Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері водовідведення
Очікувана вартість
307 793,00 UAH
UA-2022-06-22-003157-a 63cafd51f01745fd981f114249cd5dca
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соловей Ольга Володимирівна

380994169975 solovejola9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тлумацька центральна міська лікарня" Тлумацької міської ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області
Код ЄДРПОУ: 01993658
Місцезнаходження: 78000, Україна , Івано-Франківська обл., Тлумач, Вулиця Винниченка, будинок 84
Контактна особа: Соловей Ольга Володимирівна
380994169975
solovejola9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до п.2 ч.2 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником» на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Переговорна процедура закупівлі застосовується Замовником, як виняток у зв’язку з тим, що послуги, які надаватимуться для Комунального некомерційного підприємства "Тлумацька центральна міська лікарня" Тлумацької міської ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання, оскільки, існує відсутність конкуренції з технічних причин, що документально підтверджена. Комунальне підприємство "ТЛУМАЧКОМУНСЕРВІС"є суб’єктом господарювання, який здійснює господарську діяльність на ринку послуг з водопостачання та водовідведення у місті Тлумач, та відповідно до ст. 12 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» займає монопольне (домінуюче) становище на вказаних ринках в межах власних діючих мереж у м. Тлумач із часткою 100 %. Відповідно до вищенаведеного відсутня конкуренція на послуги, які можуть бути надані тільки певним постачальником. Інші постачальники не мають відповідних можливостей. Необхідність укладення договору по наданню послуг у сфері водовідведення для потреб лікарні зумовлено тим, що послуги з водовідведення як і будь-які комунальні послуги повинні оплачуватись своєчасно та в повному обсязі, щоб не спричинити виникнення боргів по сплаті та не спричинити погіршення роботи медичного закладу.. Зважаючи на необхідність своєчасно отримувати послуги у сфері водовідведення та недопущення створення ситуації, що становить загрозу для роботи установи в результаті не отримання або отримання не в повному обсязі води прийнято рішення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.2 ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 червня 2022 12:26
Оскарження наміру укласти договір: 03 липня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5284 метри кубічні
Послуги у сфері водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78000, Україна, Івано-Франківська область, Тлумач, Вулиця Винниченка, будинок 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 червня 2022 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 червня 2022 12:20
Зведений перелік суб'єктів природних монополій.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-27-000017 ● 85a03cc01fce499bb9d0d5476d370975
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 вересня 2022 15:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.09.2022 Одеса № 244

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 27.09.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 27.09.2022.

Начальник Наталія СТОЯНОВА

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 27.09.2022 № 244
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
16 UA-2022-06-22-003157-a 22.06.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "ТЛУМАЧКОМУНСЕРВІС"
#43290562
Переможець 307 793,00
UAH з ПДВ
22 червня 2022 12:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2022 12:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "ТЛУМАЧКОМУНСЕРВІС"
#43290562
307 793,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 09:19
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 13:50
Додаткова угода стоки.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 13:50
Електронний підпис укладений
07 липня 2022 09:32
Договір стоки.pdf укладений
07 липня 2022 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 361025/2022-3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 261 018,25
UAH (в тому числі ПДВ 43 503,04 UAH)