Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з технічного обслуговування та поточного ремонту оргтехніки (заправка та регенерація картриджів)
Очікувана вартість
15 300,00 UAH
UA-2022-06-23-001152-a 68dc7e121ebb4943bd1b5c14d7b9a0a0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пяза Іван Дмитрович

+380372522469 iwan.pjaza@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 40479801
Місцезнаходження: 58010, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул. Котляревського, 1
Контактна особа: Пяза Іван Дмитрович
+380372522469
iwan.pjaza@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 червня 2022 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2022 10:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2022 10:22
Очікувана вартість: 15 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 153,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 штуки
Послуга з технічного обслуговування та поточного ремонту оргтехніки (заправка та регенерація картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58010, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Котляревського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 червня 2022 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 червня 2022 10:17
Додаток_3_Вимоги_до_учасників.doc
23 червня 2022 10:17
Додаток_4_Проет_договору.doc
23 червня 2022 10:17
Додаток_2_Технічні_вимоги.docx
23 червня 2022 10:17
Додаток_1_Цінова_пропозиція.doc
23 червня 2022 10:17
Оголошення .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-06-23-001152-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЖЕНІС" ПП "ЕЖЕНІС", Код ЄДРПОУ:32874996
Дата подання: 24 червня 2022 10:03
Додаток_2_Технічні_вимоги не відповідає суті, саме технічні вимоги відсутні, лише побажання щодо обслуговування
у Додаток_2_Технічні_вимоги не вказано типи картриджів та техніки яка пропонується до обслуговування. Оскільки заправка може вартувати для струменевого картриджа від 25,00 грн, а лазерні МФУ можуть потребувати заправки вартістю в тисячі грн, це є суттєвим питанням, що не дозволяє коректно визначити ціну, що може бути запропонована. Навіть вимога "із дотриманням вагових норм виробника картриджу" передбачає вказання типу (виробника) картриджу для визначення потреби в тонері того чи іншого виду, що впливає на ціну. Вимагаємо викласти у вигляді: "Заправка картриджа Сanon 703 - 3 шт, Заправка картриджа Сanon 728 - 15 шт " тощо - для формування коректної цінової пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2022 10:56
Добрий день. У відповідь на Ваші вимоги повідомляємо, що у ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ (а не в «побажаннях щодо обслуговування») вказано, що «Заправка картриджа включає в себе: розбирання картриджа, чистку, заправку оригінальним SSC (Static Control) тонером», що автоматично визначає тип картриджа (лазерний) та виключає, як Ви вказали «заправку струменевого картриджа».
Щодо вказання «типу (виробника) картриджа для визначення потреби … у вигляді: "Заправка картриджа Сanon 703 - 3 шт,…» повідомляємо, що в управлінні використовуються картриджі для різних пристроїв у різних підрозділах і тому спрогнозувати кількість заправок для конкретного пристрою неможливо. При цьому використовуються пристрої одного класу, що передбачає ціну заправки/регенерації на одному рівні, що не потребує деталізації.
Щодо того, що «лазерні МФУ», а точніше БФП (українською) «можуть потребувати заправки вартістю в тисячі грн» повідомляємо, що у нас такі пристрої відсутні.
Таким чином вважаємо Ваші вимоги безпідставним.
Номер вимоги: UA-2022-06-23-001152-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЖЕНІС" ПП "ЕЖЕНІС", Код ЄДРПОУ:32874996
Дата подання: 27 червня 2022 12:34
Некоректна відповідь на законну вимогу вказати чіткі характеристики обладнання яке буде обслуговуватися.
Вважаємо відповідь на нашу вимогу не тільки некоректною, а й такою що суперечить нормам ділового листування. В тендері явно є КОРУПЦІЙНИЙ контекст, оскільки замовник замість вказання ПРЕДМЕТУ тендеру (заправка - не предмет, а вид послуг) пише "використовуються пристрої одного класу, що передбачає ціну заправки/регенерації на одному рівні, що не потребує деталізації" - якого саме класу, яких виробників, кольорові чи тільки призначені для чорно-білого друку? Їх не так багато: HP, Canon, Xerox Brother, Kyocera, OKI, Pantum. І тонер SSC (Static Control) - НЕ ОРИГІНАЛЬНИЙ, оригінальним вважається виключно тонер ВИРОБНИКА техніки, SSC (Static Control) - це один з виробників СУМІСНОГО тонера, що не може рекомендуватися виробником того чи іншого пристрою чи вважатися найбільш вдалим. Навіть якщо Ви не можете вказати кількість заправок по моделях, Ви маєте можливість вказати типи техніки, що підлягають обслуговуванню, як наприклад зробили Ваші колеги в тендері Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області (оголошення UA-2022-06-20-005568-a). Як аудиторська служба Ви маєте розуміти, що кожний тип картриджа має свою норму тонера і розрахований на певну кількість сторінок друку, що навіть для лазерних БФП одного виробника може значно відрізнятися. Дивно для аудиторської служби не розуміти питання "норм", "нормування" при цьому виставляючи вимогу використання певної марки сумісного тонеру, що не передбачена виробниками техніки, без слів "або еквівалент", що вважається ознакою корумпованості згідно тендерного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 червня 2022 14:57
Вважаємо, що наша попередня відповідь повністю відповідає на Ваші запитання, коректна та не суперечить нормам ділового листування. Крім того, всі документи тендерної документації відповідають ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 липня 2022 10:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБІЙ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 15 300,00
UAH з ПДВ
15 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2022 21:38
Електронний підпис
06 липня 2022 21:37
Цінова пропозиція.pdf
06 липня 2022 21:37
Цінова пропозиція.pdf.p7s
06 липня 2022 21:37
Згода на обробку 2022.pdf
06 липня 2022 21:37
витяг платника.pdf
06 липня 2022 21:37
свідоцтво платника.pdf
06 липня 2022 21:37
Лист згода.pdf
06 липня 2022 21:37
Лист згода.pdf.p7s
06 липня 2022 21:37
витяг платника.pdf.p7s
06 липня 2022 21:37
Перелік обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБІЙ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБІЙ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2835414814
Переможець 15 300,00
UAH з ПДВ
08 липня 2022 10:02

Документи

08 липня 2022 10:02
Електронний підпис
08 липня 2022 09:59
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2022 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБІЙ СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2835414814
15 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 липня 2022 10:02
Електронний підпис
08 липня 2022 09:59
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 липня 2022 14:06
Договір ФОП Бабій.pdf укладений
13 липня 2022 14:04