Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Овруцька міська лікарня"Овруцької міської ради Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 42435766 |
Місцезнаходження: | 11104, Україна , Житомирська обл., м Овруч, вулиця Тараса Шевченка 106 |
Контактна особа: |
Коберник Марина Олександрівна +380671335723 kobernukmarina@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 червня 2022 17:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 липня 2022 17:16 |
Початок аукціону: | 15 липня 2022 13:36 |
Очікувана вартість: | 2 971 282,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 856,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата може здійснюватись відповідно до чинних нормативно-правових актів України з подальшим використанням зазначених коштів виконавцем робіт виключно на цілі, визначені договором | Аванс | 10 | Робочі | 20 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт на підставі відповідних Актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2) та Довідок вартості робіт (Ф.КБ-3 ) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2022 17:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2022 17:11 |
Оголошення ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВТ терап відділення.docx | |
27 червня 2022 17:11 |
Додаток 6 Проект договору (1) (1) (2).doc | |
27 червня 2022 17:11 |
ТД терапевтичне відділення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
від «25» липня 2022 року
Вимога щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
UA-2022-06-27-006266-a
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.07.2022 № 41 за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесяна Агвана Арамовича (далі – ФОП Оганесян А.А.) було визнано переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення КНП «Овруцька міська лікарня», Овруцької міської ради, в якому надається медична допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 за адресою: вул. Т. Шевченка, 106, м. Овруч, Житомирської області», ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, Номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.
ТОВ «ЛБВМ ГРУП» не згодне з рішенням, виходячи з наступного.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) статтею 31 передбачено вичерпний перелік підстав відхилення тендерних пропозицій переможця закупівлі.
Так, абз. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону передбачено відхилення тендерної пропозиції учасника якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі – Додаток № 3) Замовником було передбачено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Аналіз тендерної пропозиції ФОП Оганесян А.А. свідчить про невідповідність умовам Додатку № 3виходячи з наступного:
1) Додаток № 3 в Локальному кошторисі 2-1-2 на електрику в п. 88 передбачає найменування роботи «Установлення реле». В свою чергу, тендерна пропозиція ФОП Оганесян А.А. у файлі «Кошторис.pdf» передбачає в «Локальний кошторис 02-01-02 на електрика» в п.7 (шифр М8-317-4) з найменуванням роботи «Монтаж реле», що не відповідає технічним вимогам Додатку № 3;
2) Додаток № 3 в Локальному кошторисі 2-1-4 на каналізація в п. 108 передбачає найменування роботи «Прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 110 мм». В свою чергу, тендерна пропозиція ФОП Оганесян А.А. у файлі «Кошторис.pdf» передбачає в «Локальний кошторис 02-01-04 на каналізація» в п.3 (шифр РН15-18-2) з найменуванням роботи «Прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 100 мм», що не відповідає технічним вимогам Додатку № 3;
3) Додаток № 3 в Локальному кошторисі 2-1-4 на каналізація в п. 110 передбачає найменування роботи «Установлення противакуумного клапана» в кількості 1 (один) клапан. В свою чергу, тендерна пропозиція ФОП Оганесян А.А. у файлі «Кошторис.pdf» передбачає в «Локальний кошторис 02-01-04 на каналізація» в п.3 (шифр Е16-17-1) з найменуванням роботи «Установлення противакуумного клапана» в кількості 1 (один) клапан» в кількості 1 штука, що не відповідає кількісним вимогам Додатку № 3;
4) Додаток № 3 в Локальному кошторисі 2-1-2 на електрика в п. 96 передбачає найменування роботи «Установлення сутінкового реле ETI SOU-1 230V AC (1x16A_AC1)». В свою чергу, тендерна пропозиція ФОП Оганесян А.А. у файлі «Кошторис.pdf» передбачає в «Локальний кошторис 02-01-02 на елеткрика» в п. 21 (шифр М8-317-4) з найменуванням роботи «Установлення сутінкового реле», що не відповідає технічним вимогам Додатку № 3;
5) Додаток № 3 в Локальному кошторисі 2-1-5 на автоматична пожежа в п. 115 передбачає найменування роботи «Пожежна централь з клавіатуроюTiras PRIME A (З GSM)». В свою чергу, тендерна пропозиція ФОП Оганесян А.А. у файлі «Кошторис.pdf» передбачає в «Локальний кошторис 02-01-05 на автоматична пожежа» в п. 1 (шифр М10-668-3) з найменуванням роботи «Пожежна централь з клавіатурою», що не відповідає технічним вимогам Додатку № 3;
6) Додаток № 3 в Локальному кошторисі 2-1-5 на автоматична пожежа в п. 122 передбачає найменування роботи «Установлення мікрофонної консолі IPM-RP10». В свою чергу, тендерна пропозиція ФОП Оганесян А.А. у файлі «Кошторис.pdf» передбачає в «Локальний кошторис 02-01-05 на автоматична пожежа» в п. 15 (шифр М10-891-8) з найменуванням роботи «Установлення мікрофонної консолі», що не відповідає технічним вимогам Додатку № 3.
