Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 24521399 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Молодогвардійська, 28 |
Контактна особа: |
Олександр Анатолійович Семенчук +380443631613 cbrz_7@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2022 10:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2022 17:00 |
Початок аукціону: | 25 липня 2022 12:28 |
Очікувана вартість: | 52 953 106,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 264 765,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 260000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пункту 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців.
Відповідно до пункту 5 Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419 підприємства, які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» належать до мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницькі товариства та підприємства, які ведуть спрощений бухгалтерський облік доходів та витрат відповідно до податкового законодавства, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності, подають річну фінансову звітність органам, зазначеним у пункті 2 цього Порядку (крім органів Казначейства), не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком. Підприємства, які відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» зобов’язані оприлюднювати річну фінансову звітність, подають органам державної статистики та податковим органам звіт про фінансовий стан (баланс) і звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), крім консолідованої фінансової звітності, у спосіб, визначений законодавством, за звітний рік не пізніше 28 лютого року, що настає за звітним роком, за I квартал, перше півріччя, дев’ять місяців - не пізніше 30 числа місяця, що настає за звітним кварталом.
Тобто, останнім звітнім періодом відносно кінцевої дати подання пропозицій є 2021 рік та перше півріччя 2022 року.
Проте, відповідно до Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419 підприємства, які не подали у період дії воєнного стану або стану війни проміжну, річну фінансову звітність та консолідовану фінансову звітність у строки, визначені цим Порядком, подають таку звітність протягом трьох місяців після припинення чи скасування воєнного стану або стану війни за весь період неподання.
Враховуючи вищезазначене, та те, що воєнний стан триває з 24 лютого 2022 року, на виконання пункту 4 Додатку № 2 до тендерної документації учасник повинен надати фінансову звітність за останній звітній період, за який учасник мав можливість та подав дану фінансову звітність до контролюючих органів з відповідним листом-поясненням.
Керуючись вищезазначеним, у Замовника відсутні законодавчі підстави для оприлюднення локальних кошторисів.
Дякуємо за слушне зауваження та повідомляємо наступне!
В консолідації статті 99 Конституції України та статті 192 Цивільного кодексу України грошовою одиницею України є гривня.
Враховуючи військову агресію російської федерації проти України, необхідно було внести відповідні корективи до тендерної документації в частині обмеження участі Учасника країни агресора. У зв’язку з чим, в найближчий час буде внесено зміни до документації згідно вказаного зауваження.
Віримо в перемогу!
Дата звернення за роз’ясненнями визначена в оголошенні про проведення даних відкритих торгів, оприлюднене в електронній системі закупівель.
Також, відповідно до частина 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту/реконструкції обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту/реконструкції будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію, в тому числі календарний план виконання робіт і не допустити в подальшому її безпідставного корегування (обмеження щодо внесення змін до ціни та строків виконання встановленні у статті 41 Закону), що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону.
Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації.
Вищезазначене свідчить, що встановленням даної вимоги Замовник не порушує жодних потенційних прав учасників, дана вимога викладена у відповідності до чинного законодавства України, що виключає необхідність задоволення даного звернення.
Скарги до процедури
Дата подання: 04 липня 2022 15:34
Дата подання: 04 серпня 2022 13:24
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-02-000037 ● ad9fb30165324821b352cc63ce6607a0
- Статус: вирішено ● Дата: 09 січня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2022 16:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2022 № 286
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2022-06-23-001827-a 23.06.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-09 21:01:44
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції виробничої будівлі АПК літ. «А» під Галузевий державний архів МВС України за адресою: м. Київ, вул. Волинська, 26 за кодом CPV за ЄЗС ДК 021:2015:45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-06-23-001827-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин зміни строку виконання зобов’язань за договором від 01.09.2022
№ 124/2022 відповідно до додаткової угоди від 28.11.2022 № 2.
