Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект лабораторних меблів
Очікувана вартість
110 250,00 UAH
UA-2022-06-23-005356-a 754efa9bc8784e76ac24a9bdddd21302
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федак Наталія Василівна

+380312613764 zak@dei.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна екологічна інспекція у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 38015668
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, Швабська, 14
Контактна особа: Федак Наталія Василівна
+380312613764
zak@dei.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2022 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2022 12:00
Початок аукціону: 13 липня 2022 12:08
Очікувана вартість: 110 250,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 551,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39180000-7: Лабораторні меблі


Закупівля проводиться в рамках виконання проекту програми транскордонного співробітництва Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020 рр. Європейського Інструменту Сусідства, назва «Екологічна оцінка басейну Верхньої Тиси з метою розбудови мережі моніторингу та розробки Плану дій щодо захисту природних цінностей» (надалі – «Проект»), Грантова угода № HUSKROUA/1702/6.1/0029, Реєстраційна картка проекту № 4466-01, державна реєстрація від 14.06.2022 року.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Стіл лабораторний посилений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Швабська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2022
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі
1 штуки
Шафа лабораторна для посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Швабська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2022
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі
1 штуки
Стіл-мийка лабораторна подвійна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Швабська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2022
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі
1 штуки
Сушка лабораторна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Швабська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2022
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі
4 штуки
Cтілець лабораторний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Швабська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2022
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 червня 2022 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2022 14:44
Оголошення Комплект лабораторних меблів.docx
27 червня 2022 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2022 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2022 14:44
Оголошення Комплект лабораторних меблів.docx
23 червня 2022 15:03
Оголошення Комплект лабораторних меблів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови поставки товару та оплати
Дата подання: 24 червня 2022 14:36
Дата відповіді: 27 червня 2022 11:00
Шановний Замовнику, згідно п. 10 оголошення про проведення спрощеної закупівлі умови оплати: розрахунки за поставлений товар проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 15 банківських днів після поставки товару шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної та рахунку, підписаних уповноваженими представниками сторін. Згідно п. 1 ч.ІІІ Додатку 1 до оголошення строк поставки товарів: по 20.12.2022 року. Товар повинен бути наданий Замовнику протягом 5 (п’яти) діб з моменту надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника. Одна інформація суперечить іншій. Уточніть, будь ласка, умови поставки та оплати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше запитання та ознайомившись з ним надаємо наступну відповідь.
Після повторного перегляду оголошення про проведення спрощеної закупівлі буде здійснено відповідне редагування оголошення про проведення спрощеної закупівлі з огляду на Ваше запитання.
Гарантійний строк експлуатації
Дата подання: 24 червня 2022 14:51
Дата відповіді: 27 червня 2022 11:02
Шановний Замовнику, в п. 2.2. Додатку 3 (Проєкт договору) до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що Гарантійний строк експлуатації складає ___ місяців і обчислюється від дня введення Товару в експлуатацію, але не більше ніж 15 (п’ятнадцять) місяців із дати його постачання. Може тут помилка? Чим більше гарантійний строк тим краще Замовнику. Може замість не більше, потрібно прописати не менше? В п. 3 Додатку 1 до оголошення зазначено, що Гарантійний термін (строк) експлуатації товару, запропонованого Учасником, повинен становити не менше 12 місяців.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше запитання та ознайомившись з ним надаємо наступну відповідь.
Після повторного перегляду оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зокрема проєкту договору по закупівлю (Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) було прийнято до уваги допущення технічної помилки у тексті пункту розділу проекту Договору у частині гарантійного обслуговування.
Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 29 червня 2022 09:55
Дата відповіді: 29 червня 2022 10:54
Шановний Замовнику! Уточніть, будь ласка, вимоги щодо технічних характеристик (Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). 1. П. 3 Стіл-мийка лабораторна подвійна. Чи допускається комплектація раковинами з поліпропілену? 2. П. 3 Стіл-мийка лабораторна подвійна. Зазначено, що підвісна тумба двосекційна: ліворуч - одні двері, праворуч - одні двері зі спеціальними петлями повного відкривання 270°. Петлі 270° тільки права дверь чи обидві? 3. П. 1 Стіл лабораторний посилений. Зазанчено, що на поверхні столу повинні бути наявні розетки для підключення обладнання. Не зазначена кількість розеток.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше запитання та ознайомившись з ним надаємо наступну відповідь.

1. П. 3 Стіл-мийка лабораторна подвійна. Чи допускається комплектація раковинами з поліпропілену?
Так, дозволяється в разі якщо поліпропілен є хімічно стійкий.

2. П. 3 Стіл-мийка лабораторна подвійна. Зазначено, що підвісна тумба двосекційна: ліворуч - одні двері, праворуч - одні двері зі спеціальними петлями повного відкривання 270°. Петлі 270° тільки права дверь чи обидві?
Петлі на відкривання 270 градусів тільки для дверей праворуч.

3. П. 1 Стіл лабораторний посилений. Зазначено, що на поверхні столу повинні бути наявні розетки для підключення обладнання. Не зазначена кількість розеток.
Кількість розеток має бути не менше двох.
ПДВ
Дата подання: 29 червня 2022 11:13
Дата відповіді: 29 червня 2022 14:16
Добрий день. Якщо учасник платник ПДВ, як подавати пропозицію?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше запитання та ознайомившись з ним надаємо наступну відповідь.

