Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети для сміття
Очікувана вартість
413 568,00 UAH
UA-2022-06-24-003575-a 2c178af88b5b492aa7745b446b9fa62c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лой Людмила Григорівна

380677971798 loi-lh@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Лой Людмила Григорівна
380677971798
loi-lh@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 червня 2022 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 02 липня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2022 00:00
Початок аукціону: 14 липня 2022 14:35
Очікувана вартість: 413 568,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 067,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір банківської гарантії становить 5% (п’ять) відсотків ціни Договору. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ч. 15 ст. 14 Закону, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 4 цієї документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Київ, вул. Хрещатик, 22 каб. 206. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній документації. Розмір банківської гарантії визначний умовами Договору, проєкт якого наведений в Додатку 4 цієї документації. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківські реквізити Замовника: АТ «УКРПОШТА» код ЄДРПОУ 21560045 Місцезнаходження та адреса для листування: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 Міжнародний банківський рахунок (IBAN) UA353004650000000260093011852 Головне операційне управління АТ «ОЩАДБАНК» в м. Києві

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19640000-4: Поліетиленові мішки та пакети для сміття


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації. Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах документації. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна з ПДВ (100%). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору. Детальна інформація щодо умов забезпечення виконання договору наведена у документації спрощеної закупівлі (вимогах до предмету закупівлі) та проєкті договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 штуки
Пакет для сміття 35 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття
4000 штуки
Пакет для сміття 120 л.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 серпня 2022
ДК 021:2015: 19640000-4 — Поліетиленові мішки та пакети для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється впродовж 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір банківської гарантії становить 5% (п’ять) відсотків ціни Договору. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ч. 15 ст. 14 Закону, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 4 цієї документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Київ, вул. Хрещатик, 22 каб. 206. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній документації. Розмір банківської гарантії визначний умовами Договору, проєкт якого наведений в Додатку 4 цієї документації. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківські реквізити Замовника: АТ «УКРПОШТА» код ЄДРПОУ 21560045 Місцезнаходження та адреса для листування: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 Міжнародний банківський рахунок (IBAN) UA353004650000000260093011852 Головне операційне управління АТ «ОЩАДБАНК» в м. Києві
01 липня 2022 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 червня 2022 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2022 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2022 12:50
Рішення УО про внесення змін 01.07.2022.docx
01 липня 2022 12:50
Рішення УО про внесення змін 01.07.2022.docx.p7s
01 липня 2022 12:50
Додаток 3 до документації(нова редакція)-проєкт Договору.docx
28 червня 2022 12:01
Додаток 3 до КД (нова редакція)-проєкт Договору.docx
01 липня 2022 12:50
СЗ(вимоги до предмету закупівлі) Нова редакція 01.07.2022_ Пакети для сміття.docx
28 червня 2022 12:01
КД_28.06.22 (нова редакція)_Пакети для сміття.docx
01 липня 2022 12:50
СЗ(вимоги до предмету закупівлі) Нова редакція 01.07.2022_ Пакети для сміття.docx.p7s
28 червня 2022 12:01
КД_28.06.22 (нова редакція)_Пакети для сміття.docx.p7s
01 липня 2022 12:50
Додаток 3 до документації(нова редакція)-проєкт Договору.docx.p7s
28 червня 2022 12:01
Додаток 3 до КД (нова редакція)-проєкт Договору.docx.p7s
24 червня 2022 12:56
КД_24.06.22_Пакети для сміття.docx.p7s
24 червня 2022 12:56
Додаток 3 до КД-проєкт Договору.docx
24 червня 2022 12:56
КД_24.06.22_Пакети для сміття.docx
24 червня 2022 12:56
Додаток 3 до КД-проєкт Договору.docx.p7s

