Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з Розроблення містобудівної документації - генерального плану і плану зонування (у складі генерального плану) м. Богуслава Обухівського району Київської області. Розробка історико-архітектурного опорного плану (у складі генерального плану) території м. Богуслав Обухівського району Київської області та Створення топографічних карт М 1:10 000 території Богуславської міської територіальної громади Обухівського району Київської області
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2022-06-22-001262-a ● c03d57190dc94cd2a36f9f1365bd9c8c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Богуславської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05408830 |
Місцезнаходження: | 09701, Україна , Київська обл., м. Богуслав, вул. Франка Івана, 4 |
Контактна особа: |
Віта Шевченко +380456153454 shevochka84@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 червня 2022 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2022 13:58 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, що має містити ствердження про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, передбачених у тендерній документації. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Крім того, банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номера на веб-порталі Уповноваженого органу. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG”: копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. Надати документ з банку, що підтверджує наявність грошового покриття та розрахунковий документ, який містить доручення платника банку, здійснити переказ визначеної в ньому суми коштів зі свого рахунку на рахунок отримувача. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення містобудівної документації - генерального плану і плану зонування (у складі генерального плану) м. Богуслава Обухівського району Київської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09701, Україна, Київська область, м. Богуслав, вул. Франка Івана, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2023
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування
1 послуга
Розробка історико-архітектурного опорного плану (у складі генерального плану) території м. Богуслав Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09701, Україна, Київська область, м. Богуслав, вул. Франка Івана, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2023
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування
1 послуга
Створення топографічних карт М 1:10 000 території Богуславської міської територіальної громади Обухівського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09701, Україна, Київська область, м. Богуслав, вул. Франка Івана, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2023
ДК 021:2015: 71410000-5 — Послуги у сфері містобудування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2022 14:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2022 14:28 |
Додаток 1 до ТД кваліфікаційні критерії 2 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
07 липня 2022 14:28 |
Додаток 2 Технічне завдання 2 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
07 липня 2022 14:28 |
Додаток 3 до ТД проект договору 2 Нова редакція.docx | |
07 липня 2022 14:28 |
Перелік змін 2.docx | |
07 липня 2022 14:28 |
Тендерна документація 2 НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
29 червня 2022 10:57 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
29 червня 2022 10:57 |
Додаток 1 до ТД кваліфікаційні критерії НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
29 червня 2022 10:57 |
Перелік змін.docx | |
29 червня 2022 10:57 |
Додаток 2 Технічне завдання НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
29 червня 2022 10:57 |
Додаток 3 до ТД проект договору Нова редакція.docx | |
22 червня 2022 10:26 |
Додаток 3 до ТД проект договору.docx | |
22 червня 2022 10:26 |
Додаток 2 Технічне завдання.docx | |
22 червня 2022 10:26 |
Тендерна документація.docx | |
22 червня 2022 10:26 |
Додаток 1 до ТД кваліфікаційні критерії ГП+ПЗ+ІАП.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 27 червня 2022 09:16
Дата відповіді: 29 червня 2022 11:47
Шановний Замовнику, чи можна подати як аналогічний договір не тільки "договір з розроблення генерального плану міста", а й договір з "внесення змін до генерального плану міста" (якщо виконаний протягом останніх 5-ти років та має позитивний висновок експертизи)?
Відповідь: Відповідно до умов Тендерної документації та змін до неї, Учасник для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів повинен надати в складі своєї пропозиції скановані оригінали або копії договорів з усіма додатками до цих договорів, які є невід'ємними частинами, змінами та доповненнями. Аналогічними договорами вважаються договори з розроблення генерального плану міста або внесення змін до генерального плану, виконані протягом останніх п'яти років.
