Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт внутрішніх мереж електропостачання в КНП "Київська міська клінічна лікарня №3, вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі"
Очікувана вартість
951 284,00 UAH
UA-2022-06-23-001154-a ● 4c1dd955e6dc4e41b3c2aebb68041c6b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство " Київська міська клінічна лікарня №3 Виконавчого органу Київської міської Ради (Київської міської Державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 05415958 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26 |
Контактна особа: |
Бачинський Орест Артурович 380445127333 kmkl3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 червня 2022 10:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2022 13:39 |
Очікувана вартість: | 951 284,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 756,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна включати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу № 2628 від 14.12.2020 року Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та повинна бути видана банком який має банківську ліцензію на здійснення банківської діяльності, на що надається банківська ліцензія у формі згідно діючого законодавства у складі банківської гарантії; Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 28000 грн. (Двадцять вісімдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 91 дня кінцевої дати подання тендерних пропозицій,яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, оформлену з дотриманням вимог законодавства про електронний документообіг та електронний підпис, захищену кваліфікованим електронним підписом (КЕП) відповідальної(их) особи(іб) банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). Документ підписаний КЕП є оригінальним документом (накладання КЕП на файл можливе без фізичного підпису і печатки). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №3» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (КНП «КМКЛ №3») Місцезнаходження Замовника: 02125 м. Київ вул. Петра Запорожця, 26 Дніпровський район; Код ЕДРПОУ: 05415958 Р/Р: UA313052990000026001036207675 АТ КБ «ПРИВАТБАНК» м.Києва МФО 305299 ЕДРПОУ банку: 14360570 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 28000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт внутрішніх мереж електропостачання в КНП "Київська міська клінічна лікарня №3, вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, м. Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 листопада 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2022 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2022 15:46 |
Протокол №103 від 05.07.2022р..pdf | |
05 липня 2022 14:39 |
ТД пот.рем. внутр.електромер. (3).doc | |
05 липня 2022 14:22 |
Додаток 4 (Договір електромонтажні роботи-проєкт) (2).rtf | |
23 червня 2022 10:20 |
додаток 7(захист перс.даних).docx | |
23 червня 2022 10:20 |
додаток 6(відп.ст.17).docx | |
23 червня 2022 10:20 |
додаток 5.docx | |
23 червня 2022 10:20 |
додаток 3(тенд.пропозиція).docx | |
23 червня 2022 10:19 |
Додаток 2 (технічна х-ка).doc | |
23 червня 2022 10:19 |
додаток 1 (кваліфікація) (1) (4).doc | |
23 червня 2022 10:18 |
ТД Поточ.ремонт вн.елмереж (титул.).pdf |
05 липня 2022 15:51 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||||||||
05 липня 2022 15:46 |
Протокол №103 від 05.07.2022р..pdf
|
|||||||||||||||||||||
05 липня 2022 14:39 |
ТД пот.рем. внутр.електромер. (3).doc
|
|||||||||||||||||||||
05 липня 2022 14:22 |
Додаток 4 (Договір електромонтажні роботи-проєкт) (2).rtf
|
|||||||||||||||||||||
23 червня 2022 10:20 |
додаток 7(захист перс.даних).docx
|
|||||||||||||||||||||
23 червня 2022 10:20 |
додаток 6(відп.ст.17).docx
|
|||||||||||||||||||||
23 червня 2022 10:20 |
додаток 5.docx
|
|||||||||||||||||||||
23 червня 2022 10:20 |
додаток 3(тенд.пропозиція).docx
|
|||||||||||||||||||||
23 червня 2022 10:19 |
Додаток 2 (технічна х-ка).doc
|
|||||||||||||||||||||
23 червня 2022 10:19 |
додаток 1 (кваліфікація) (1) (4).doc
|
|||||||||||||||||||||
23 червня 2022 10:18 |
ТД Поточ.ремонт вн.елмереж (титул.).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання що до тендеру
Дата подання: 24 червня 2022 14:13
Дата відповіді: 27 червня 2022 15:44
1. Просимо Вас уточнити чи потрібно для виконання вище зазначених робіт матеріали ( розетки , автомати ,кабель, щитове обладнання і тд. в дефектному акті не зазначено) . Якщо потрібно то які?
