Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі ЗДО №1 за адресою: вул. Й.Бурги, буд.12 м.Вижниця, Чернівецької області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, КНУ Настанова з визначення вартості будівництва)
Очікувана вартість
523 560,00 UAH
UA-2022-06-21-006029-a 9bed112199004a9899ece58d93030c76
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сатоніна Катерина

380979494477 SATONINA580@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЖНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04062096
Вебсайт: http://vnmiscrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 59200, Україна , Чернівецька обл., Вижниця, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 34
Контактна особа: Сатоніна Катерина
380979494477
SATONINA580@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 червня 2022 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2022 18:00
Початок аукціону: 04 липня 2022 11:31
Очікувана вартість: 523 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 статті 2 Закону. під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Закупівля за кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт покрівлі ЗДО №1 за адресою: вул. Й.Бурги, буд.12 м.Вижниця, Чернівецької області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, КНУ Настанова з визначення вартості будівництва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59200, Україна, Чернівецька область, Вижниця, Й.Бурги, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 червня 2022 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 червня 2022 16:06
оголошення дах ДНЗ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення в технічному завданні
Дата подання: 22 червня 2022 12:56
Дата відповіді: 22 червня 2022 14:43
Доброго дня. Згідно технічного завдання п.10 Демонтаж віконних коробок в рублених з колод та брусів стінах (типу дерев'яні стіни) та п.12. Заповнення віконних прорізів готовими блоками з металопластику в кам'яних стінах (типу цегляні стіни). Питання: Стіни в нас кам'яні (цегляні) чи дерев'яні (з бруса)?
Відповідь: На Ваш лист повідомляємо : "Дерев'яна конструкція для пожежного виходу на дах"
Загальне питання
Дата подання: 23 червня 2022 12:18
Дата відповіді: 24 червня 2022 22:31
Доброго дня! Просимо пояснити можливість проведення розрахунків з врахуванням вимог Постанови КМУ № 590 від 09.06.2021 року "Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому порядку в умовах воєнного стану"
Відповідь: Доброго дня! Оплата буде проводитись з врахуванням вимог Постанови КМУ № 590 від 09.06.2021 року "Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому порядку в умовах воєнного стану".
Уточнення?
Дата подання: 26 червня 2022 19:44
Дата відповіді: 27 червня 2022 11:54
Шановний замовнику! В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме пункті 3.4. вказано, що строк виконання робіт до 31.12.2023 року. В пункті 5.1. Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано, що Генпідрядник зобов'язується виконати роботи до 31 грудня 2023 року. Однак в 11.1 Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано, що цей Договір набирає чинності з дня укладання договору і діє до 31.12.2022 року. Просимо Вас надати роз’яснення яким чином термін дії договору може бути меншим ніж строк виконання робіт по об’єкту? У разі, якщо строк дії договору вказано не вірно просимо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та продовжити строк подання пропозицій не менше ніж на 2 робочі дня, як це передбачено частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо, що строк виконання робіт 31 грудня 2023 року, отже строк дії договору буде до 31 грудня 2023року.
ТД?
Дата подання: 26 червня 2022 19:45
Дата відповіді: 27 червня 2022 11:52
Шановний Замовнику! Пунктом 4.2 Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що оплата послуг Замовника здійснюється в межах передбачених державними нормами (ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013) та листом Держбуду України від 04.10.2000р. №7/7-1010 згідно розрахунку Замовника. Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року затверджено Кошторисні норми України у будівництві та визнано таким, що втратив чинність ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Таким чином Замовник не має права керуватися нормативним актом, який втратив чинність. Просимо Вас внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідність із діючим законодавством та продовжити строк подання пропозицій не менше ніж на 2 робочі дня, як це передбачено частиною 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо, що оплатат за виконані роботи буде здійснюватись у відповідності до чинного законодавства на момент оплати. Зміни в оголошення Замовником вноситись не буде.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2022 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Столярчук Юрій Октавіанович 473 953,02
UAH з ПДВ
471 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020" 479 218,00
UAH з ПДВ
471 252,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГРИГОРЕЦЬ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ" 489 126,00
UAH з ПДВ
473 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРПАТИ-ІНВЕСТБУДСЕРВІС" 497 868,00
UAH з ПДВ
497 868,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ 499 990,54
UAH з ПДВ
499 990,54
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХОДИКІН МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ" 513 062,00
UAH з ПДВ
513 062,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2022 16:55
Електронний підпис
01 липня 2022 16:53
Додатки_обладн.PDF
01 липня 2022 16:53
ТП 1_реєстр_док_006029-a.rar
01 липня 2022 16:53
ТП 2_кошт_док_006029-а.rar
01 липня 2022 16:53
ТП 3 інші докум_006029-а.rar

Публічні документи

01 липня 2022 15:24
Електронний підпис
01 липня 2022 15:24
14.Проект договору.pdf
01 липня 2022 15:24
14.Проект договору.pdf.p7s
01 липня 2022 15:24
8. Довідка пояснення .pdf
01 липня 2022 15:24
1.Модельний статут.pdf
01 липня 2022 15:24
1.Модельний статут.pdf.p7s
01 липня 2022 15:24
12.Захист довкілля.pdf
01 липня 2022 15:24
12.Захист довкілля.pdf.p7s
01 липня 2022 15:24
13.Довідка субпідряд.pdf