Окремо звертаємо увагу, що Додаток №3 передбачає таку вимогу, як розрахунок ціни тендерної пропозиції учасника щодо проведення відповідних робіт відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом № 281 від 01.11.2021 року «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова).
Відповідно до п. 5.13 Настанови загальновиробничі витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку загальновиробничих витрат, наведених в додатку 10 цієї Настанови.
Пунктом 5.15 Настанови передбачається, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) загальновиробничі витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
В тендерній пропозиції ФОП Оганесян А.А. Розрахунок загальновиробничих витрат, який вимагався Додатком № 3, не передбачає розрахунок з урахуванням витрат за попередній період.
Отже, тендерна пропозиція ФОП Оганесян А.А. в частині Розрахунків загальновиробничих витрат не відповідає вимогам тендерної документації.
Аналогічна помилка була допущена учасником ФОП Оганесян А.А. при розрахунку адміністративних витрат.
Так, відповідно до п. 5.17 Настанови адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Учасник не надав жодних розрахунків структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період, чим порушив вимоги Настанови.
Отже, тендерна пропозиція ФОП Оганесян А.А. в частині Розрахунків адміністративних витрат не відповідає вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ФОП Оганесян А.А. не відповідає вимогам тендерної документації.
У зв’язку з цим, ТОВ «ЛБВМ ГРУП» вимагає таке:
1. Розглянути вимогу у визначений законодавством строк.
2. Скасувати рішення уповноваженої особи від 21.07.2022 № 41 про визнання переможцем учасника ФОП Оганесяна Агвана Арамовича
3. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Оганесяна Агвана Арамовича як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У випадку незадовлення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися зі скаргою на дії Замовника до Антимонопольного комітету України.
Директор
ТОВ «ЛБВМ ГРУП» Смірнов Леонід Олександрович
«Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення КНП «Овруцька міська лікарня», Овруцької міської ради, в якому надається медична допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 за адресою: вул. Т. Шевченка, 106, м. Овруч, Житомирської області», ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, Номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація:
Відповідно до частини 4 статті 33 Закону Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
У зв’язку з надходженням вимоги від учасника ТОВ "ЛБВМ ГРУП" надати наступну відповідь:
1. Додаток № 3 в Локальному кошторисі 2-1-2 на електрику в п. 88 передбачає найменування роботи «Установлення реле». В свою чергу, тендерна пропозиція ФОП Оганесян А.А. у файлі «Кошторис.pdf» передбачає в «Локальний кошторис 02-01-02 на електрика» в п.7 (шифр М8-317-4) з найменуванням роботи «Монтаж реле», що не відповідає технічним вимогам Додатку № 3.
Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації була прийнята ресурсна елементна кошторисна норма на монтажні роботи М8-317- «Монтаж реле», тому що збірники РЕКН на ремонтно-будівельні та будівельні роботи не містять розділу «Установлення реле».