2. Чи потрібно після виконання робіт проводити електровиміри ( в дефектному акті не зазначено) ?
3. Просимо Вас уточнити умови виконання робіт ( висота приміщень, захаращеність меблями і тд. )
З повагою Ігор Мартинюк
тел. 067 963-06-07
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доцільно було би виїхати на об’єкт, якщо виникають дані питання для того, щоб обрахувати цінову пропозицію, об’єктивну ціну проекту. Огляд об’єкту перед подачею пропозиції допоможе реально оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону.
матеріали
Дата подання: 27 червня 2022 17:13
Дата відповіді: 29 червня 2022 10:49
Просимо надати відповідь чи входять матеріали у вартість робіт.
Якщо так, то надайте конкретну інформацію по матеріалам
1. Розміри коробів пластикових 1007 м
2. Марка кабеля до 6 мм2 (564 м)
3. Марка кабеля до 35 мм2 (2165 м)
4. найменування електролічильників 2 шт.
5. Марка кабеля до 35 мм2 (23,33 м)
Відповідь: Вартість матеріалів входть у вартість робіт.
1.-короб 100х60=214м; короб 25х25=793м;
2.-ВВГнгд 3х1,5;
3.-ВВГнгд 3х2,5=1155м; ВВГнгд 5х1,5=20м; ВВГнгд 5х2,5=230м; ВВГнгд 5х4=760м;
4.-електролічильник трифазний;
5.-ПВ-3.
1.-короб 100х60=214м; короб 25х25=793м;
2.-ВВГнгд 3х1,5;
3.-ВВГнгд 3х2,5=1155м; ВВГнгд 5х1,5=20м; ВВГнгд 5х2,5=230м; ВВГнгд 5х4=760м;
4.-електролічильник трифазний;
5.-ПВ-3.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-06-23-001154-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА, Код ЄДРПОУ:2602706188
Дата подання: 27 червня 2022 16:59
вимога
Шановний Замовник, у відповідності до дефектного акту відсутні наступні роботи - земляні роботи, що виконуються на шлибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій. Тому вимога надання декларації незаконна
Прошу видалити цю вимогу
Прошу видалити цю вимогу
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 червня 2022 11:28
У Тендерній документації Замовника чітко прописана вимога про надання декларації або дозволу, що видані на роботи (послуги) згідно з предметом закупівлі.
Додаток 1 до Тендерної документації п.2.2 « Копія діючого дозволу виданого Державним комітетом України з нагляду за охороною праці на початок робіт підвищеної небезпеки (разом з відповідним додатком у разі його наявності), або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що видані на роботи (послуги) згідно з предметом закупівлі.»
Всі вимоги Замовника у Тендерній документації на закупівлю по даному виду робіт прописані виключно згідно з законодавством України.
Додаток 1 до Тендерної документації п.2.2 « Копія діючого дозволу виданого Державним комітетом України з нагляду за охороною праці на початок робіт підвищеної небезпеки (разом з відповідним додатком у разі його наявності), або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що видані на роботи (послуги) згідно з предметом закупівлі.»
Всі вимоги Замовника у Тендерній документації на закупівлю по даному виду робіт прописані виключно згідно з законодавством України.
Номер вимоги: UA-2022-06-23-001154-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА, Код ЄДРПОУ:2602706188
Дата подання: 27 червня 2022 17:01
вимога
В постанові КМУ №1107 додаток Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Група Б відсутні такі роботи як --- зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин
Просимо видалити вимогу
Просимо видалити вимогу
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 червня 2022 11:27
У Тендерній документації Замовника чітко прописана вимога про надання декларації або дозволу, що видані на роботи (послуги) згідно з предметом закупівлі.