Звертаємо Вашу увагу на те, що Учасники подають свої пропозиції без ПДВ оскільки закупівля проводиться в рамках виконання проекту програми Міжнародної технічної допомоги (МТД).
Згiдно з пунктом 197.11 статтi 197 Податкового Кодексу України звiльняються вiд оподаткування ПДВ, зокрема, операцiї з постачання товарiв та послуг на митнiй територiї України та ввезення на митну територiю України товарiв, що фiнансуються за рахунок МТД, яка надається вiдповiдно до мiжнародних договорiв України, згода на обов'язковiсть яких надана у встановленому законодавством порядку.
Порядок отримання права на звільнення від оподаткування операцій, що здійснюються в рамках проектів міжнародної технічної допомоги, регламентується постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» (далі – Порядок № 153).
Проекти (програми), які включені до щорічних програм в рамках МТД, підлягають обов'язковій державній реєстрації, яка є підставою для акредитації їх виконавців, а також реалізації права на одержання відповідних пільг, привілеїв, імунітетів, передбачених законодавством та міжнародними договорами України.
Державна реєстрація проекту (програми) підтверджується реєстраційною карткою проекту (програми), складеною за формою згідно з додатком 1 до Порядку № 153.
Одночасно з видачею реєстраційної картки проекту (програми) МТД робиться відповідний запис у єдиному реєстрі проектів, що реалізуються в Україні з використанням ресурсів міжнародних фінансових організацій та МТД, та розміщується план закупівлі на офіційному сайті Мінекономрозвитку (крім інформації, що становить комерційну таємницю).
Отже, операції з постачання товарів/послуг у рамках проекту МТД та в межах затвердженого плану закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються виконавцями проектів МТД за кошти МТД, звільняються від оподаткування
ПДВ.

Учаснику, який буде визначений переможцем закупівлі, буде надано копію Реєстраційної картки проекту для забезпечення звільнення від оподаткування.
Уточнення по закупівлі
Дата подання: 30 червня 2022 15:33
Дата відповіді: 30 червня 2022 17:11
Шановний Замовнику, згідно п.18 Оголошення про проведення спрощеної допомоги, вказано що в довідці про досвід виконання аналогічних договорів що є предметом закупівлі необхідно надати інформацію щодо виконання договорів 2020 або 2021 року. Чому відсутня можливість надати інформацію щодо виконання аналогічного договору 2022 року?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше запитання та ознайомившись з ним надаємо наступну відповідь.

Ураховуючи вимоги пункту 31 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон), тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель і повинна містити перелік складових, визначених частиною 2 статті 22 Закону.
Частиною 2 статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (пункт 3 частини 3 статті 16 Закону).
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Ураховуючи наведене вище, замовник в самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням статті 5 Закону.
Однак у разі якщо Учасник, який буде визначений переможцем закупівлі, надасть документальне підтвердження повністю виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору 2022 року, Замовником буде прийнято до уваги зазначену інформацію як підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2022 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЄРАСОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ 106 800,00
UAH
105 696,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 109 750,05
UAH
105 917,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 липня 2022 16:52
Електронний підпис
07 липня 2022 16:51
Електронний підпис
07 липня 2022 16:49
Цінова пропозиція.pdf
07 липня 2022 16:49
Гарантійний лист 5.pdf
07 липня 2022 16:49
Гарантійний лист 4.pdf
07 липня 2022 16:49
Гарантійний лист 3.pdf
07 липня 2022 16:49
Гарантійний лист 1.pdf
07 липня 2022 16:49
Лист-згода.pdf
07 липня 2022 16:49
Лист-погодження.pdf
07 липня 2022 16:49
Гарантійний лист 2.pdf
07 липня 2022 16:49
проект договору.pdf
07 липня 2022 16:49
документи на товар.pdf
07 липня 2022 16:49
Довідка 3.pdf
07 липня 2022 16:49
Довідка 1.pdf
07 липня 2022 16:49
Довідка 4.pdf
07 липня 2022 16:49
Довідка 6.pdf
07 липня 2022 16:49
Довідка 8.pdf
07 липня 2022 16:49
Довідка 7.pdf
07 липня 2022 16:49
Довідка 9.pdf
07 липня 2022 16:49
Довідка 2.pdf
07 липня 2022 16:49
Витяг новий.pdf
07 липня 2022 16:49
Лист щодо ліцензії.pdf
07 липня 2022 16:49
Довідка 5.pdf
07 липня 2022 16:49
Виписка.pdf
07 липня 2022 16:49
ст 17.pdf
07 липня 2022 16:49
Витяг.pdf

Публічні документи

06 липня 2022 16:13
Електронний підпис
06 липня 2022 16:12
Цінова пропозиція.pdf
06 липня 2022 16:12
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЄРАСОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЄРАСОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ
#3273309015
Відхилено 105 696,00
UAH
19 липня 2022 16:10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
#23522853
Переможець 105 917,00
UAH
21 липня 2022 15:39

Документи

19 липня 2022 16:10
Електронний підпис
19 липня 2022 16:09
Протокол

Документи

21 липня 2022 15:39
Електронний підпис
21 липня 2022 15:21
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2022 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"
#23522853
105 917,00
UAH
Документи

Документи

21 липня 2022 15:39
Електронний підпис
21 липня 2022 15:21
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 квітня 2023 15:03
Електронний підпис укладений
01 серпня 2022 10:38
Договір укладений
01 серпня 2022 09:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стіл лабораторний посилений 2 штуки 14 339,81
UAH
Шафа лабораторна для посуду 1 штуки 18 537,64
UAH
Стіл-мийка лабораторна подвійна 1 штуки 37 491,25
UAH
Сушка лабораторна 1 штуки 3 690,25
UAH
Cтілець лабораторний 4 штуки 4 379,56
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 105 917,00
UAH