Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля Послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою «Вдома на хвилі» («Дома на волне») (ефірна назва – «ДЕНЬ ВДОМА» («ДЕНЬ ДОМА»)), що включає в себе: розробку сценаріїв/сценарних планів та передбачає частковий технологічний цикл виробництва (код ДК 021:2015: 92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги)
Очікувана вартість
6 234 189,84 UAH
UA-2022-06-23-005689-a ● 13d2c85e893546f2a326dc7ac5f05eed
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України" |
Код ЄДРПОУ: | 40235671 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 26 |
Контактна особа: |
Матіос Іван 380445864190 i.matios@uatv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Укладення договору з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу
Обґрунтування
Враховуючи п.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі укладення договору про закупівлю, якщо предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання та у разі укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу.
Уповноваженій особі ДП «МПІУ» надійшла заявка № 192 від 16.06.2022 року на закупівлю від Заступника генерального директора з креативних програм та творчих проектів, стосовно закупівлі послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою «Вдома на хвилі» («Дома на волне») (ефірна назва – «ДЕНЬ ВДОМА» («ДЕНЬ ДОМА»)), що включає в себе: розробку сценаріїв/сценарних планів та передбачає частковий технологічний цикл виробництва (код ДК 021:2015: 92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги).
Відповідно до інформації зазначеної в заявці, одне із стратегічних завдань ДП «МПІУ» - нести ідею об’єднання України через контент власного виробництва. ДП «МПІУ» піклується про якість контенту, що виходить на власних телеканалах з ефірним логотипом «ДОМ» та «UA», урізноманітнює сітку, закуповує різножанровий контент. Проте «обличчя» каналу – це перш за все продукти, виготовлені власними силами. Згідно із соціологічними дослідженнями, проведеними компанією «Рейтинг», у цільової аудиторії є великий запит на розважальний та освітній контент. Це стосується будь-якого українського телеканалу, у тому числі телеканалів з ефірним логотипом «ДОМ» та «UA».
Відповідно до службової записки заступника генерального директора з питань планування ефіру від 29.09.2021р. № 405, станом на ІІ півріччя 2021 року у ДП «МПІУ» є гостра нестача вищевказаного контенту, оскільки такі проєкти вимагають значного бюджету, знань, наявність висококваліфікованого персоналу і найголовніше – часу. Тому, у зв’язку з виробничою та програмною необхідністю, з метою збільшення обсягів власного виробництва якісного, освітнього, розважального контенту, виникла необхідність у розробці та створенні щоденних та щотижневих телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин (прямого ефіру та у запису).
Реалізація вищезазначених розважальних програм має на меті створити конкурентоспроможний телевізійний продукт з урахуванням потреб цільової аудиторії телеканалів ДП «МПІУ», що сприятиме задоволенню інформаційних, культурних та освітніх потреб і виконанню поставленої мети.
ДП «МПІУ» докладає всіх можливих зусиль для збільшення обсягів виробництва власного розважального контенту.
Для організації створення вищезазначених щоденних та щотижневих телепрограм різноманітних жанрів, виявлена недостатня кількість виробничого персоналу. Матеріально-технічна база телевізійного журналістського комплексу ДП «МПІУ» використовується для виробництва інших проєктів, а саме: «Новини України», «Офіційна розмова», «Неофіційна розмова», «Насправді», «Право на право» та інші. (службова записка начальника творчо-виробничого відділу №406 від 29.09.2021р.).
12.10.2021р. ДП «МПІУ», відповідно до Положення про організацію та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ», затвердженого наказом ДП «МПІУ» від 07.10.2021р. № 105 та Статуту ДП «МПІУ», був оголошений мистецький конкурс з відбору проєктів по виробництву (створенню) аудіовізуальних творів (телевізійних телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин), що включає в себе: концепцію, розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво програми, що передбачає частковий технологічний цикл виробництва.
За результатами проведеного мистецького конкурсу з відбору проєктів по виробництву (створенню) аудіовізуальних творів (телевізійних телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин), що включає в себе: концепцію, розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво програми, що передбачає частковий технологічний цикл виробництва, який відбувся 01.11.2021р., переможцем визнано ТОВ «З ПРОДАКШН» з проєктом «Вдома на хвилі» - інформаційно-розважальне, актуально-соціальне, комедійно-аналітичне денне шоу, тривалістю 240 випусків по 240 хвилин/випуск. (Протокол № 28 від 01.11.2021р. засідання Конкурсної комісії з питань організації та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ»).
В результаті презентації проєкту та наданих матеріалів, комісія дійшла висновку, що проєкт становить інтерес. Актуальне денне шоу. Глядач, перебуваючи вдома, поринає в активне соціальне життя. Свіжий порядок денний під новим кутом зору. Шоу, що має багато категорій та можливостей для розвитку. Гарне починання для збільшення кругозору глядача каналу. Поєднує в собі сучасний підхід, динаміку та якісну драматургічну складову
Конкурсною комісією було донесено до учасника конкурсу ТОВ «З ПРОДАКШН», що послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору, розважального, інформаційного, пізнавального ранкового шоу «Вдома на хвилі» включають в себе: розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво циклу телевізійного проєкту, яке передбачає частковий технологічний цикл, а саме: ДП «МПІУ» самостійно завершує технологічний цикл створення проєкту, що включає виготовлення пакету графіки (із врахуванням айдентики мовлення ДП «МПІУ»: анонсна графіка, шапка та фінальні заставки, відбивки, плашки, титри, фінальна адаптація звуку випусків) тощо.
ТОВ «З ПРОДАКШН» було повідомлено, що в 2021 році вони готові надати послуги з часткового виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою «Вдома на хвилі» перших трьох етапів виробництва згідно кошторису витрат.
Так, у грудні 2021р. була проведена процедура закупки послуг з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою «Вдома на хвилі» («Дома на волне»), а саме перших трьох етапів виробництва згідно кошторису витрат на виробництво зазначеної телевізійної програми.
З метою коректного відображення розрахунку ціни послуг четвертого етапу виробництва аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою «Вдома на хвилі» («Дома на волне»), ТОВ «З ПРОДАКШН» надало відкориговану пропозицію четвертого етапу виробництва зазначеної телевізійної програми.
Враховуючи наявні фінансові видатки, є змога провести закупівлю послуг четвертого етапу виробництва згідно кошторису витрат зазначеної телевізійної програми у кількості 18 випусків.
Відтак, існує необхідність розгляду можливості проведення закупівлі послуг четвертого етапу виробництва згідно кошторису витрат зазначеної телевізійної програми у кількості 18 випусків, а саме: послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою «Вдома на хвилі» («Дома на волне») (ефірна назва – «ДЕНЬ ВДОМА» («ДЕНЬ ДОМА»), що включає в себе: розробку сценаріїв/сценарних планів та передбачає частковий технологічний цикл виробництва (код ДК 021:2015: 92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги) з ТОВ «З ПРОДАКШН», відповідно до ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом проведення переговорної процедури з орієнтовною очікуваною вартістю – 6 234 189 (шість мільйонів двісті тридцять чотири тисячі сто вісімдесят дев’ять) гривень 84 копійки, у тому числі ПДВ 20% - 1 039 031 (один мільйон тридцять дев’ять тисяч тридцять одна) гривня 64 копійки.
Таким чином, враховуючи вищевикладене та у відповідності до абз. 2, 3 п.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»
ВИРІШИВ:
- провести переговорну процедуру на закупівлю послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою «Вдома на хвилі» («Дома на волне») (ефірна назва – «ДЕНЬ ВДОМА» («ДЕНЬ ДОМА»)), що включає в себе: розробку сценаріїв/сценарних планів та передбачає частковий технологічний цикл виробництва (код ДК 021:2015: 92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги);
- прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ «З ПРОДАКШ» (відповідно до абз.2,3 п.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»);
- погодити остаточну ціну закупівлі – 6 234 189 (шість мільйонів двісті тридцять чотири тисячі сто вісімдесят дев’ять) гривень 84 копійок, у тому числі ПДВ 20% - 1 039 031 (один мільйон тридцять дев’ять тисяч тридцять одна) гривня 64 копійки
- визначити строк надання послуг по 31 грудня 2022 року.
