Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Глюкометри Accu Chek Instant та запасні тест-смужки Accu Chek Instant №50)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2022-06-22-005686-a 90759f7136e0460485ba19944b0b0f35
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ія Яценко

+380675954142 iyayatcenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: https://pleso.kyiv.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Ія Яценко
+380675954142
iyayatcenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2022 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2022 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2022 12:00
Початок аукціону: 06 липня 2022 11:11
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штуки
Глюкометри Accu Chek Instant у повній комплектації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
13 упаковка
Запасні тест-полоски Accu Chek Instant №50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 червня 2022 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2022 15:36
оголошення.pdf
22 червня 2022 15:36
проект договору глюкометри.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-06-22-005686-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Мед Ек Сервіс, Код ЄДРПОУ:24263595
Дата подання: 28 червня 2022 15:33
Дискримінація
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах.Після вивчення тендерної документації до електронних торгів вбачаємо дискримінаційні вимоги щодо участі інших постачальників .Ви вказуєте конкретну назву товару. А є інші торгівельні марки які відповідають технічним характеристикам які заявлені в тендерній документації.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 червня 2022 09:43
Уповноважена особа розглянула вимогу про усунення порушення до спрощеної закупівлі: «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Глюкометри Accu Chek Instant та запасні тест-смужки Accu Chek Instant №50)», код за ДК 021: 2015 33120000-7 (ідентифікатор закупівлі UA-2022-06-22-005686-a), зареєстровану 28.06.2022 о 15:33 год в електронній системі закупівель та повідомляє наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, за умови, що вартість предмету закупівлі що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Таким чином, застосування електронної системи закупівель є правом, а не обов’язком замовника.
У разі проведення відбору постачальника товару, надавача послуг через електронну систему закупівель Замовниками застосовується Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", затверджена наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами) (далі – Інструкція).
Відповідно до норм Інструкції, Замовники, у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень, а також не замовники в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», при закупівлях на будь-які суми, можуть використовувати електронну систему закупівель шляхом здійснення спрощених закупівель, або проводячи закупівлі через електронний каталог, у порядку визначеному законодавством.
При цьому, спрощена закупівля проводиться відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі - Закон).
Відповідно до вимог частини 3 статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. В оголошені про проведення спрощеної закупівлі чітко зазначені всі технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, в тому числі і торгівельна марка. Стаття 14 Закону не містить положень, які обмежують право замовника зазначати посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Натомість, частиною четвертою статті 14 Закону встановлено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Отже, зазначення аналогів та/або еквівалентів є саме ПРАВОМ, а не обов'язком Замовника.
Таким чином, враховуючи виконання замовником усіх вимог щодо проведення спрощеної закупівлі, Ваша вимога про усунення порушення до процедури безпідставна, необґрунтована та підлягає відхиленню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-06-22-005686-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Мед Ек Сервіс, Код ЄДРПОУ:24263595
Дата подання: 29 червня 2022 10:33
Дисримінація
Відповідно до ст.14 ЗУ п 5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Намагаємо скасувати в тендерній документації конкретну марку виробника або вказати ананалог (еквівалент)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 червня 2022 11:55
Уповноважена особа розглянула вимогу про усунення порушення до спрощеної закупівлі: «Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Глюкометри Accu Chek Instant та запасні тест-смужки Accu Chek Instant №50)», код за ДК 021: 2015 33120000-7 (ідентифікатор закупівлі UA-2022-06-22-005686-a), зареєстровану 29.06.2022 о 10:33 год в електронній системі закупівель та повідомляє наступне.
Відповідь на Вашу вимогу міститься у відповіді на аналогічну вимогу зареєстровану 28.06.2022 о 15:33 год в електронній системі закупівель.
Додатково, звертаю Вашу увагу на лист від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 «Щодо спрощених закупівель», розміщений на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F28729-06.
Таким чином, враховуючи виконання замовником усіх вимог щодо проведення спрощеної закупівлі, Ваша вимога про усунення порушення до процедури безпідставна, необґрунтована та підлягає відхиленню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2022 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шиян Сергій Павлович 14 638,00
UAH з ПДВ
14 326,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ" 14 855,88
UAH з ПДВ
14 396,85
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АРІСТОВА АНАСТАСІЯ ЮРІЇВНА" 14 932,32
UAH з ПДВ
14 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2022 22:25
Електронний підпис
04 липня 2022 22:12
ЦП.pdf
04 липня 2022 20:37
Інстант.pdf

Публічні документи

01 липня 2022 12:49
Електронний підпис
01 липня 2022 11:56
Електронний підпис
01 липня 2022 11:50
Документи на товар.pdf
01 липня 2022 11:50
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шиян Сергій Павлович

ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ"

ФОП "АРІСТОВА АНАСТАСІЯ ЮРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шиян Сергій Павлович
#3439711110
Відхилено 14 326,00
UAH з ПДВ
06 липня 2022 14:13
ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ"
#41522098
Переможець 14 396,85
UAH з ПДВ
11 липня 2022 11:53

Документи

06 липня 2022 14:13
Електронний підпис
06 липня 2022 13:33
відхилення Шиян.pdf

Документи

11 липня 2022 11:53
Електронний підпис
11 липня 2022 11:52
акцепт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2022 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПОНЕНТИ ТІ"
#41522098
14 396,85
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 липня 2022 11:53
Електронний підпис
11 липня 2022 11:52
акцепт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 12:11
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2022 13:54
2022_ДУ №1 на хоз счет від 06,09,22.pdf зміни до договору
06 вересня 2022 13:53
Електронний підпис укладений
18 липня 2022 15:43
2022 від 18,07,2022.pdf укладений
18 липня 2022 15:42

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Глюкометри Accu Chek Instant у повній комплектації 13 штуки 752,21
UAH з ПДВ
Запасні тест-полоски Accu Chek Instant №50 13 упаковка 355,24
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): раховуючи технічний регламент роботи майданчиків встановлений ДП "Прозорро", Замовник не може обрати підставу для внесення змін до договору відповідно до вимог закону України "Про публічні закупівлі", оскільки зміни в договір вносяться у відповідності до вимог статті 651 Цивільного кодексу України. Таким чином, замовник повинен обрати підстави внесення змін виключно із наявних та реалізованих на майданчику. В іншому випадку, замовник не має технічної можливості оприлюднити додаткову угоду про внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: 2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Глюкометри Accu Chek Instant у повній комплектації 13 штуки 752,21
UAH з ПДВ
Запасні тест-полоски Accu Chek Instant №50 13 упаковка 355,24
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 липня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 14 396,85
UAH (в тому числі ПДВ 941,85 UAH)