Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (13-100)
Очікувана вартість
345 800,00 UAH
UA-2022-06-24-004283-a ● 2737c6b4ee1045e89fb6750b10910e54
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ КІЛІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42915644 |
Місцезнаходження: | 68303, Україна , Одеська обл., Кілійський р-н., м. Кілія, вул. Миру, буд. 57 |
Контактна особа: |
Олена Кракатиця +380982152066 culture4081@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 червня 2022 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 11 липня 2022 15:52 |
Очікувана вартість: | 345 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 729,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації та оголошенні про закупівлю. Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», а також відповідати Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч.3 ст.25 Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі та складає: 10 000,00 грн. (десять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Під обслуговуванням необхідно розуміти наявність правовідносин між сторонами щодо отримання будь-якого банківського продукту, в тому числі відкриття рахунку, але не виключно, отримання інших сервісних фінансових послуг з укладанням договору. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. До електронної банківської гарантії додаються: ліцензія банку та довіреність на уповноваженого підписанта банку. Вказані документи повинні надавати підтвердження чинності повноважень підписанта банку-гаранту протягом всього періоду дії забезпечення тендерної пропозиції. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Детально за тендерною документацією |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (13-100)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 тонни
Вугілля кам’яне марки Г(Г2) (13-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 10 (банківських) днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2022 14:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2022 14:00 |
1. ТД -вугілля 24.06.2022.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ціна товару
Дата подання: 27 червня 2022 10:53
Дата відповіді: 29 червня 2022 15:08
Обгрунтуйте, будь ласка, очікувану вартість закупівлі. Відкіля така завищена очікувана вартість 1 тонни, та ще й з такими поганими показниками якості? Проаналізуйте ціни товару у Прозорро!
Відповідь: Законом не визначено єдиного підходу при визначенні Замовником очікуваної вартості на товар.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі замовники можуть виходити із планових вартісних показників (очікуваної вартості), потреби тощо.
Листом інформаційного характеру Мінекономіки України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року, а також листом «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року передбачено в тому числі «Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», якою ми керувались при визначенні очікуваної вартості на вказаний товар.
Серед передумов визначення очікуваної вартості на товар, що складає предмет закупівлі нами проведено аналіз ринку. На цьому етапі використовувалась як загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у т. ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro“ та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в т.ч. іноземних, тощо) так і інформація, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень.
Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Також варто зазначити, що у звʼязку з триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Указом Президента України від 17.05.2022 року №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» на часткову зміну статті 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указами від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ, та від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-ІХ), продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб (до 23 серпня 2022 року включно), що затверджено Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 22 травня 2022 року № 2263-IX.
Постачання вугілля кам’яного в Україні відбувається в основному із Донецького басейну та Львівсько-Волинського басейну родовищ вугілля. На жаль, на сході України підприємства або зупинили повністю роботу або працюють в обмеженому режимі. Все це впливає як на кількість товару на ринку так і на його вартість. Розрахунок очікуваної вартості повинен відповідати реальній можливості постачальниками забезпечити наші заклади у товарі, задля запобігання ризикам майбутньої відсутності товару внаслідок пошкодження або знищення підприємств-виробників товару або порушення логістичних шляхів доставки такого товару до об’єктів Замовника. З огляду на вказане нами формувалась очікувана вартість на товар з урахуванням його дефіциту на ринку.
При цьому, кожен із учасників закупівлі має повне право запропонувати вказаний товар нижче очікуваної вартості, що по суті і є основою відкритих торгів та аукціону. Ми як Замовник будемо лише вдячні за можливість отримати товар за найнижчою ціною. Проте на сьогодні, основна суть торгів – це отримання товару, і ціна на товар – складова важлива, але не визначальна. Наголошуємо, що згідно статті 4 Закону: «Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.»
Формування припущення, що очікувана вартість на товар, що складає предмет закупівлі є завищеною не відповідає дійсності, оскільки наразі достеменно сказати яка вартість на тверде паливо є реальною та ринковою – неможливо.
Ціни на усі товари, включаючи вугілля постійно зростають, а пропозиція товару на ринку не збільшується – це результат війни Росії як проти України так і енергетичної війни Росії проти країн Європейського Союзу. Тому динаміка цін на вугілля щоденно є негативною, в бік подорожчання товару. Прикладом є показники із веб-ресурсу «Українська енергетична біржа» за посиланням https://www.ueex.com.ua/auctions-calendar/vugilna-produktsiya/vugillya-kamyane/?y=2022&m=06
В силу ускладнених процесів видобування, зберігання та транспортування товару під час війни вважаємо, що очікувана вартість на вугілля кам’яне, яке є предметом закупівлі є об’єктивною та обґрунтованою, на скільки це можливо здійснити при нинішніх умовах. Проте право формувати комерційні пропозиції і запропонувати нам товар за нижчою ціною – є правом будь-якого учасника тендеру.
Тому Ваше припущення про неправомірність визначення очікуваної вартості закупівлі є недоведеним та необґрунтованим.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі замовники можуть виходити із планових вартісних показників (очікуваної вартості), потреби тощо.
Листом інформаційного характеру Мінекономіки України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року, а також листом «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року передбачено в тому числі «Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», якою ми керувались при визначенні очікуваної вартості на вказаний товар.