Публічні документи

01 липня 2022 15:11
Електронний підпис
01 липня 2022 15:07
Локальний кошторис.pdf
01 липня 2022 15:07
15. Договірна ціна.pdf
01 липня 2022 15:07
7. Довідка.pdf
01 липня 2022 15:07
Дефектний акт.pdf
01 липня 2022 15:07
Витяг ЄДРПОУ.pdf
01 липня 2022 15:07
Проект договору.pdf
01 липня 2022 15:07
7.7 ВИПИСКА з ДРФО.pdf
01 липня 2022 15:07
3. Паспорт.pdf

Публічні документи

01 липня 2022 17:25
Електронний підпис
01 липня 2022 17:25
Довідка ст.17.pdf
01 липня 2022 17:25
Лист-гарантія.pdf
01 липня 2022 17:25
протокол.pdf
01 липня 2022 17:25
Лист-згода з ПД та ТЗ.pdf
01 липня 2022 17:25
Довідка про МТБ.pdf
01 липня 2022 17:25
Виписка з ЄДР.pdf
01 липня 2022 17:25
Довідка з банку.pdf
01 липня 2022 17:25
Посвідчення з ОП №1.pdf
01 липня 2022 17:25
Довідка про ліцензії.pdf
01 липня 2022 17:25
Посвідчення з ОП №2.pdf

Публічні документи

30 червня 2022 16:16
Електронний підпис
30 червня 2022 16:15
Кошторис ДНЗ.pdf
30 червня 2022 16:15
Тендерна пропозиція.pdf
30 червня 2022 16:15
Технічне завдання.pdf
30 червня 2022 16:15
Договір оренди №2.pdf.p7s
30 червня 2022 16:15
Субпідрядники.pdf
30 червня 2022 16:15
Договір оренди №1.pdf
30 червня 2022 16:15
Проект договору.pdf
30 червня 2022 16:15
Паспорт та ІПН копія.pdf
30 червня 2022 16:15
Довідка ст.17.pdf
30 червня 2022 16:15
Договір оренди №2.pdf
30 червня 2022 16:15
Декларація Держпраці.pdf
30 червня 2022 16:15
Лист-гарантія.pdf
30 червня 2022 16:15
Лист-пояснення.pdf
30 червня 2022 16:15
Виписка 26.08.2021.pdf
30 червня 2022 16:15
Договір оренди №1.pdf.p7s
30 червня 2022 16:15
Опис.pdf
30 червня 2022 16:15
Наказ_право_пiдпису.pdf
30 червня 2022 16:15
Витяг ЄДР копія 01.11.2021.pdf
30 червня 2022 16:15
ISO.pdf

Публічні документи

01 липня 2022 10:59
Електронний підпис
01 липня 2022 10:58
15. Кошторис.pdf
01 липня 2022 10:58
7. Стаття 17.pdf
01 липня 2022 10:58
Програмні комплекси.rar
01 липня 2022 10:58
Лист гарантія.pdf
01 липня 2022 10:58
6. Довідка з банку.pdf
01 липня 2022 10:58
17. Проект договору.pdf
01 липня 2022 10:58
4. Ліцензія.pdf
01 липня 2022 10:58
14. Захист довкілля.pdf
01 липня 2022 10:58
1. Виписка з ЄДР.pdf
01 липня 2022 10:58
16. Субпідрядник.pdf
01 липня 2022 10:58
8. МТБ.pdf
01 липня 2022 10:58
Технічне завдання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Столярчук Юрій Октавіанович

ТОВ "УНІВЕРСАЛ БУД-2020"

ФОП "ГРИГОРЕЦЬ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРПАТИ-ІНВЕСТБУДСЕРВІС"

ФОП ОГАНЕСЯН АГВАН АРАМОВИЧ

ФОП "ХОДИКІН МИКОЛА ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Столярчук Юрій Октавіанович
#2822819578
Переможець 471 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2022 16:23

Документи

06 липня 2022 16:23
Електронний підпис
06 липня 2022 16:22
протокол 49 днз.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2022 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Столярчук Юрій Октавіанович
#2822819578
471 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 липня 2022 16:23
Електронний підпис
06 липня 2022 16:22
протокол 49 днз.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 15:52
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 16:12
календарний план.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 16:11
ДОДАТКОВА УГОДА 2.jpg зміни до договору
22 грудня 2022 16:11
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2022 12:07
додаткова заміна реквізитів до дог.203.pdf зміни до договору
19 вересня 2022 12:07
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2022 16:29
календарний план до дог.203.pdf зміни до договору
27 липня 2022 16:28
Електронний підпис укладений
25 липня 2022 10:49
Договір 203 кап рем.ЗДО№1.pdf укладений
25 липня 2022 10:49

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт покрівлі ЗДО №1 за адресою: вул. Й.Бурги, буд.12 м.Вижниця, Чернівецької області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) 1 роботи 471 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): план графік фін.
Номер договору про закупівлю: 203
Договір:
Номер додаткової угоди: план графік фін.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): заміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 203
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1 Сторони дійшли згоди пункт 3.1 Договору: Капітальний ремонт покрівліЗДО №1 по вул.Й.Бурги буд.12, Чернівецької області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (45260000-7) (ДК 021:2015) (надалі - Роботи) доповнити в редакції наступного змісту: «3.1 Загальна вартість підрядних робіт, що акцептована складає 471000.00грн(чотириста сімдесят одна тисяча 00 копійок) 3.1.1Загальна вартість робіт на 2022рік становить:471000грн 00коп. 3.1.2.Загальна вартість робіт на 2023рік становить:0.00грн
Номер договору про закупівлю: 203
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Капітальний ремонт покрівлі ЗДО №1 за адресою: вул. Й.Бурги, буд.12 м.Вижниця, Чернівецької області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, КНУ Настанова з визначення вартості будівництва) 1 роботи 471 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 471 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 78 500,00 UAH)