«Монтаж» - (франц. montage - підйом, установка, складання) - складання та встановлення споруд, конструкцій, технологічного обладнання, агрегатів, машин, апаратів, приладів та їх вузлів з готових деталей.
Тобто «монтаж» та «установлення» - це одне і те ж саме поняття.
2. Додаток № 3 в Локальному кошторисі 2-1-4 на каналізація в п. 108 передбачає найменування роботи «Прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 110 мм». В свою чергу, тендерна пропозиція ФОП Оганесян А.А. у файлі «Кошторис.pdf» передбачає в «Локальний кошторис 02-01-04 на каналізація» в п.3 (шифр РН15-18-2) з найменуванням роботи «Прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 100 мм», що не відповідає технічним вимогам Додатку № 3;
Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації та ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи був застосований шифр РН15-18-2 «Прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 100 мм», що відповідає внутрішньому діаметру трубопроводів із поліетиленових труб.
Ресурсної елементної кошторисної норми на «Прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 110» мм не існує.
3. Додаток № 3 в Локальному кошторисі 2-1-4 на каналізація в п. 110 передбачає найменування роботи «Установлення противакуумного клапана» в кількості 1 (один) клапан. В свою чергу, тендерна пропозиція ФОП Оганесян А.А. у файлі «Кошторис.pdf» передбачає в «Локальний кошторис 02-01-04 на каналізація» в п.3 (шифр Е16-17-1) з найменуванням роботи «Установлення противакуумного клапана» в кількості 1 (один) клапан» в кількості 1 штука, що не відповідає кількісним вимогам Додатку № 3;
Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації та ресурсних елементних кошторисних норм «Установлення клапанів для каналізації» визначає одиницю виміру в 1 (штука). Одиниця виміру 1 (клапан) застосовується для ресурсних елементних кошторисних
норм по опаленню та вентиляції повітря. Шифр ресурсної елементної ресурсної норми Е 16-17-1
та кількість були застосовані вірно. Одиниця виміру 1 (штука) чи 1 (клапан) не впливає на
кошторисний розрахунок.
4. Додаток № 3 в Локальному кошторисі 2-1-2 на електрика в п. 96 передбачає найменування роботи «Установлення сутінкового реле ETI SOU-1 230V AC (1x16A_AC1)». В свою чергу, тендерна пропозиція ФОП Оганесян А.А. у файлі «Кошторис.pdf» передбачає в «Локальний кошторис 02-01-02 на електрика» в п. 21 (шифр М8-317-4) з найменуванням роботи «Установлення сутінкового реле», що не відповідає технічним вимогам Додатку № 3;
Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації при складанні локального кошторису на електрику була застосована ресурсна елементна кошторисна норма М8-317-4 «Установлення сутінкового реле», що відповідає РЕКН на монтажні роботи.
Повна назва матеріалу «Сутінкове реле ETI SOU-1 230V AC (1x16A_AC1)» була прописана окремим рядком у кошторисі п.22 і відповідає шифру С1547-12 в.1.
5. Додаток № 3 в Локальному кошторисі 2-1-5 на автоматична пожежа в п. 115 передбачає найменування роботи «Пожежна централь з клавіатурою Tiras PRIME A (З GSM)». В свою чергу, тендерна пропозиція ФОП Оганесян А.А. у файлі «Кошторис.pdf» передбачає в «Локальний кошторис 02-01-05 на автоматична пожежа» в п. 1 (шифр М10-668-3) з найменуванням роботи «Пожежна централь з клавіатурою», що не відповідає технічним вимогам Додатку № 3;
Відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації при складанні локального кошторису на автоматичну пожежну сигналізацію була застосована ресурсна елементна кошторисна норма М10-668-3 «Пожежна централь з клавіатурою», що відповідає РЕКН на монтажні роботи.
Повна назва матеріалу «Пожежна централь з клавіатурою Tiras PRIME A (З GSM)» була прописана окремим рядком у кошторисі п.2 і відповідає шифру 15102-8023 в.4.
6. Додаток № 3 в Локальному кошторисі 2-1-5 на автоматична пожежа в п. 122 передбачає найменування роботи «Установлення мікрофонної консолі IPM-RP10». В свою чергу, тендерна пропозиція ФОП Оганесян А.А. у файлі «Кошторис.pdf» передбачає в «Локальний кошторис 02-01-05 на автоматична пожежа» в п. 15 (шифр М10-891-8) з найменуванням роботи «Установлення мікрофонної консолі», що не відповідає технічним вимогам Додатку № 3.
Відповідно до Додатку № 3 тендерної документації при складанні локального кошторису на автоматичну пожежну сигналізацію була застосована ресурсна елементна кошторисна норма М10-891-8 «Установлення мікрофонної консолі», що відповідає РЕКН на монтажні роботи.
Повна назва матеріалу «мікрофонної консолі IPM-RP10» була прописана окремим рядком у кошторисі п.16 і відповідає шифру 15102-8023 в.3.
До того ж, Платники єдиного податку першої - третьої груп ведуть облік у порядку, визначеному підпунктами 296.1.1-296.1.3 цього пункту. {Абзац перший статті 296 із змінами, внесеними згідно із Законом № 71-VIII від 28.12.2014} 296.1.1. Платники єдиного податку першої і другої груп та платники єдиного податку третьої групи (фізичні особи - підприємці), які не є платниками податку на додану вартість, ведуть Книгу обліку доходів шляхом щоденного, за підсумками робочого дня, відображення отриманих доходів.
Платники єдиного податку третьої групи (фізичні особи - підприємці), які є платниками податку на додану вартість, ведуть облік доходів та витрат за формою та в порядку, що встановлені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
ФОП Оганесян А.А., як платник єдиного податку третьої групи не є платником податку на додану вартість, тому не проводить бухгалтерський облік і аналіз витрат за попередній звітний період. Через що адміністративні витрати, загально-виробничі витрати, приймає за усередненими показниками відповідно до:
Додаток 25 до Настанови (пункт 4.38) ПОКАЗНИКИ для визначення розміру кошторисного прибутку за класом наслідків (відповідальності) об’єкта та видами робіт
Додаток 27 до Настанови (пункт 4.39) ПОКАЗНИКИ для визначення розміру адміністративних витрат будівельних організацій в розрахунку на 1 люд.год загальної кошторисної трудомісткості будівельних робіт
Додаток 18 до Настанови (пункти 4.15, 4.17) ПОКАЗНИКИ для визначення трудовитрат працівників, заробітна плата яких враховується у загальновиробничих витратах, та коштів на покриття решти статей загальновиробничих витрат в розрахунку на 1 люд.год нормативно-розрахункової кошторисної трудомісткості будівельних робіт, які передбачаються у прямих витратах.
Учасник (Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНБУД-ХХ1») не погоджується з прийнятим Замовником рішенням стосовно відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, підставою для її відхилення, а також визначенням переможцем тендеру ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ та наголошує на дотриманні усіма учасниками закупівельного процесу (включаючи Замовника) принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, передбачених ст. 5 Закону.
Виходячи з наведеного вище, враховуючи порушення Замовником принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, передбачених ст. 5 Закону, Учасник звертається з вимогою усунути допущені порушення (зняти з ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ статусу переможця тендеру та переглянути пропозицію ТОВ «ІВЕНС»).
У зв’язку з надходженням вимоги від учасника ТОВ ІНБУД-ХХ1 надати наступну відповідь:
Вказана закупівля робіт здійснюється на основі затвердженого кошторису та згідно умов документації вид договірної ціни тверда ціна, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором. Учасники повинні були надати у складі пропозиції завірений проект договору (Додаток 6 до тендерної документації (п.4.1)), де вказано, що вид договірної ціни – тверда.
Згідно наданого у складі пропозиції учасником ТОВ "ІВЕНС" завіреного проекту договору (Додаток 6 до тендерної документації (п.4.1)) вказано, що вид договірної ціни – тверда.