Серед передумов визначення очікуваної вартості на товар, що складає предмет закупівлі нами проведено аналіз ринку. На цьому етапі використовувалась як загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у т. ч. на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель “ProZorro“ та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в т.ч. іноземних, тощо) так і інформація, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень.
Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін. Метод порівняння ринкових цін – це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої цінової інформації та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Також варто зазначити, що у звʼязку з триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Указом Президента України від 17.05.2022 року №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» на часткову зміну статті 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указами від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ, та від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-ІХ), продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 травня 2022 року строком на 90 діб (до 23 серпня 2022 року включно), що затверджено Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні" від 22 травня 2022 року № 2263-IX.
Постачання вугілля кам’яного в Україні відбувається в основному із Донецького басейну та Львівсько-Волинського басейну родовищ вугілля. На жаль, на сході України підприємства або зупинили повністю роботу або працюють в обмеженому режимі. Все це впливає як на кількість товару на ринку так і на його вартість. Розрахунок очікуваної вартості повинен відповідати реальній можливості постачальниками забезпечити наші заклади у товарі, задля запобігання ризикам майбутньої відсутності товару внаслідок пошкодження або знищення підприємств-виробників товару або порушення логістичних шляхів доставки такого товару до об’єктів Замовника. З огляду на вказане нами формувалась очікувана вартість на товар з урахуванням його дефіциту на ринку.
При цьому, кожен із учасників закупівлі має повне право запропонувати вказаний товар нижче очікуваної вартості, що по суті і є основою відкритих торгів та аукціону. Ми як Замовник будемо лише вдячні за можливість отримати товар за найнижчою ціною. Проте на сьогодні, основна суть торгів – це отримання товару, і ціна на товар – складова важлива, але не визначальна. Наголошуємо, що згідно статті 4 Закону: «Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.»
Формування припущення, що очікувана вартість на товар, що складає предмет закупівлі є завищеною не відповідає дійсності, оскільки наразі достеменно сказати яка вартість на тверде паливо є реальною та ринковою – неможливо.
Ціни на усі товари, включаючи вугілля постійно зростають, а пропозиція товару на ринку не збільшується – це результат війни Росії як проти України так і енергетичної війни Росії проти країн Європейського Союзу. Тому динаміка цін на вугілля щоденно є негативною, в бік подорожчання товару. Прикладом є показники із веб-ресурсу «Українська енергетична біржа» за посиланням https://www.ueex.com.ua/auctions-calendar/vugilna-produktsiya/vugillya-kamyane/?y=2022&m=06
В силу ускладнених процесів видобування, зберігання та транспортування товару під час війни вважаємо, що очікувана вартість на вугілля кам’яне, яке є предметом закупівлі є об’єктивною та обґрунтованою, на скільки це можливо здійснити при нинішніх умовах. Проте право формувати комерційні пропозиції і запропонувати нам товар за нижчою ціною – є правом будь-якого учасника тендеру.
Тому Ваше припущення про неправомірність визначення очікуваної вартості закупівлі є недоведеним та необґрунтованим.
Ціна товару
Дата подання: 30 червня 2022 11:14
Дата відповіді: 01 липня 2022 14:52
Доброго дня! Дякуємо за відповідь. Але, на жаль, у ній нічого конкретного немає. Як завжди чергова бюрократична відписка. Чи це Вам написав той, хто хоче продати вугілля за таку ціну з урахуванням ваших інтересів?
Ви єдиний учасник в Україні, який визначив очікувану вартість за 1 тонну більше 19 тис. грн.!? Аналіз цін в електронній системі закупівель “ProZorro“ показує, що всі купують сьогодні вугілля в Одеській області по 11 тис. грн. В інших областях Україні вартість вугілля від 7 до 9 тис. грн. Подивіться, наприклад, результати торгів за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-06-02-004735-a.
Справа і відповідальність Ваша. Але державні кошти треба економно витрачати, як свої власні.
Прочитайте уважно пункт 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 року.
4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Інформуємо, що внесення змін до кількості заявленого товару або ж до очікуваної вартості неможливе з технічних причин, оскільки обов’язково спричинить розбіжність між оприлюдненим Річним планом закупівлі та власне Оголошенням про проведення відкритих торгів. Причиною цього є неможливість з технічних причин коригувати інформацію у Річному плані закупівлі після Оголошення закупівлі. В свою чергу, ще раз повідомляємо, що ми як Замовник залюбки приймемо більш економічно вигідну пропозицію на торгах. Тому жоден учасник торгів не має жодних перешкод запропонувати набагато нижчу ціну на товар, що власне і стане перевагою серед інших учасників, і надасть можливості такогому учаснику стати переможцем тендеру. Дякуємо за розуміння.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 липня 2022 16:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" |
210 600,00
UAH з ПДВ
|
210 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬТ ТОП" |
345 799,00
UAH з ПДВ
|
345 799,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" #41701548 |
Переможець |
210 600,00
UAH з ПДВ
|
13 липня 2022 13:22
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 13 липня 2022 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2023 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2022 14:18
|
Договір №97.pdf | укладений |
27 липня 2022 14:16
|