Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережеве обладнання (апаратно-програмний комплекс для системи балансування мережевого навантаження виробництва компанії F5 Networks)
Очікувана вартість
108 067 600,60 UAH
UA-2022-06-23-005240-a 45f12b3aa63044d2a64e3f094925cfc0
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрій Кравченко

+380442473729 kravchenkoaw@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк"
Код ЄДРПОУ: 00032129
Вебсайт: http://www.oschadbank.ua/
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Госпітальна, 12 Г
Контактна особа: Андрій Кравченко
+380442473729
kravchenkoaw@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2022 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2022 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2022 18:00
Початок аукціону: 08 липня 2022 13:30
Очікувана вартість: 108 067 600,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Апаратно-програмний комплекс для системи балансування мережевого навантаження виробництва компанії F5 Networks
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Госпітальна, 12г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 червня 2023
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Постачальник протягом 5 (п'яти) банківських днів, з дати підписання Сторонами цього Договору, зобов'язаний надіслати на адресу Покупця, зазначену в Розділі XVI до Договору, за власний рахунок засобами поштового або кур'єрського зв'язку, або передати особисто з відміткою про вручення, оригінал рахунку на здійснення авансового платежу в розмірі 80% (вісімдесят відсотків) від Вартості Обладнання зазначеної в п. 2.1.1., що Постачальник зобов’язаний поставити Покупцеві згідно з Специфікацією №1, яка є Додатком № 1 до Договору, що є його невід'ємною частиною Аванс 5 Банківські 80
Поставка товару Покупець здійснює оплату решти суми у розмірі 20% (двадцять відсотків) від Вартості Обладнання, вказаної в п.2.1.1. Договору, що визначається з урахуванням раніше сплаченої передоплати (авансового платежу), згідно із Специфікацією №1, яка є Додатком № 1 до Договору, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на підставі виставленого Постачальником оригіналу рахунку Пiсляоплата 5 Банківські 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2022 14:56
ДКТ F5 NDA 21.06.2022_сайт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 28 червня 2022 12:09
Дата відповіді: 29 червня 2022 11:01
Добрий день. Прохання викласти додаткові технічні характеристики предмета закупівлі, що саме ви хочете закупити і який термін дії програмного забезпечення.
Відповідь: Шановний Учаснику, просимо Вас більш уважно дослідити Документацію даних торгів, зокрема: п.21, згідно якого "Документація (повна версія із зазначенням в Додатках № 1 та № 2 документації переліку складових предмету закупівлі) видається виключно за запитом від особи, яка бажає взяти участь у закупівлі, після надання заповненого належним чином та підписаного уповноваженою особою проекту Договору про конфіденційність (Додаток № 5 до даної Документації). Разом із запитом на отримання документації торгів надаються документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі: - заповнений належним чином і підписаний уповноваженою особою у двох примірниках проект договору про конфіденційність (Додаток № 5 до даної Документації); - протокол, рішення (виписка, витяг з протоколу, рішення) зборів (засідань, тощо) засновників, одноособового учасника про призначення (продовження повноважень) керівника учасника; - наказ про призначення (продовження повноважень) керівника учасника та/або довіреність (доручення). У разі подання довіреності (доручення), до неї додаються документи, що підтверджують повноваження особи видавати такі довіреності/доручення (наприклад, протокол, рішення, виписка або витяг з протоколу, рішення зборів (засідань, тощо) засновників, одноособового учасника про надання повноважень видавати такі довіреності/доручення, витяг зі статуту тощо). Місце отримання документації: м. Київ, вул. Госпітальна, 12 Г, хол." та Технічне завдання (Додаток №2), у примітках якого зазначено, що "Строк дії програмної продукції складає 1 рік".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2022 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОСІС БІЗНЕС " 100 916 000,00
UAH з ПДВ
99 055 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ" 101 700 000,00
UAH з ПДВ
99 478 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВАЛІС" 102 035 000,00
UAH з ПДВ
99 570 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2022 05:35
Електронний підпис
07 липня 2022 05:33
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 липня 2022 09:11
Електронний підпис
07 липня 2022 09:09
Пропозиція (F5).pdf

Публічні документи

06 липня 2022 11:58
Електронний підпис
06 липня 2022 11:51
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОСІС БІЗНЕС "

ТОВ "КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ"

ТОВ "АВАЛІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОСІС БІЗНЕС "
#41776938
Рішення скасоване 99 055 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2022 13:17
ТОВ "ОСІС БІЗНЕС "
#41776938
Відхилено 99 055 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2022 13:21
ТОВ "КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ"
#35301946
Відхилено 99 478 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2022 13:23
ТОВ "АВАЛІС"
#38970107
Відхилено 99 570 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2022 13:24

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій