
06 липня 2022 16:35
накладна 10-09-1.pdf
06 липня 2022 16:35
довідка статистика.Pdf
06 липня 2022 16:35
Наказ на директора.PDF
06 липня 2022 16:35
Довідка_бенефіціар.PDF
06 липня 2022 16:35
Гарант. лист_4.PDF
06 липня 2022 16:35
Довідка з ЄДР.PDF
06 липня 2022 16:35
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
06 липня 2022 16:35
Довідка А.Д, (1).pdf
06 липня 2022 16:35
Статут.PDF
06 липня 2022 16:35
ЛИСТ-ВІДГУК.pdf
06 липня 2022 16:35
Довідка.PDF
06 липня 2022 16:35
Гарант. лист.PDF
06 липня 2022 16:35
Гарант. лист_2.PDF
06 липня 2022 16:35
Договір 7-09.pdf
06 липня 2022 16:35
витяг з ЄДР.PDF
06 липня 2022 16:35
Гарант. лист _6.PDF
06 липня 2022 16:35
Технічні вимоги.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бердник В.А.

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

Приватне підприємство Кадр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
Переможець 49 090,00
UAH з ПДВ
08 липня 2022 15:43

Документи

08 липня 2022 15:43
Електронний підпис
08 липня 2022 15:43
протокол 74.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2022 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
49 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2022 15:43
Електронний підпис
08 липня 2022 15:43
протокол 74.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2022 12:58
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2022 12:43
дод. угода 1 до договору 374.pdf зміни до договору
29 листопада 2022 12:43
Електронний підпис укладений
21 липня 2022 09:14
договір 374.pdf укладений
21 липня 2022 09:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір офісний А4 279 пачка 160,00
UAH
Файли для документів 33 упаковка 50,00
UAH
Папка-реєстратор 38 штуки 40,00
UAH
Ручка Optima OIL HIT 96 штуки 5,00
UAH
Стержні до ручок кулькових Optima OIL 25 штуки 3,00
UAH
Скотч 24мм (клейка стрічка канцелярська) 16 штуки 6,00
UAH
Скотч двохсторонній (клейка стрічка канцелярська) 8 штуки 14,00
UAH
Коректор-ручка Optima 5 штуки 16,00
UAH
гумка стиральна 5 штуки 3,00
UAH
Маркер текстовий кольоровий 7 штуки 5,00
UAH
Олівець чорнографітний 48 штуки 2,00
UAH
скріпки 25мм 5 пачок 7,00
UAH
Скоби 24/6 EKONOМIX, 1000 шт 6 пачок 6,00
UAH
конверти С-5 100 штуки 1,50
UAH
Конверти С-6 100 штуки 0,70
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 2.4 частини 2 Договору №374 від 20 липня 2022 року, беручи до уваги Лист № 1 ФОП Бердника Віталія Анатолійовича від 28. 11. 2022 р. про неможливість виконання договору у повному обсязі, сторони вирішили достроково розірвати Договір №374 від 20 липня 2022 року. Сума договору після внесення змін" -22604,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін" - 9 найменувань згідно специфікації.
Номер договору про закупівлю: 374
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір офісний А4 279 пачка 160,00
UAH
Файли для документів 33 упаковка 50,00
UAH
Папка-реєстратор 38 штуки 40,00
UAH
Ручка Optima OIL HIT 96 штуки 5,00
UAH
Стержні до ручок кулькових Optima OIL 25 штуки 3,00
UAH
Скотч 24мм (клейка стрічка канцелярська) 16 штуки 6,00
UAH
Скотч двохсторонній (клейка стрічка канцелярська) 8 штуки 14,00
UAH
Коректор-ручка Optima 5 штуки 16,00
UAH
гумка стиральна 5 штуки 3,00
UAH
Маркер текстовий кольоровий 7 штуки 5,00
UAH
Олівець чорнографітний 48 штуки 2,00
UAH
скріпки 25мм 5 пачок 7,00
UAH
Скоби 24/6 EKONOМIX, 1000 шт 6 пачок 6,00
UAH
конверти С-5 100 штуки 1,50
UAH
Конверти С-6 100 штуки 0,70
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 22 604,00
UAH
Причини розірвання договору: додаткова угода №1 від 29. 11. 2022р