Кваліфікаційні критетерії, вимогти до учасника
Дата подання: 27 червня 2022 16:32
Дата відповіді: 29 червня 2022 15:07
Якими нормативно-правовими актами обумовлюються вимоги, щодо наявності в учасника: дипломованого еколога, що пройшов навчання/підвищення кваліфікації щодо здійснення стратегічної екологічної оцінки (СЕО) проектів документів державного планування (а саме вимога про навчання та підвищення кваліфікації); Ддючий сертифікат системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 у сфері архітектури, інжинірингу, геології, геодезії, технічного нагляду та технічного консультування у цих сферах виданий на ім’я учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для здійснення стратегічної екологічної оцінки проектів документів державного планування генерального плану та плану зонування м. Богуслав відповідно до п.19 та п.21 ТЗ №1 Додатку 1 до тендерної документації, п.17 ст.17 і п.1 ст.18 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» та ЗУ «Про стратегічну екологічну оцінку» Замовник вбачає за необхідне залучення Учасником дипломованого еколога. Оскільки стратегічна екологічна оцінка – це процедура визначення, опису та оцінювання наслідків виконання документів державного планування (у даному випадку – генерального плану та плану зонування території міста Богуслав) для довкілля, виконавець даної процедури має бути однаково добре обізнаним як в екологічній сфері, так і в виконанні документів державного планування. Щоб бути впевненим, що Учасник зможе забезпечити якісну та об’єктивну процедуру СЕО, Замовник вимагає підтвердити кваліфікацію фахівця-еколога сертифікатом щодо проходження навчання/підвищення кваліфікації щодо здійснення стратегічної екологічної оцінки (СЕО) проектів документів державного планування.
Відповідно до п.5 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі: Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Предметом даної закупівлі є надання комплексної послуги, яка передбачає розроблення містобудівної, науково-проектної документації та здійснення топографо-геодезичних робіт а, відповідно, залучення великої кількості працівників. Вимоги та керівні принципи ISO 45001 допомагають організації створити ефективну систему виробничої безпеки. Наявність сертифікації ISO 45001:2018 системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 у сфері архітектури, інжинірингу, геології, геодезії, технічного нагляду та технічного консультування у цих сферах гарантує Замовнику забезпечення безперервного надання послуг без затримок, які виникають у наслідок нещасних випадків під час виконання співробітниками своїх трудових обов’язків. Також наголошуємо, що будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів і отримати сертифікат.
Відповідно до п.5 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі: Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Предметом даної закупівлі є надання комплексної послуги, яка передбачає розроблення містобудівної, науково-проектної документації та здійснення топографо-геодезичних робіт а, відповідно, залучення великої кількості працівників. Вимоги та керівні принципи ISO 45001 допомагають організації створити ефективну систему виробничої безпеки. Наявність сертифікації ISO 45001:2018 системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018 у сфері архітектури, інжинірингу, геології, геодезії, технічного нагляду та технічного консультування у цих сферах гарантує Замовнику забезпечення безперервного надання послуг без затримок, які виникають у наслідок нещасних випадків під час виконання співробітниками своїх трудових обов’язків. Також наголошуємо, що будь-яка організація має можливість зібрати необхідний пакет документів і отримати сертифікат.
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 27 червня 2022 16:39
Дата відповіді: 29 червня 2022 15:08
На підставі яких законодавчих вимог замовник вимагає наявності в учасників: - фахівця гідролога або інженера гідротехніка – не менше 1-го працівника; - дипломованого економіста або економіко-географа?
Відповідь: Відповідно до прим 2. розділу 5 ДБН Б.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту» у залежності від особливостей населених пунктів та складності проблем (природних, історико-культурних, інженерно-геологічних, планувальних) за завданням у складі генерального плану виконують інші схеми, позначені в пункті 11 таблиці 1, зокрема: схеми розміщення об'єктів соціальної сфери, житлового будівництва, інвестиційно-привабливих територій, архітектурно-ландшафтної організації населеного пункту, спеціальні карти за наявності особливо складних інженерно-геологічних умов та планувальних обмежень тощо. Так, в м. Богуслав в умовах складного рельєфу протікає р.Рось – одна з найбільших правих приток Дніпра, що стійко визначає планувальну структуру міста. Річка має ряд проблем гідролого-екологічного характеру; на ній в межах міста розміщені ГЕС та дамба – елементи планувальної структури Богуслава, які впливають на містобудівну та планувальну діяльність. Це визначає необхідність залучення окремого фахівця та розробки ряду інженерно-гідротехнічних заходів. Таким чином Замовник вбачає за необхідне розробити окрему тематичну схему в складі генерального плану. Для ефективного виконання цієї частини послуги Учасник повинен мати фахівця гідролога або інженера-гідротехніка.
Згідно з п.87 Постанови Кабміну «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації» від 1 вересня 2021 р. № 926 у складі генерального плану населеного пункту розробляються: розділ “Обслуговування населення”, підрозділи “Ситуаційний план”, «Розміщення ділових центрів та інноваційних об’єктів», “Розміщення виробничих об’єктів”. Так під час розробки проекту документу генерального плану визначаються розрахункові параметри демографічного, економічного та соціального розвитку населеного пункту, а також розрахункові показники щодо розвитку житлового будівництва, системи громадських центрів, соціальної інфраструктури тощо. Таким чином задля здійснення аналізу, прогнозних розрахунків та надання економічно обґрунтованих пропозицій в рамках цих тематичних розділів та підрозділів Учасник повинен мати працівника економіста або економіко-географа.
Також зазначимо, що Замовник не вимагає наявності в Учасника таких фахівців як фахівець гідролог або інженер-гідротехнік та дипломований економіст або економіко-географ у штаті за основним місцем роботи. Тому кожен Учасник може укласти цивільно-правовий договір з відповідними фахівцями.
Згідно з п.87 Постанови Кабміну «Про затвердження Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації» від 1 вересня 2021 р. № 926 у складі генерального плану населеного пункту розробляються: розділ “Обслуговування населення”, підрозділи “Ситуаційний план”, «Розміщення ділових центрів та інноваційних об’єктів», “Розміщення виробничих об’єктів”. Так під час розробки проекту документу генерального плану визначаються розрахункові параметри демографічного, економічного та соціального розвитку населеного пункту, а також розрахункові показники щодо розвитку житлового будівництва, системи громадських центрів, соціальної інфраструктури тощо. Таким чином задля здійснення аналізу, прогнозних розрахунків та надання економічно обґрунтованих пропозицій в рамках цих тематичних розділів та підрозділів Учасник повинен мати працівника економіста або економіко-географа.
Також зазначимо, що Замовник не вимагає наявності в Учасника таких фахівців як фахівець гідролог або інженер-гідротехнік та дипломований економіст або економіко-географ у штаті за основним місцем роботи. Тому кожен Учасник може укласти цивільно-правовий договір з відповідними фахівцями.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-06-22-001262-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:41686750
Дата подання: 29 липня 2022 17:34
Дата подання: 29 липня 2022 17:34
Оскарження результатів кваліфікації
Скарга,
що стосується дій Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій
Виконавчий комітет Богуславської міської ради (далі також – «Замовник») оголошено відкриті торги на закупівлю послуг з «Виконавчий комітет Богуславської міської ради», ідентифікатор закупівлі UA-2022-06-22-001262-a (далі – «Закупівля»). Скаржник виявив бажання взяти участь у Закупівлі, у зв’язку з чим подав свою пропозицію на участь у Закупівлі.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, тендерні пропозиції на Участь у Закупівлі подали наступні Учасники:
№з/п Учасник Ціна за результатом електронного аукціону (грн, з ПДВ)
1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ"
ЄДРПОУ 41686750 - Скаржник 1 313 000,00грн.
2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР-ГРУППРОЕКТ"
ЄДРПОУ 42170868 2 376 000,00грн.
3 ТОВ "АДВАНС ІНВЕСТ"
ЄДРПОУ 38660952 3 000 000,00грн.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції та оприлюднено відповідний Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.07.2022 № 142 (далі також – «Протокол»).
У Протоколі зазначено, що Учасник не надав належного обґрунтування вказаної ціни або вартості через що відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ».
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та вважає відхилення Замовником пропозиції безпідставним виходячи з наступного.
При підготовці тендерної пропозиції Скаржник керувався інструкціями та вимогами Тендерної документації Замовника.
Згідно з ч. 1 Розділу 5 Тендерної документації встановлено, що аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції та додати до пояснення кошторис.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування (обґрунтування в довільній формі та кошторис) вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного частиною чотирнадцять статті 29 Закону.