Додаток 1 до Тендерної документації п.2.2 « Копія діючого дозволу виданого Державним комітетом України з нагляду за охороною праці на початок робіт підвищеної небезпеки (разом з відповідним додатком у разі його наявності), або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що видані на роботи (послуги) згідно з предметом закупівлі.»
Додаток 1 до Тендерної документації п.2.2 « Копія діючого дозволу виданого Державним комітетом України з нагляду за охороною праці на початок робіт підвищеної небезпеки (разом з відповідним додатком у разі його наявності), або копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що видані на роботи (послуги) згідно з предметом закупівлі.»
Номер вимоги: UA-2022-06-23-001154-a.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА, Код ЄДРПОУ:2602706188
Дата подання: 27 червня 2022 17:04
вимога
Для інженерно-технічних працівників обов'язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом
шановний Замовник, яке відношення до електромонтажних робіт має працівник з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник»
Просимо додати в кваліфікацію спеціалістів з напрямком електроенергетики, а не будівельників.
Ви закуповуєте електромонтажні роботи, а не зведення стін чи бетонування і т.д.
Розгорнути
Згорнути
шановний Замовник, яке відношення до електромонтажних робіт має працівник з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник»
Просимо додати в кваліфікацію спеціалістів з напрямком електроенергетики, а не будівельників.
Ви закуповуєте електромонтажні роботи, а не зведення стін чи бетонування і т.д.
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 червня 2022 11:25
Зазначена вимога встановлена для підтвердження того, що учасник має можливість працювати з кваліфікованими працівниками у сфері будівництва. Вимога стосується інженерно-технічних працівників. - (ІТП) — категорія працівників, яка здійснює організацію та керівництво вироб. процесом у госп. сфері (пром-сті, буд-ві, с. г., на тр-ті тощо). Підставою для віднесення до ІТП є не тільки освіта, а передусім посада, яка вимагає від працівника кваліфікації інженера або техніка. Тому на підприємствах і в організаціях згідно з Типовою інструкцією із статистики чисельності та фонду заробітної плати робітників і службовців на підприємствах, в установах, організаціях до ІТП належать: керівники підприємств і організацій, гол. фахівці (включаючи гол. економістів), начальники цехів (дільниць, змін, відділень та ін.)
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-06-23-001154-a.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ", Код ЄДРПОУ:40239718
Дата подання: 29 липня 2022 16:14
Дата подання: 29 липня 2022 16:14
неправомірне визначення переможця
І. ЩОДО ВИЗНАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОВ "АГРАНБУД"
Вважаємо за необхідне звернути увагу Органу оскарження на наступне.
1.
Відповідно до п.6 Розділу ІІІ тендерної документації:
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
1. Заповнена форма тендерної пропозиції (Додаток 3 тендерної документації);
2. У відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень у роздрукованому та відсканованому вигляді:
- договірну ціна з пояснювальною запискою. До договірної ціни повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (договірна ціна є динамічною (згідно національного стандарту ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013);
- зведений кошторис
- локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів (у разі необхідності);
- відомість ресурсів;
- календарний графік виконання робіт, відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 №2 “Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві”;
П.6.2.12 ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 передбачено, що до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Згідно з постановою КМУ від 31 травня 2021 р. № 586 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022-2024» прогнозується індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року) – 106,2% у 2022 році, 105,3% у 2023 році та 105% у 2024 році.
Відповідно до п.6.3.4 ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва, використовуються у порядку, обумовленому договором підряду.
Також наголошуємо, що на підставі п.6.2.12 ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013, вимога про включення коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами носить обов'язковий, характер, а не право учасника включати чи не включати дані витрати до складу розрахунку договірної ціни.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "АГРАНБУД" міститься файл «кошторисні розрахунки.pdf», в якому в договірній ціні у рядку «кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами» зазначено «-».
Враховуючи наведене, Переможцем до складу договірної ціни НЕ БУЛО включено кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами встановленими згідно з постановою КМУ від 31 травня 2021 р. № 586 «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2022-2024», що не відповідає п.6.2.12 ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013 та свідчить про неправомірність винесеного Замовником рішення в рамках даної закупівлі.
Станом на сьогодні вже неодноразово було висвітлено аналогічне питання на засіданні в Антимонопольному комітету України.
Позиція постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель є ідентичною позиції Скаржника, що висвітлені в рішеннях №16131-р/пк-пз від 14.07.2021 (UA-2021-06-03-011979-b), № 931-р/пк-пз від 19.01.2021, №1041-р/пк-пз від 21.01.2021, №4903-р/пк-пз від 12.03.2021, №5506-р/пк-пз від 19.03.2021, №8330-р/пк-пз від 19.04.2021, тощо.
2.
Так, у складі пропозиції ТОВ "АГРАНБУД" відповідно до вимог п.1. Розділу III Тендерної документації надано копію паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI, зі змінами (файл «паспорт Шкуренка АГРАНБУД.PDF»).
ТОВ "АГРАНБУД" в порушення виконання даної вимоги НЕ НАДАЛО паспорт уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції або копію іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI, зі змінами, а надало вибірково окремі сторінки паспорту.
Зазначаємо, що ч.5 р.І Положення про паспорт громадянина України, що затверджено Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-XII паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
Отже, з урахуванням зазначеного, пропозиція ТОВ "АГРАНБУД" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та повинна була відхилена у встановлений чинним законодавством строк.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням
керуючись статтею 18 Закону та відповідно до першого абзацу частини 8 статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Частиною 17 статті 18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка с складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 серпня 2022 14:41
рішення від 02.08.2022 №5271.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2022 14:40
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.08.2022 № 5388.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2022 12:44
рішення від 11.08.2022 № 5388.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2022 13:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вiдхилити пропозицiю учасника вiдкритих торгiв за предметом закупiвлi,
"Поmочнuй рецонт внyтpiшнix мереж електропостачання в КНП "Kaiвcькa мicкa клiнiчна лiкаоня №3, вvл.
Петра 3апорожця, 26, у Днiпповськомч районi" - код нацiонального
класифiкатора України ДК 02l:20l5 "Єдиний закупiвельний словник" - код ДК
021:2015: 45310000-3 (Електромонтажнi роботи), iдентифiкатор закупiвлi UA-2022-
0б-23-001154-а, товариства з обмеженою вiдповiдальнiстю "АГРАНБУД" згiдно з
Рiшенням Постiйно дiючоi адмiнiстративної колегii Антимонопольного Koмiтeтy
України з розгляду скарг про порушення законодавства у сферi публiчних закупівель №5388-р/пк-пз від 11.08.2022р.
Протокол УО №155 від 19.08.2022р.
Дата виконання рішення замовником: 22 серпня 2022 18:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2022 14:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВЕКТОР-АТ |
752 176,58
UAH з ПДВ
|
747 420,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУДАНОВ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ |
762 009,00
UAH з ПДВ
|
748 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" |
808 529,48
UAH з ПДВ
|
759 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРАНБУД" |
951 133,04
UAH з ПДВ
|
760 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА" |
951 278,32
UAH з ПДВ
|
951 278,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВЕКТОР-АТ #42387147 |
Рішення скасоване |
747 420,10
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2022 13:22
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУДАНОВ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ #2255703558 |
Рішення скасоване |
748 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2022 13:22
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" #40239718 |
Рішення скасоване |
759 999,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2022 13:22
|
|
ТОВ "АГРАНБУД" #42143944 |
Рішення скасоване |
760 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2022 13:22
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ ВЕКТОР-АТ #42387147 |
Відхилено |
747 420,10
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2022 13:25
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БУДАНОВ ОЛЕКСІЙ ІГОРОВИЧ #2255703558 |
Відхилено |
748 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2022 14:04
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ" #40239718 |
Відхилено |
759 999,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2022 14:13
|
|
ТОВ "АГРАНБУД" #42143944 |
Відхилено |
760 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2022 14:18
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТА" #42126756 |
Відхилено |
951 278,32
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2022 16:18
|
Інформація про відміну
Дата відміни
22 серпня 2022 16:18
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі