Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інвентар для прибирання та господарські товари
Очікувана вартість
526 500,00 UAH
UA-2022-06-22-006880-a 52719a58a6d04080810a5651369862aa
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Турчина Вікторія Анатоліївна

380500508234 turchyna-va@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Турчина Вікторія Анатоліївна
380500508234
turchyna-va@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2022 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 липня 2022 00:00
Початок аукціону: 12 липня 2022 11:35
Очікувана вартість: 526 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 632,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ч. 15 ст. 14 Закону, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 3 цієї документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Київ, вул. Хрещатик, 22 каб. 206.. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній документації. Розмір банківської гарантії визначний умовами Договору, проєкт якого наведений в Додатку 3 цієї документації. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківські реквізити Замовника: АТ «УКРПОШТА» код ЄДРПОУ 21560045 Місцезнаходження та адреса для листування: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 Міжнародний банківський рахунок (IBAN) UA353004650000000260093011852 Головне операційне управління АТ «ОЩАДБАНК» в м. Києві

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 до документації. Терміни поставки в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки визначена в умовах документації. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Критеріями оцінки є ціна з ПДВ (100%). З учасником, пропозиція якого буде найбільш економічно вигідною, буде укладено договір з АТ "Укрпошта" (відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року No 169 зі змінами). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору. Детальна інформація щодо умов забезпечення виконання договору наведена у документації та проєкті договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 штуки
Совок пластиковий з гумовою насадкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Г. Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224350-6 — Совки
2000 штуки
Кошик для сімття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Г. Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224340-3 — Відра для сміття
2800 штуки
Віник сорго
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Г. Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224100-9 — Мітли

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 3 до документації спрощеної закупівлі (Вимог до предмету закупівлі). Оплата Товару здійснюється впродовж 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 5% від ціни договору. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ч. 15 ст. 14 Закону, якщо така вимога передбачена проєктом договору, який наведений у Додатку 3 цієї документації. Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Київ, вул. Хрещатик, 22 каб. 206.. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі або надіслана на електронну пошту Замовника, зазначену в даній документації. Розмір банківської гарантії визначний умовами Договору, проєкт якого наведений в Додатку 3 цієї документації. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, у разі визнання судом результатів закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Банківські реквізити Замовника: АТ «УКРПОШТА» код ЄДРПОУ 21560045 Місцезнаходження та адреса для листування: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 Міжнародний банківський рахунок (IBAN) UA353004650000000260093011852 Головне операційне управління АТ «ОЩАДБАНК» в м. Києві
30 червня 2022 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 червня 2022 20:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2022 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2022 16:47
Документація (Вимоги до предмету закупівлі) НОВА РЕДАКЦІЯ від 30.06.2022- Інвентар для прибирання .docx.p7s
29 червня 2022 20:09
Документація (Вимоги до предмету закупівлі) НОВА РЕДАКЦІЯ ві 29.06.2022- Інвентар для прибирання .docx.p7s
22 червня 2022 16:52
КД _22.06.22_Інвентар для прибирання.docx.p7s
30 червня 2022 16:46
Документація (Вимоги до предмету закупівлі) НОВА РЕДАКЦІЯ від 30.06.2022- Інвентар для прибирання .docx
29 червня 2022 20:09
Документація (Вимоги до предмету закупівлі) НОВА РЕДАКЦІЯ ві 29.06.2022- Інвентар для прибирання .docx
22 червня 2022 16:52
КД _22.06.22_Інвентар для прибирання.docx
29 червня 2022 20:12
Рішення УО про внесення змін 29.06.2022.docx.p7s
29 червня 2022 20:12
Рішення УО про внесення змін 29.06.2022.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2022 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "СЕРВІС ПРО" 354 398,00
UAH з ПДВ
234 900,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Фізична особа-підприємець Тодосієнко Ірина Володимирівна 385 000,00
UAH з ПДВ
235 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ПЕРВИЧКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ" 313 000,00
UAH з ПДВ
269 990,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 407 805,00
UAH з ПДВ
343 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП Єрещенко Наталія Вікторівна 390 000,00
UAH з ПДВ
350 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "КВОТА" 419 999,00
UAH з ПДВ
375 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП "РОЯЛ КАРД ДНІПРО" 488 000,00
UAH з ПДВ
405 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 липня 2022 17:13
Електронний підпис
08 липня 2022 17:12
инвентарь.pdf
08 липня 2022 17:12
письмо.jpg

Публічні документи

18 липня 2022 10:25
Електронний підпис
18 липня 2022 10:24
витяг єдр.pdf
15 липня 2022 13:15
Електронний підпис
15 липня 2022 13:04
Виписка з ЄДР.pdf
15 липня 2022 13:04
код.pdf
15 липня 2022 13:04
цінова пропозиція.pdf
15 липня 2022 13:04
паспорт.pdf
15 липня 2022 13:04
Витяг Єдиний податок.pdf
11 липня 2022 13:56
Електронний підпис
11 липня 2022 13:56
без печатки.pdf
11 липня 2022 13:56
накладна новопласт.pdf
11 липня 2022 13:56
паспорт.pdf
11 липня 2022 13:56
ліцензування.pdf
11 липня 2022 13:56
Виписка з ЄДР.pdf
11 липня 2022 13:56
не платник ПДВ.pdf
11 липня 2022 13:56
право підписання.pdf
11 липня 2022 13:56
відгук новопласт.pdf
11 липня 2022 13:56
договір.pdf
11 липня 2022 13:56
Витяг Єдиний податок.pdf
11 липня 2022 13:56
договір новопласт.pdf
11 липня 2022 13:56
цінова пропозиція.pdf
11 липня 2022 13:56
код.pdf

Публічні документи

11 липня 2022 17:49
Електронний підпис
11 липня 2022 17:48
ВИТЯГ ЄДР 27.01.21 р..pdf
11 липня 2022 17:38
паспорт.pdf
11 липня 2022 17:38
виписка ФОП.pdf
11 липня 2022 17:38
Цінова.pdf
11 липня 2022 17:38
Сес юнипласт.pdf
11 липня 2022 17:38
инн.pdf
11 липня 2022 17:38
Довідка про досвід.pdf
11 липня 2022 17:38
Довідка про санкції.pdf
11 липня 2022 17:38
Паспорт віники.pdf

Публічні документи

11 липня 2022 17:49
Електронний підпис
11 липня 2022 17:49
довідка щодо санкцій.pdf
11 липня 2022 17:49
Довідка ЄДРПОУ.pdf
11 липня 2022 17:49
Протокол.pdf
11 липня 2022 17:49
віник та мітла сорго.pdf
11 липня 2022 17:49
звіт 1 квартал 2022.pdf
11 липня 2022 17:49
довідка досвід.pdf
11 липня 2022 17:49
довідка п 5,6,12 ст 17.pdf
11 липня 2022 17:49
Наказ.pdf
11 липня 2022 17:49
Протокол №19.pdf
11 липня 2022 17:49
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 липня 2022 17:49
витяг 25.05 опендата.pdf
11 липня 2022 17:49
Витяг ПДВ Ромус.pdf
11 липня 2022 17:49
Опис.pdf
11 липня 2022 17:49
цп.pdf
11 липня 2022 17:49
Виписка.pdf
11 липня 2022 17:49
1. Протокол №3.pdf
11 липня 2022 17:49
проект договору.pdf
11 липня 2022 17:49
витяг 24.01.2022.pdf
11 липня 2022 17:49
тв.pdf

Публічні документи

11 липня 2022 17:29
Електронний підпис
11 липня 2022 16:10
Довідка про досвід .pdf

Публічні документи

11 липня 2022 14:24
Електронний підпис
11 липня 2022 14:24
Електронний підпис
11 липня 2022 14:10
Електронний підпис
11 липня 2022 14:09
Наказ.pdf
11 липня 2022 14:09
Статут.pdf.p7s
11 липня 2022 14:09
Додаток 2.pdf
11 липня 2022 14:09
Додаток 1.pdf
11 липня 2022 14:09
Статут.pdf
11 липня 2022 14:09
Протокол.pdf
11 липня 2022 14:09
Витяг.pdf
11 липня 2022 14:09
Наказ.pdf.p7s
11 липня 2022 14:09
Додаток 1.pdf.p7s
11 липня 2022 14:09
Витяг.pdf.p7s
11 липня 2022 14:09
Додаток 2.pdf.p7s
11 липня 2022 14:09
Свідоцтво ПДВ.pdf
11 липня 2022 14:09
Протокол.pdf.p7s
11 липня 2022 14:09
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
11 липня 2022 14:09
Фінзвіт.pdf
11 липня 2022 14:09
Фінзвіт.pdf.p7s

Публічні документи

11 липня 2022 19:03
Електронний підпис
11 липня 2022 19:01
Статут.pdf
11 липня 2022 19:00
Витяг ЄДР РКД 02.02.pdf
11 липня 2022 18:59
Фінансовий звіт 1 кв.pdf
11 липня 2022 18:59
Податок.pdf
11 липня 2022 18:59
Виписка ЄДР завір.pdf
11 липня 2022 18:59
Рішення власника.pdf
11 липня 2022 18:59
ВН КП Деснянський.pdf
11 липня 2022 18:59
Витяг!.pdf
11 липня 2022 18:59
Проект договору.pdf
11 липня 2022 18:59
Технічні вимоги.pdf
11 липня 2022 18:59
Порівняльна таблиця.pdf
11 липня 2022 18:59
Щодо сертифікації.pdf
11 липня 2022 18:59
Паспорт кошик.pdf
11 липня 2022 18:59
Пропозиція.pdf
11 липня 2022 18:59
Паспорт совок.pdf
11 липня 2022 18:59
Паспорт віник сорго.pdf
11 липня 2022 18:59
Аналогічні договори.pdf
11 липня 2022 18:59
Довідка щодо санкцій.pdf
11 липня 2022 18:59
Довідка ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВІС ПРО"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП Фізична особа-підприємець Тодосієнко Ірина Володимирівна

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП "ПЕРВИЧКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФОП Єрещенко Наталія Вікторівна

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "КВОТА"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ПП "РОЯЛ КАРД ДНІПРО"

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕРВІС ПРО"
#39200703
Відхилено 234 900,00
UAH з ПДВ
13 липня 2022 10:29
ФОП Фізична особа-підприємець Тодосієнко Ірина Володимирівна
#3109300826
Переможець 235 000,00
UAH з ПДВ
13 липня 2022 15:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2022 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Фізична особа-підприємець Тодосієнко Ірина Володимирівна
#3109300826
235 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 18:09
звд.docx укладений
03 січня 2023 18:09
Електронний підпис укладений
25 липня 2022 16:20
FOP TODOSIIeNKO I.V..zip укладений
25 липня 2022 16:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 235 000,00
UAH