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

шодо 120л ,пряме дно
Дата подання: 24 червня 2022 13:25
Дата відповіді: 27 червня 2022 18:11
Доброго дня , чи можливо постачання пакетів с дном "зірка"? та чи необхідно збільшити довжину пакета, с метой збільшиння обьєму ? та наскільки довжина должна бить збільшина?
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за увагу до закупівлі. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне: в даній закупівлі вимагаються Пакети надміцні для сміттєвого бака об'ємом до 120 л з прямим дном,про що зазначено в Технічній специфікації (Додаток 2 до конкурсної документації).
Колір
Дата подання: 24 червня 2022 13:32
Дата відповіді: 27 червня 2022 18:16
Доброго дня , в ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІї - зазначено, 35л Колір – чорний, сірий, синій, що мається на увазі? 120л Колір чорно - сірий - пакет має бути 2х кольоровим чорно-сірий??? Поясніть будь ласка.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне: у найкоротші терміни будуть внесені зміни до Технічної специфікації (Додаток 2 до конкурсної документації) даної закупівлі. Слідкуйте, будь ласка, за змінами.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2022 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЕКОВІЖЕН" 252 648,00
UAH з ПДВ
252 648,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРО" 283 200,00
UAH з ПДВ
277 200,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" 349 680,00
UAH з ПДВ
335 040,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 403 040,00
UAH з ПДВ
336 320,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Епіцентр К" 392 400,00
UAH з ПДВ
392 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

12 липня 2022 15:57
Електронний підпис
08 липня 2022 15:37
Електронний підпис
08 липня 2022 15:36
пакеты.jpg
08 липня 2022 15:36
письмо.jpg

Публічні документи

09 липня 2022 11:44
Електронний підпис
09 липня 2022 11:44
Виписка з ЄДР ТВГ УП.pdf
09 липня 2022 11:44
Статут 19.02.2022.pdf.p7s
09 липня 2022 11:44
Протокол №1 ТВГ УП.pdf.p7s
09 липня 2022 11:44
Протокол №5 19.02.2022.pdf.p7s
09 липня 2022 11:44
Статут 19.02.2022.pdf
09 липня 2022 11:44
Довідка.pdf.p7s
09 липня 2022 11:44
Довідка про досвід.pdf.p7s
09 липня 2022 11:44
Довідка про досвід.pdf
09 липня 2022 11:44
Наказ ТВГ УП.pdf.p7s
09 липня 2022 11:44
Витяг ПДВ ТВГ 03.12.2021.pdf
09 липня 2022 11:44
Протокол №5 19.02.2022.pdf
09 липня 2022 11:44
Протокол №1 ТВГ УП.pdf
09 липня 2022 11:44
Опис 19.02.2022.pdf
09 липня 2022 11:44
Наказ ТВГ УП.pdf
09 липня 2022 11:44
Довідка.pdf
09 липня 2022 11:44
Опис 19.02.2022.pdf.p7s

Публічні документи

13 липня 2022 17:42
Електронний підпис
13 липня 2022 17:41
цп.pdf
13 липня 2022 17:41
Наказ.pdf
13 липня 2022 17:41
Витяг ПДВ Ромус.pdf
13 липня 2022 17:41
Протокол №19.pdf
13 липня 2022 17:41
Протокол.pdf
13 липня 2022 17:41
Опис.pdf
13 липня 2022 17:41
Довідка ЄДРПОУ.pdf
13 липня 2022 17:41
довідка про довкілля.pdf
13 липня 2022 17:41
тв.pdf
13 липня 2022 17:41
витяг 25.05 опендата.pdf
13 липня 2022 17:41
звіт 1 квартал 2022.pdf
13 липня 2022 17:41
довідка щодо санкцій.pdf
13 липня 2022 17:41
витяг 24.01.2022.pdf
13 липня 2022 17:41
Свідоцтво ПДВ.pdf
13 липня 2022 17:41
1. Протокол №3.pdf
13 липня 2022 17:41
проект договору.pdf
13 липня 2022 17:41
довідка п 5,6,12 ст 17.pdf
13 липня 2022 17:41
довідка досвід.pdf
13 липня 2022 17:41
Виписка.pdf

Публічні документи

13 липня 2022 12:23
Електронний підпис
13 липня 2022 12:22
Витяг.pdf
13 липня 2022 12:22
Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОВІЖЕН"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "СЕРВІС ПРО"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "Епіцентр К"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОВІЖЕН"
#42014314
Рішення скасоване 252 648,00
UAH з ПДВ
18 липня 2022 11:15
ТОВ "ЕКОВІЖЕН"
#42014314
Переможець 252 648,00
UAH з ПДВ
18 липня 2022 11:17

Документи

18 липня 2022 10:33
Електронний підпис

Документи

18 липня 2022 11:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2022 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОВІЖЕН"
#42014314
252 648,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 липня 2022 11:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 18:05
звд.docx укладений
03 січня 2023 18:05
Електронний підпис укладений
01 серпня 2022 18:05
TOV EKOVIZhEN.zip укладений
01 серпня 2022 18:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 252 624,00
UAH (в тому числі ПДВ 42 104,00 UAH)