Уповноваженій особі ДП «МПІУ» надійшла заявка № 192 від 16.06.2022 року на закупівлю від Заступника генерального директора з креативних програм та творчих проектів, стосовно закупівлі послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою «Вдома на хвилі» («Дома на волне») (ефірна назва – «ДЕНЬ ВДОМА» («ДЕНЬ ДОМА»)), що включає в себе: розробку сценаріїв/сценарних планів та передбачає частковий технологічний цикл виробництва (код ДК 021:2015: 92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги).
Відповідно до інформації зазначеної в заявці, одне із стратегічних завдань ДП «МПІУ» - нести ідею об’єднання України через контент власного виробництва. ДП «МПІУ» піклується про якість контенту, що виходить на власних телеканалах з ефірним логотипом «ДОМ» та «UA», урізноманітнює сітку, закуповує різножанровий контент. Проте «обличчя» каналу – це перш за все продукти, виготовлені власними силами. Згідно із соціологічними дослідженнями, проведеними компанією «Рейтинг», у цільової аудиторії є великий запит на розважальний та освітній контент. Це стосується будь-якого українського телеканалу, у тому числі телеканалів з ефірним логотипом «ДОМ» та «UA».
Відповідно до службової записки заступника генерального директора з питань планування ефіру від 29.09.2021р. № 405, станом на ІІ півріччя 2021 року у ДП «МПІУ» є гостра нестача вищевказаного контенту, оскільки такі проєкти вимагають значного бюджету, знань, наявність висококваліфікованого персоналу і найголовніше – часу. Тому, у зв’язку з виробничою та програмною необхідністю, з метою збільшення обсягів власного виробництва якісного, освітнього, розважального контенту, виникла необхідність у розробці та створенні щоденних та щотижневих телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин (прямого ефіру та у запису).
Реалізація вищезазначених розважальних програм має на меті створити конкурентоспроможний телевізійний продукт з урахуванням потреб цільової аудиторії телеканалів ДП «МПІУ», що сприятиме задоволенню інформаційних, культурних та освітніх потреб і виконанню поставленої мети.
ДП «МПІУ» докладає всіх можливих зусиль для збільшення обсягів виробництва власного розважального контенту.
Для організації створення вищезазначених щоденних та щотижневих телепрограм різноманітних жанрів, виявлена недостатня кількість виробничого персоналу. Матеріально-технічна база телевізійного журналістського комплексу ДП «МПІУ» використовується для виробництва інших проєктів, а саме: «Новини України», «Офіційна розмова», «Неофіційна розмова», «Насправді», «Право на право» та інші. (службова записка начальника творчо-виробничого відділу №406 від 29.09.2021р.).
12.10.2021р. ДП «МПІУ», відповідно до Положення про організацію та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ», затвердженого наказом ДП «МПІУ» від 07.10.2021р. № 105 та Статуту ДП «МПІУ», був оголошений мистецький конкурс з відбору проєктів по виробництву (створенню) аудіовізуальних творів (телевізійних телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин), що включає в себе: концепцію, розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво програми, що передбачає частковий технологічний цикл виробництва.
За результатами проведеного мистецького конкурсу з відбору проєктів по виробництву (створенню) аудіовізуальних творів (телевізійних телепрограм різноманітних жанрів, хронометражем від 30 хвилин до 3 годин), що включає в себе: концепцію, розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво програми, що передбачає частковий технологічний цикл виробництва, який відбувся 01.11.2021р., переможцем визнано ТОВ «З ПРОДАКШН» з проєктом «Вдома на хвилі» - інформаційно-розважальне, актуально-соціальне, комедійно-аналітичне денне шоу, тривалістю 240 випусків по 240 хвилин/випуск. (Протокол № 28 від 01.11.2021р. засідання Конкурсної комісії з питань організації та проведення мистецьких конкурсів на ДП «МПІУ»).
В результаті презентації проєкту та наданих матеріалів, комісія дійшла висновку, що проєкт становить інтерес. Актуальне денне шоу. Глядач, перебуваючи вдома, поринає в активне соціальне життя. Свіжий порядок денний під новим кутом зору. Шоу, що має багато категорій та можливостей для розвитку. Гарне починання для збільшення кругозору глядача каналу. Поєднує в собі сучасний підхід, динаміку та якісну драматургічну складову
Конкурсною комісією було донесено до учасника конкурсу ТОВ «З ПРОДАКШН», що послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору, розважального, інформаційного, пізнавального ранкового шоу «Вдома на хвилі» включають в себе: розробку сценаріїв/сценарних планів та виробництво циклу телевізійного проєкту, яке передбачає частковий технологічний цикл, а саме: ДП «МПІУ» самостійно завершує технологічний цикл створення проєкту, що включає виготовлення пакету графіки (із врахуванням айдентики мовлення ДП «МПІУ»: анонсна графіка, шапка та фінальні заставки, відбивки, плашки, титри, фінальна адаптація звуку випусків) тощо.
ТОВ «З ПРОДАКШН» було повідомлено, що в 2021 році вони готові надати послуги з часткового виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою «Вдома на хвилі» перших трьох етапів виробництва згідно кошторису витрат.
Так, у грудні 2021р. була проведена процедура закупки послуг з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою «Вдома на хвилі» («Дома на волне»), а саме перших трьох етапів виробництва згідно кошторису витрат на виробництво зазначеної телевізійної програми.
З метою коректного відображення розрахунку ціни послуг четвертого етапу виробництва аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою «Вдома на хвилі» («Дома на волне»), ТОВ «З ПРОДАКШН» надало відкориговану пропозицію четвертого етапу виробництва зазначеної телевізійної програми.
Враховуючи наявні фінансові видатки, є змога провести закупівлю послуг четвертого етапу виробництва згідно кошторису витрат зазначеної телевізійної програми у кількості 18 випусків.
Відтак, існує необхідність розгляду можливості проведення закупівлі послуг четвертого етапу виробництва згідно кошторису витрат зазначеної телевізійної програми у кількості 18 випусків, а саме: послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою «Вдома на хвилі» («Дома на волне») (ефірна назва – «ДЕНЬ ВДОМА» («ДЕНЬ ДОМА»), що включає в себе: розробку сценаріїв/сценарних планів та передбачає частковий технологічний цикл виробництва (код ДК 021:2015: 92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги) з ТОВ «З ПРОДАКШН», відповідно до ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом проведення переговорної процедури з орієнтовною очікуваною вартістю – 6 234 189 (шість мільйонів двісті тридцять чотири тисячі сто вісімдесят дев’ять) гривень 84 копійки, у тому числі ПДВ 20% - 1 039 031 (один мільйон тридцять дев’ять тисяч тридцять одна) гривня 64 копійки.
Таким чином, враховуючи вищевикладене та у відповідності до абз. 2, 3 п.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»
ВИРІШИВ:
- провести переговорну процедуру на закупівлю послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою «Вдома на хвилі» («Дома на волне») (ефірна назва – «ДЕНЬ ВДОМА» («ДЕНЬ ДОМА»)), що включає в себе: розробку сценаріїв/сценарних планів та передбачає частковий технологічний цикл виробництва (код ДК 021:2015: 92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги);
- прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ «З ПРОДАКШ» (відповідно до абз.2,3 п.2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»);
- погодити остаточну ціну закупівлі – 6 234 189 (шість мільйонів двісті тридцять чотири тисячі сто вісімдесят дев’ять) гривень 84 копійок, у тому числі ПДВ 20% - 1 039 031 (один мільйон тридцять дев’ять тисяч тридцять одна) гривня 64 копійки
- визначити строк надання послуг по 31 грудня 2022 року.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2022 15:33 |
Оскарження наміру укласти договір: | 04 липня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92110000-5: Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Закупівля Послуги з виробництва (створення) аудіовізуального твору (телевізійного проєкту) під робочою назвою «Вдома на хвилі» («Дома на волне») (ефірна назва – «ДЕНЬ ВДОМА» («ДЕНЬ ДОМА»)), що включає в себе: розробку сценаріїв/сценарних планів та передбачає частковий технологічний цикл виробництва (код ДК 021:2015: 92110000-5 Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 92110000-5 — Послуги з виробництва кіноплівки та відеокасет і супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за надані Послуги за Договором здійснюється Замовником з розрахункового рахунку, що відкритий в органах Державної казначейської служби України, в безготівковій формі на поточний банківський рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Актів наданих послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
23 червня 2022 15:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «З ПРОДАКШН» #41603901 |
Переможець |
6 234 189,84
UAH з ПДВ
|
23 червня 2022 15:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2022 17:10
|
ТОВ З ПРОДАКШ_89_0407_22.pdf | укладений |
04 липня 2022 17:08
|