Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень (кабінети консультативно-діагностичного відділення) громадської будівлі по вул. Б. Хмельницького, 32 КНП «Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради» Івано-Франківської області»
Очікувана вартість
262 544,40 UAH
UA-2022-06-22-004832-a ad9bde00112c4d55991ec3facafa8da6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Божок Олена Вікторівна

+380347262474 olena.bozhok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 26482717
Місцезнаходження: 77300, Україна , Івано-Франківська обл., місто Калуш, вул.Б.Хмельницького, 32
Контактна особа: Божок Олена Вікторівна
+380347262474
olena.bozhok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2022 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2022 17:00
Очікувана вартість: 262 544,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 312,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Умови надання забезпечення пропозиції визначено в п. 2.16 Оголошення.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт внутрішніх приміщень (кабінети консультативно-діагностичного відділення) громадської будівлі по вул. Б. Хмельницького, 32 КНП «Калуський міський центр первинної медико-санітарної допомоги Калуської міської ради» Івано-Франківської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77300, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул. Б. Хмельницького, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи упродовж 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів та тільки в межах відповідних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Умови надання забезпечення пропозиції визначено в п. 2.16 Оголошення.

Сума забезпечення: 1000 UAH
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 2.16.8. пункту 2.16 цього ж Розділу, відшкодувати кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначеній в підпункті 2.16.3 пункту 2.16 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на р/р р/р UA 923366770000026001052532430, ЄДРПОУ 14360570, МФО 336677, м. Київ, вул. Грушевського, 1Д, 01001.
22 червня 2022 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2022 14:30
Оголошення.docx
22 червня 2022 14:30
Додаток _5 Форма банківської гарантії.docx
22 червня 2022 14:30
Додаток _4 Проект договору.docx
22 червня 2022 14:30
Додаток _3 Технічна специфікація.docx
22 червня 2022 14:30
Додаток _2 Інші вимоги.docx
22 червня 2022 14:30
Додаток _1 Пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Забезпечення
Дата подання: 23 червня 2022 11:56
Дата відповіді: 23 червня 2022 12:23
Замовнику Ви вимагаєте забезпечення 1 тисячу, при тому що його оформлення стоє 1200 грн. мінімум!! Вам не здається це не логічно й дана Вимога спрямована на лише додаткові затрати Учасника й не виконує своєї функції взагалі. Просимо Вас або прибрати її, або для того щоб вона виконувала функцію свою, підняти її до 3% вартості закупівлі.
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне: відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Таким чином, виходячи з вищезазначеного, Замовник має право зазначати в оголошені про проведення спрощеної закупівлі забезпечення пропозиції у вигляді, зокрема, банківської гарантії. Отже, встановлюючи дану вимогу Замовник торгів ніяким чином не порушує чинне законодавство. Окрім цього, розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт (ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі»). Отже, Ваша вимога про підняття розміру забезпечення пропозиції до 3% є неправомірною, та такою, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2022 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "Серафимович Микола Миколайович" 244 459,00
UAH з ПДВ
244 459,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

04 липня 2022 12:54
Електронний підпис
04 липня 2022 12:52
Невраховані витрати.pdf
04 липня 2022 12:52
Єдиний 5%.pdf
30 червня 2022 20:06
Електронний підпис
30 червня 2022 19:59
Штатний розпис.pdf
30 червня 2022 19:59
Щодо ліцензії.pdf
30 червня 2022 19:59
Довідки.pdf
30 червня 2022 19:59
Лист-відгук.pdf
30 червня 2022 19:59
Досвід роботи.pdf
30 червня 2022 19:59
Довідка про ІТР (2)_merged.pdf
30 червня 2022 19:59
Платіжка по гарантії.pdf
30 червня 2022 19:59
Акт огляду обєкта.pdf
30 червня 2022 19:59
Проект договору.pdf
30 червня 2022 19:59
Обладнання та МТБ.pdf
30 червня 2022 19:59
Щодо договорів ЦПХ.pdf
30 червня 2022 19:59
Технічна специфікація.pdf
30 червня 2022 19:59
Гарантійні листи.pdf
30 червня 2022 19:59
Виписка по гарантії.pdf
30 червня 2022 19:59
Пропозиція.pdf
30 червня 2022 19:59
Гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Серафимович Микола Миколайович"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Серафимович Микола Миколайович"
#2521002859
Переможець 244 459,00
UAH з ПДВ
05 липня 2022 13:27

Документи

05 липня 2022 13:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2022 13:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Серафимович Микола Миколайович"
#2521002859
244 459,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 липня 2022 13:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2022 11:20
Електронний підпис укладений
08 липня 2022 12:43
Договір укладений
08 липня 2022 12:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 244 459,00
UAH