Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Кмитівський музей образотворчого мистецтва ім. Й.Д. Буханчука" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03360822 |
Місцезнаходження: | 12526, Україна , Житомирська обл., село Кмитів, вулиця Покровська 42 |
Контактна особа: |
Рудий Михайло Володимирович +380964453485 rydik248@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2022 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 липня 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 20 липня 2022 12:45 |
Очікувана вартість: | 359 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 795,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 липня 2022 12:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 липня 2022 12:53 |
Перелік змін.docx | |
11 липня 2022 12:53 |
Тендерна документація2.doc |
11 липня 2022 12:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 липня 2022 12:53 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
11 липня 2022 12:53 |
Тендерна документація2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує надати за договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
Учасник зазначає ціну за одиницю кожного найменування товарів та остаточно складає підсумкову ціну тендерної пропозиції .
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-16-000057 ● 8aa9f9426fc84bb4829a597b49836772
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2022 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.08.2022
№ 27-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.08.2022 № 27-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
9. UA-2022-06-22-007099-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
16 серпня 2022 року, через електронну систему державних закупівель, опубліковано повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі UA-2022-06-22-007099-a УПРАВЛІННЯМ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ , наказ № 27-3 від 16.08.2022 року. Відповідно до проведеного моніторингу, 01 вересня 2022 року опубліковано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі. Керуючись п.8, ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про причини неможливості усунення виявлених порушень. І ми використовуємо надану можливість. 03 серпня 2022 року через електронну систему закупівель було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з учасником закупівлі ТОВ «Паливна Енергетична Компанія». 16 серпня 2022 року підписано договір на постачання твердого палива, вугілля кам’яного ДГ 13-100 в кількості 38 т. . На підставі договору ТОВ «Паливна Енергетична Компанія» поставила 38 т. вугілля, видаткова накладної № 92 від 18 серпня 2022 року. Поставлене вугілля відповідає заявленій в тендерній документації якості та кількості. Підставою для оплати були видаткова накладна № 92 від 18 серпня 2022 року і кошторисні призначення для закупівлі твердого палива на серпень місяць. Замовником було оплачено 30.08.2022 р. кошти в сумі 327 256 (триста двадцять сім тисяч двісті п’ятдесят шість грн..) 00 гривень. В силу оголошеного в державі воєнного стану, який продовжено до 21.11.2022 року, необхідності забезпечити підприємство в даний період паливом до початку опалювального періоду, проблеми з постачанням твердого палива та постійне збільшення ціни на нього а також неможливість проведення наступних торгів, в разі відміни теперішніх , а також факт поставки якісного товару і повної оплати за нього, Замовник вважає, що вище наведені причини свідчать про неможливість усунення виявлених моніторингом порушень . При підготовці і проведенні майбутніх торгів Замовник буде керуватись тільки Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими діючими нормативними документами.
2022-09-07 16:13:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення строку надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством (частина 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі").)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 липня 2022 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" |
288 762,00
UAH з ПДВ
|
288 762,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" |
327 256,00
UAH з ПДВ
|
327 256,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ" |
338 580,00
UAH з ПДВ
|
338 580,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" #39123006 |
Рішення скасоване |
288 762,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2022 17:10
|
|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" #39123006 |
Відхилено |
288 762,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2022 16:43
|
|
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" #39838193 |
Переможець |
327 256,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2022 16:47
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2023 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2022 13:32
|
ДОГОВІІР ВУГІЛЛЯ.pdf | укладений |
16 серпня 2022 13:31
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Тверде паливо (вугілля кам'яне марки ДГ 13-100) | 38 | тонни |
8 612,00
UAH
|