Отже, надавши завірений проект договору учасник підтвердив та завірив замовника, що ознайомлений з умовами та йому відомо, що договірна ціна є твердою.
Відповідно до умов тендерної документації Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3, повинна бути підтверджена в тому числі договірною ціною.
Проте, згідно наданого учасником документу «Договірна ціна», вказано, що ціна є динамічною, а не твердою. (динамічна договірна ціна – договірна ціна, визначена на основі кошторису, що підлягає коригуванню з урахуванням уточнення обсягів робіт, цін на ресурси та інших підстав, визначених умовами договору підряду).
. Сума договору є істотною умовою договору, надання учасником договірної ціни з зазначенням, що вона є динамічною передбачає, що вказана ціна підлягає коригуванню з урахуванням уточнення обсягів робіт або цін на ресурси або інших підстав.
Твердження, що в умовах воєнного стану вказана пропозиція є найбільш економічно вигідною за умови зазначення, що вид договірної ціни - динамічна не передбачає та не гарантує, що підрядник виконав би роботи саме за наданою сумою пропозиції та не надавав би акти виконаних робіт на більші суми, посилаючись на те, що договірна ціна є динамічною та може змінюватись залежно від, зокрема, цін на ресурси.
У зв’язку з вищевикладеним наявні підстави для відхилення пропозиції учасника
ТОВ "ІВЕНС" на підставі абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону, а саме:
2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Окрім того при детальному вивченні технічної частини тендерної документації встановлено:
1. Локальний кошторис 02-01-01 Зовнішнє опорядження приміщень Кількість хрестиків для плитки, саморізів 3,5х25 мм, дюбель-шурупів з пластиковим након. 150 мм, шурупів, дюбелів 6х40 мм, подовжувачів профілів,з’єднувачів однорівневих, підвісів в комплекті, тяг підвісу задана некоректно (не відповідає цілій одиниці виміру).
2. П.47- Улаштування гідроізоляційної плівки підлоги в 2 шари-ресурсна норма РН8-36-3 ні відповідає додатку №3 до тендерної документації, тому що застосована як «Улаштування прокладної пароізоляції в два шари покрівлі».
3. П.58- Улаштування гідроізоляційної плівки підлоги в 2 шари-ресурсна норма РН8-36-3 ні відповідає додатку №3 до тендерної документації, тому що застосована як «Улаштування горизонтальної гідроізоляції фундаментів рулонними матеріалами в 2 шари»
4. П.62- Улаштування плінтусів полівінілхлоридних. Ресурсна норма ЕН11-43-3, з коефіцієнтом К=1,15 до норм витрат труда робітників-будівельників, застосована невірно. Згідно додатку №3 до тендерної документації вид будівництва «Капітальний ремонт». Згідно РЕКН на ремонтно-будівельні роботи шифр для «Улаштування плінтусів полівінілхлоридних» РН7-31-5.
5. П.72-«Влаштування візуальних елементів доступності». Згідно додатку №3 до тендерної документації кількість становить 28 шт. Підрядник застосував знижуючий коефіцієнт К=0,5, тим самим зменшив кількість матеріалу до 14 шт.
6. П. 73-«Влаштувати інформаційні таблички, інформатори та покажчики (ІТІП)». Згідно додатку №3 до тендерної документації кількість становить 28 шт. Підрядник застосував знижуючий коефіцієнт К=0,5, тим самим зменшив кількість матеріалу до 14 шт. Також був використаний матеріал не «інформаційні таблички, інформатори та покажчики (ІТІП)», а «візуальні елементи доступності», що не відповідає додатку №3 до тендерного завдання.
7. П.82- «Установлення дзеркал». Підрядник застосував ресурсну елементну кошторисну норму Е17-2-5, що відповідає РЕКН на нове будівництво та реконструкцію. Та не відповідає додатку №3 до тендерної документації -капітальний ремонт.
8. Локальний кошторис 02-01-02 – Електрика п. 4- «Установлення щитків освітлювальних групових масою до 3 кг у готовій ніші або на стіні», був застосований матеріал « Ящики із запобіжниками, тип ЯТВ1311М5 на 15А», що не відповідає додатку №3 до тендерної документації.
9. П. 11 «Установлення сутінкового реле ETI SOU-1 230V AC (1[16A_AC1)». Шифр позиції М11-250-1 відноситься до категорії «Прилади, засоби автоматизації та обчислювальної техніки», а не до «Електротехнічних установок», одиниця виміру «комплект», а не «штука». Що не відповідає додатку №3 до тендерної документації
10. Локальний кошторис 02-01-03 – Водопостачання п.6 «Прокладання трубопроводу в траншеях з труб чавунних напірних розтрубних діаметром 65 мм», шифр РН15-10-1 не відповідає додатку №3 до тендерного завдання, п.102 «Прокладання трубопроводу по стiнах будiвель i в каналах з труб чавунних напiрних розтрубних дiаметром 65 мм»
11. Локальний кошторис 02-01-04 – Каналізація П.4 «Установлення противакуумного клапана» шифр РН 15-87-4 відноситься до ресурсних елементних кошторисних норм на Центральне опалення, що не відповідає додатку №3 до тендерної документації.
12. П.8- «Установлення сифона»-Підрядник застосував шифр РН15-44-3, що відповідає РЕКН на «Заміну сифонів». Також був пропущений матеріал «Сифон-1 штука», що не відповідає додатку №3 до тендерної документації.
13. Локальний кошторис 02-01-05 – Автоматична пожежна сигналізація п.10 «Монтаж гучномовця настільного», шифр М10-347-1, був застосований матеріал «Гучномовець», що не відповідає п.124 додатку №3 до тендерного завдання.
14. П.11 – «Прокладання лотків» не відповідає п.125 «Прокладання кабель-каналу» додатку №3 до тендерної документації.
15. Локальний кошторис 02-01-06 – Вентиляція п.1 «Установлення вентиляторів», шифр РН 15-129-1. Підрядник не врахував матеріал «Вентилятор»-5 штук, що не відповідає п.126, додатку №3 до тендерної документації.
16. п.1 «Установлення клапанів зворотних», шифр РН 15-87-1. Підрядник не врахував матеріал «Клапани зворотні»-5 штук,що не відповідає п.127, додатку №3 до тендерної документації.
17. п.6 «Установлення вентиляторів», шифр РН 15-129-1. Підрядник не врахував матеріал «Вентилятор»-2 штук. Що не відповідає п.131, додатку №3 до тендерної документації.
У разі, коли такі порушення усунути неможливо, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону, Замовник зобов’язаний відмінити тендер.
В умовах воєнного стану Замовник приймає неправомірне рішення, коли переможцем тендеру стає учасник, пропозиція якого є вищою та збитковішою на 490 105,17 грн., при цьому відхиляє пропозицію, яка є найбільш економічно вигідною та відповідає вимогам тендерної документації.
З огляду на наведене вище, для дотримання принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням, Учасник змушений звернутися до відповідних правоохоронних органів для отримання правової оцінки рішенням Замовника, до органу державного фінансового контролю для проведення моніторингу закупівлі, а також до визначеного Законом Органу оскарження.
У зв’язку з оприлюдненням висновку по результату здійснення моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ виникла необхідність його виконання та усунення порушення шляхом відміни процедури. Проте, учасником ТОВ "ЛБВМ ГРУП" подано скаргу до Антимонопольного комітету.
У зв’язку з чим процедуру призупинено та у замовника тимчасово технічно відсутня можливість відмінити процедуру відкритих торгів. Повідомляємо, що при розблокуванні та наявності технічного функціоналу на відміну процедури рішення за результатами проведення моніторингу буде виконано.
Звертаємо Вашу увагу, що за результатами аналізу ДАСУ (у межах проведення моніторингу) питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, дотримання вимог постанови № 710, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог Закону, РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІВЕНС», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Скарги до процедури
Дата подання: 29 липня 2022 18:43
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-25-000065 ● 4e5d67a0e0b14522a12d8f994ddcac31
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2022 17:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.07.2022
№ 18-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.07.2022 №18-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2022-06-27-006266-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-26 18:22:31
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення КНП «Овруцька міська лікарня», Овруцької міської ради, в якому надається медична допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 за адресою: вул. Т. Шевченка, 106, м. Овруч, Житомирської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-06-27-006266-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-28 17:08:16
Відповідь на запит у межах проведення моніторингу
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями (далі - Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом директора КНП «Овруцька міська лікарня» Овруцької міської ради Житомирської області» від 23.05.2022 року №113 з метою надання відповіді на запит у межах проведення моніторингу по закупівлі
«Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення КНП «Овруцька міська лікарня», Овруцької міської ради, в якому надається медична допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 за адресою: вул. Т. Шевченка, 106, м. Овруч, Житомирської області», ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, Номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація:
У зв’язку з надходженням запиту надати пояснення наступного змісту:
Замовником під час формування тендерної документації підготовлено на вимогу Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року детальний перелік та обсяг робіт, який викладено у інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічній специфікації) (додаток 3 до тендерної документації).
Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають рішенням проектно-кошторисної документації. При цьому згідно вимог Закону, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент».
Очікувана вартість закупівлі перелічених робіт у рамках даної закупівлі визначена з урахуванням зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс робіт з капітального ремонту. Замовником визначено очікувану вартість закупівлі враховуючи зведений кошторисний розрахунок вартості обꞌєкта будівництва за назвою: «Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення КНП «Овруцька міська лікарня», Овруцької міської ради, в якому надається медична допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 за адресою: вул. Т. Шевченка, 106, м. Овруч, Житомирської області» (копія додається до даного протоколу).
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв’язку з поданням скарги учасника до Антимонопольного комітету та тимчасовою технічною неможливості виконати рішення за результатами проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення КНП «Овруцька міська лікарня», Овруцької міської ради, в якому надається медична допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 за адресою: вул. Т. Шевченка, 106, м. Овруч, Житомирської області», ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, Номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація надати у електронній системі закупівель пояснення що при розблокуванні процедури та наявності технічного функціоналу на відміну відкритих торгів рішення за результатами проведення моніторингу буде виконано.
2022-08-01 12:26:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни торгів
2022-08-19 08:45:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2022 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІВЕНС" |
2 883 138,00
UAH з ПДВ
|
1 999 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ |
2 519 816,00
UAH з ПДВ
|
2 490 103,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛБВМ ГРУП" |
2 777 921,00
UAH з ПДВ
|
2 497 777,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЛІДЕР" |
2 897 751,25
UAH з ПДВ
|
2 499 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ІНБУД-ХХ1 |
2 968 155,11
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СВІТ БУДІНВЕСТ |
2 590 200,00
UAH з ПДВ
|
2 519 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІВЕНС" #43839486 |
Рішення скасоване |
1 999 998,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2022 15:16
|
ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ #3525516697 |
Рішення скасоване |
2 490 103,17
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2022 15:16
|
ТОВ "ІВЕНС" #43839486 |
Очікує рішення |
1 999 998,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2022 15:16
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 15 серпня 2022 16:35 |
Кінець періоду оскарження: | 26 серпня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 26 серпня 2022 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку з виникненням необхідності виконання рішення по результату моніторингу ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ відмінити процедуру відкритих торгів за закупівлею «Капітальний ремонт приміщень терапевтичного відділення КНП «Овруцька міська лікарня», Овруцької міської ради, в якому надається медична допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 за адресою: вул. Т. Шевченка, 106, м. Овруч, Житомирської області», ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, Номенклатурна позиція ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація на підставі п.2.ч.1 ст.32 Закону, а саме: «2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути». |
15 серпня 2022 16:35
|
Електронний підпис |
15 серпня 2022 16:33
|
Протокол відміни |