4. Надати інформацію та відповідні документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 05.12.2022 № 3, у тому числі щодо збільшення прямих витрат.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-14 19:40:40
Відповіді на запитання Держаудитслужби по закупівлі
До Відповіді на запитання Держаудитслужби по закупівлі додані наступні документи:
- копія експертного звіту від 20.12.2021 № 0956-21/ПРОЕКСП;
- копія Графіку відключень на вул. Волинська, 26, віднесено до 3 групи;
- копія графіку віялових та позапланових (екстрених) відключень по об'єкту на вул. Волинська, 26, м. Київ;
- мапа повітряних тривог України;
- копія експертного висновку Запорізької торгово-промислової палати від 02.11.2022 № ОИ-1276 серія ЕВ № 001457;
- копія експертної оцінки ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» від 15.11.2022 № 00-0304/03-22/КД.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноваженою особою (протокол від 30.12.2022 № 146) розглянуто Висновок Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-06-23-001827-а від 23.12.2022 і враховані наступні зауваження: № Результати моніторингу Інформація про результат усунення порушення 1. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, які є значущим через необ’єктивний та упереджений розгляд тендерних пропозицій учасників та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує оприлюднити інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Замовником оприлюдено інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-порталі розпорядчого органу та на власному веб-порталі, відповідно до підпункту 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710. https://mvs.gov.ua/publicni-zakupivli/informaciia-zgidno-z-vimogami-postanovi-kmu-vid-11102016-ua-2022-06-23-001827-a https://ducit.gov.ua/services/ Замовником здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшій роботі, а саме: - Розроблено власний веб-сайт: https://ducit.gov.ua/ - Притягнуто до відповідальності осіб, якими допущено порушення, виявлені під час моніторингу процедури закупівлі UA-2022-06-23-001827-а, АКТ від 29.12.2022 №вн-934 додається. Уповноваженою особою прийнято рішення в подальшому вживати заходи щодо недопущення вказаних порушень.
2022-12-30 17:38:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення частини 4-1 Постанови № 710.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення частини 4-1 Постанови № 710.) • усунуто
Замовник 30.12.2022 оприлюднив інформацію про усунення порушення, надавши лист, який містить інформацію про розроблення Замовником власного вебсайту та розміщення на ньому запитувану Держаудитслужбою інформацію, а також посилання на вебсайт https://ducit.gov.ua/. Окрім цього, Замовник зазначив, що відповідальних осіб, якими допущено порушення, виявлені під час моніторингу процедури закупівлі притягнено до відповідальності на підставі акту від 29.12.2022 № вн-934.
2023-01-09 20:41:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 липня 2022 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК КБР" |
49 207 069,72
UAH з ПДВ
|
44 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ" |
49 325 733,02
UAH з ПДВ
|
45 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИПРОІНБУД" |
52 953 106,00
UAH з ПДВ
|
45 753 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРИГРАД "БК" |
52 953 074,06
UAH з ПДВ
|
46 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК КБР" #40990651 |
Відхилено |
44 990 000,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2022 17:30
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕАТОР КОМПАНІ" #41258800 |
Переможець |
45 000 000,00
UAH з ПДВ
|
01 серпня 2022 11:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2023 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2022 18:33
|
ДУ №3 від 05.12.2022 Креатор.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2022 18:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2022 16:21
|
ДУ №2 від 28.11.2022 до №124 2022.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2022 16:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2022 11:20
|
ДУ №2 від 28.11.2022 до №124 2022.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2022 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 жовтня 2022 16:33
|
ДУ №1 до 124 2022.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2022 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2022 11:26
|
124 (1).pdf | укладений |
02 вересня 2022 11:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України та пунктом 19.7 Договору, Сторони дійшли спільної згоди внести зміни до пункту 3.4.21 Договору, виклавши його у такій редакції: «3.4.21. Забезпечити дотримання трудового законодавства, зокрема створення здорових та безпечних умов праці та відпочинку працівників (додержання чинного законодавства з охорони праці, правил і норм техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці, протипожежної охорони, електробезпеки тощо), а також проведення відповідних інструктажів. Підрядник несе повну відповідальність за наявність у направлених для виконання робіт працівників відповідної кваліфікації, дозволів, декларацій та посвідчень про право виконання робіт з підвищеною небезпекою.». |
Номер договору про закупівлю: | 124/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4.3 Договору викладено у такій редакції: "4.3. Роботи,які є предметом цього Договору повинні бути виконані Підрядником відповідно до календарного графіку виконання робіт (Додаток № 1), але не пізніше 31.12.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 124/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 19.7 Договору, Сторони дійшли спільної згоди продовжити строк виконання робіт відповідно викласти у новій редакції наступні пункт Договору та додаток до нього: - пункт 4.3 Договору викласти у такій редакції: «4.3.Роботи, які є предметом цього Договору, повинні бути виконані Підрядником відповідно до календарного графіку виконання робіт (Додаток №1), але не пізніше 31.12.2022.»; |
Номер договору про закупівлю: | 124/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись статтями 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу третього пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та пунктами 2.6 та 19.7 Договору, Сторони дійшли спільної згоди викласти у новій редакції наступні додатки до Договору: - Договірна ціна (Додаток № 3). |
Номер договору про закупівлю: | 124/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |