Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і поточний ремонт офісної техніки (заправка,відновлення, поточний ремонт картриджа)
Очікувана вартість
2 685,00 UAH
UA-2022-06-23-001813-a e4c86229476a42faaf0ab9cd1ba53ae9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юхименко Ярослав Анатолійович

+380382640229 yukhymenko.yaroslav@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 червня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХМЕЛЬНИЦЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ
Код ЄДРПОУ: 00712108
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Юхима Сіцінського 26
Контактна особа: Юхименко Ярослав Анатолійович
+380382640229
yukhymenko.yaroslav@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Місцезнаходження замовника : 29009 м. Хмельницький ,вул. Юхима Сіцінського 26. Категорія замовника : юридична особа яка є розпорядником та одержувачем державних коштів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 послуга
Технічне обслуговування і поточний ремонт офісної техніки (заправка,відновлення, поточний ремонт картриджа)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Ю. Сіцінського, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється на підставі акту наданих послуг. Джерело фінансування загальний фонд ( 1209030 - Організація та регулювання діяльності установ в системі Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КомпАС"
#31679223
Переможець 2 685,00
UAH з ПДВ
23 червня 2022 11:12

Документи

23 червня 2022 11:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2023 21:57
Електронний підпис укладений
23 червня 2022 11:15
Договір № 38 від 23.06.22р. укладений
23 червня 2022 11:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 червня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 685,00
UAH (в тому числі ПДВ 447,50 UAH)