Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КОЛОМАЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42128580 |
Місцезнаходження: | 38742, Україна , Полтавська обл., с. Коломацьке, вул. Центральна, буд. 54 |
Контактна особа: |
Наталія Гурбанова +380662916030 vasylivskasilrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Замовником було двічі відмінено тендер по закупівлі код ДК 021-2015 (CPV): 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з утримання територій "Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області - покіс трави, обпил дерев, прибирання гілок після обпилу, загрібання листя, очистка бордюрів від землі та болота, загрібання листя) -2 лоти
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-06-02-001426-a
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-05-16-000176-a
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2022 16:21 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 липня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Тендерна документація
22 червня 2022 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 червня 2022 16:19 |
проект договору благоустрій.pdf | |
22 червня 2022 16:19 |
обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (1).pdf |
22 червня 2022 16:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
22 червня 2022 16:19 |
проект договору благоустрій.pdf
|
||
22 червня 2022 16:19 |
обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (1).pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-19-000045 ● 4887776956914bf8bbbd38ce04261f1c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2022 18:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.12.2022 № 96-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.12.2022 № 96-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2022-06-22-006226-a, 22.06.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-20 10:57:02
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень, очікуваною вартістю 1663447,26 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-06-22-006226-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-23 00:34:07
відповідь
На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі дану норму було викононо шляхом розміщення на власному веб-сайті, але через повномаштабне вторгнення російської федерації на суверенну територію України від 24.02.2022р. доступ до даного ресурсу обмежено.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | код ДК 021-2015 (CPV): 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Послуги з утримання територій "Коломацької сільської ради Полтавського району Полтавської області - покіс трави, обпил дерев, прибирання гілок після обпилу, загрібання листя, очистка бордюрів від землі та болота, загрібання листя) |
Опис предмету закупівлі: |
Лот №1 територія с. Коломацьке, с.Дудникове, с. Степанівка, с. м.Ладижено, с.Василівка
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 823 102,50 UAH з ПДВ |
Позиції
Покіс узбічь і територій кладовищ(роторна коса)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | післяоплата | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛОМАЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "КОЛОМАК" #42319192 |
Переможець |
823 102,50
UAH
|
22 червня 2022 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2023 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
05 липня 2022 12:48
|
Коломак благоустрій договір.pdf | укладений |
05 липня 2022 11:55
|