Згідно з ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» Визначається, що аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Згідно з п. 14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» відхилення тендерної пропозиції відбувається у разі якщо Учасник не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
З відхиленням в цій частині ми не погоджуємось виходячи з наступного:
1. Нами було надано обґрунтування аномально низької ціни під час проведення тендерної закупівлі шляхом завантаження до електронного майданчика уповноваженого органу о 16 год. 56 хв. 18 липня 2022 року сканованої копії обґрунтування з найменуванням електронного файлу «Обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції.pdf» (копія документа додається, скріншот з часовою відміткою додається).
2. Щодо не пропуску строку на надання обґрунтування вказуємо, що відповідно до ст. 254 Цивільного кодексу України вказується: Якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є перший за ним робочий день. Отже як законодавець так і електронна система встановила дату подачі обґрунтування до 19 липня 2022 року, до 00 год. 00 хв.
3. В обґрунтуванні чітко зазначено від чого було запропоновано аномально низьку ціну, а саме:
-автоматизоване програмне забезпечення із застосуванням ГІС технологій, що забезпечує оптимізацію та оперативність виконання послуг та робіт на підприємстві, що сприяє скороченню загальних витрат та строків виконання;
- в умовах воєнного стану в Україні, пов'язаного з військовою агресією, вважаємо за необхідне та маємо можливість надати максимально економічно обгрунтовану цінову пропозицію з метою якісного надання послуг за предметом закупівлі та заощадження бюджетних коштів.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», серед яких, зокрема, досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва, який сприяє якісному виробництву товару, порядку надання послуг по вигідним для замовників цінам, що з урахуванням зазначеного дає змогу зменшувати вартість надання послуг. Таким чином, учасник, як надавач послуг, має можливість застосувати знижку на послугу і готовий надати її по вартості по всій закупівлі за ціною вказаній у тендерній пропозиції.
Аналогічної думки по вказаному питанню притримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що викладена у рішенні № 28185-р/пк-пз від 22.12.2021, оголошення № UA-2021-11-03-000945-c.
Щодо посилання Замовника на те, що нами нібито не було накладено кваліфікований електронний підпис - вказуємо наступне: нами було накладено електронний підпис 14 липня 2022 року о 19 год. 24 хв. відразу ж після завантаження до електронного майданчика уповноваженого органу тендерної документації у строк який надавався системою для реєстрації (подачі тендерної пропозиції). Даний підпис отримувався в АЦСК ТОВ «Центр сертифікації ключів України» є чинним та належить відповідальному з закупівель згідно інформаційної довідки з додатками № 20 від 14 липня 2022 року ТОВ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ" - Мазур Тетяні Петрівні.
А отже в цій частині нами не було допущено порушення тендерної документації та діючого законодавства.
Щодо посилання Замовника на те, що Учасник не надав довідку щодо наявності у програмному забезпеченні функціоналу для відповідного формування земельних ділянок та створення та обробки файлів у форматі *.gdb. – вказуємо наступне: нами було надано довідку про наявність обладнання, МТБ та технологій згідно Додатку 1 назвою «1 Довідка про наявність обладнання, МТБ та технологій Додаток 1.pdf». В даній довідці присутнє відповідне програмне забезпечення за №13 «Програмна продукція ArсGIS Desktop Basic Single Use License», за №14 «Програмне забезпечення «Digitals Geodesy/Reports/Topotracer/XMLChecker» та за №15 «Програмна продукція ArсGIS Desktop Basic Single Use License» - які забезпечуються функціоналом збереженням файлів у форматі *.gdb. Відповідно у цій частині наша пропозиція відповідає умовам тендерної документації (копія документа додається).
Щодо посилання Замовника на те, що Учасник не надав належним чином завірені копії кваліфікаційних сертифікатів – вказуємо наступне:
- Умовами тендерної документації вимагались кваліфікаційні сертифікати архітекторів з розроблення містобудівної документації, в кількості не менше 2-х працівників – згідно нашої тендерної документації було надано шляхом завантаження до електронної системи уповноваженого органу документи які вимагались умовами тендерної документації у тому числі і кольорові копії сертифікатів з назвою «2.2 Архітектор Бакун О.М..pdf» та «2.3 Архітектор Морозік А.С..pdf».
- Інші співробітники ТОВ «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ», зокрема Гороховська О.А. не потребувала розміщення кваліфікаційного сертифікату хоч вона і є архітектором за посадою у Товаристві, так як тендерна документація вимагала лише двох сертифікованих архітекторів, що нами було у повному обсязі виконано шляхом надання інформації та копії сертифікатів від архітекторів Бакун О.М. та Морозік А.С. (копії документів додаються).
- Умовами тендерної документації вимагалось кваліфікаційний сертифікат інженера - геодезиста в кількості не менше 1-го працівника – згідно нашої тендерної документації було надано шляхом завантаження до електронної системи уповноваженого органу документи, які вимагались умовами тендерної документації, у тому числі і кольорові копії сертифікатів з назвою «2.8 Інженер-геодезист Сушко В.Г..pdf» (копії документів додаються).
Інші співробітники, зокрема Костенко С.А. не потребував розміщення кваліфікаційного сертифікату хоч він і є інженером - геодезистом за посадою у Товаристві, так як тендерна документація вимагала лише одного сертифікованого інженера – геодезиста, що нами було у повному обсязі виконано шляхом надання інформації та копії сертифіката від інженера - геодезиста Сушко В.Г.
- Умовами тендерної документації вимагалось наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та будуть задіяні у наданні послуг, що є предметом закупівлі, а саме фахівця гідролога або інженера гідротехніка – не менше 1-го працівника – згідно нашої тендерної документації було надано шляхом завантаження до електронної системи уповноваженого органу документи які вимагались умовами тендерної документації з назвою «2.9 Гідролог Дубняк С.С..pdf». Умовами Тендерної документації кваліфікаційний сертифікат фахівця гідролога не вимагався.
Більш того відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Не розмістивши у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, Замовник порушив вимоги ч.16 ст. 29 Закону. Замовником не було надано нам 24 години на виправлення невідповідностей.
Отже Замовник неправомірно відхилив нашу тендерну пропозицію з підстав викладених вище не надавши відповідний час на виправлення невідповідностей, (які підпадали під законодавчо встановлену норму з надання 24-х годин на виправлення) чим також порушив права ТОВ «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ», що могло б призвести до врегулювання спору без застосування адміністративних процедур в рамках цієї скарги.
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями Замовника та вважає такими, що порушують його права та інтереси, а також ці рішення порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури Закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника (Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ») та усі прийняті рішення про відхилення та визначення переможця Учасників які будуть винесені замовником після протоколу про відхилення нашої компанії.
Додаток: Копія обґрунтування аномально низької ціни на 2-х аркушах,
Скріншот з часовою відміткою на 1-у аркуші,
Довідка про наявність обладнання, МТБ та технологій Додаток 1 на 4-х аркушах;
Копія кваліфікаційного сертифікату архітектора Морозік А.С. на 1-му аркуші,
Копія кваліфікаційного сертифікату архітектора Бакун О.М. на 1-му аркуші,
Копія кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста Сушко В.Г. на 1-му аркуші,
Копія Свідоцтва про підвищення кваліфікації інженера-геодезиста Сушко В.Г. на 1-у
аркуші,
Скріншот з перевіркою накладеного електронного підпису на тендерну документацію
на 2-х аркушах.
З повагою,
Директор
ТОВ «ІНСТИТУТ
ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ» Т.П. Мазур
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 серпня 2022 14:56
Рішення від 02.08.2022 №5273.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2022 14:56
інформація про резолютивну частину рішення від 11.08.2022 № 5390.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2022 12:15
рішення від 11.08.2022 №5390.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2022 11:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2022 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ" |
1 313 000,00
UAH з ПДВ
|
1 313 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР-ГРУППРОЕКТ" |
2 376 000,00
UAH з ПДВ
|
2 376 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АДВАНС ІНВЕСТ" |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ТЕРИТОРІАЛЬНОГО ПЛАНУВАННЯ" #41686750 |
Відхилено |
1 313 000,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2022 14:06
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 19 липня 2022 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР-ГРУППРОЕКТ" #42170868 |
Переможець |
2 376 000,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2022 11:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2022 10:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2022 09:52
|
Договір 116.pdf | укладений |
26 серпня 2022 09:49
|