Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія" |
Код ЄДРПОУ: | 40270150 |
Місцезнаходження: | 76006, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13, |
Контактна особа: |
Вовчук Віталій Юрійович 380958573950 KPMDK@META.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 червня 2022 12:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 07 липня 2022 11:00 |
Очікувана вартість: | 839 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 196,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за відвантажений Товар здійснюються Замовником в національній валюті України шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника по факту відвантаження Товару з відстрочкою платежу до 90 (дев’яносто) календарних днів. Джерело фінансування: місцевий бюджет і кошти Замовника. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 червня 2022 12:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 червня 2022 12:00 |
Оголошення.docx | |
21 червня 2022 12:00 |
Додаток 3 (інші вимоги та документи).docx | |
21 червня 2022 12:00 |
Додаток 4 (технічні вимоги).docx | |
21 червня 2022 12:00 |
Додаток 5 (форма тендерна пропозиція).docx | |
21 червня 2022 12:00 |
Додаток 1 (док. підтвердження ст. 16).docx | |
21 червня 2022 12:00 |
Додаток 2 (вимоги ст. 17).docx | |
21 червня 2022 12:00 |
Додаток 6 (проєкт договору).docx | |
21 червня 2022 12:00 |
ТД Фарби.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (надалі – Порядок).
Згідно з пунктом 3 Розділу I Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (пункт 5 розділу І Порядку).
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Отже, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) (поділ предмета закупівлі на лоти) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та Порядку, та є правом, а не обов’язком замовника.
Замовник поважає всіх учасників і діє у повній відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», із дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які встановлені у статті 5 зазначеного Закону.
Вимоги про усунення порушення
Конкретні об’єкти на яких мають виконатися роботи можуть доводитись Замовнику за 1-2 дні до їх виконання.
Тому, у тендерній документації передбачається строк поставки - протягом 1-го календарного дня з моменту отримання заявки Замовника.
Згідно ч. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Так, відповідно до п. 4.1 проєкту договору (Додаток 6 до тендерної документації) розрахунки за відвантажений Товар здійснюються Замовником в національній валюті України шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника по факту відвантаження Товару з відстрочкою платежу до 90 (дев’яносто) календарних днів.
Вимоги тендерної документації стосуються всіх учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Всі вимоги тендерної документації, в тому числі строк поставки товару предмету закупівлі, вимоги до нього та порядок здійснення оплати за нього, були розроблені з урахуванням потреби Замовника та можливостей вчасної оплати за поставлений товар, та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
У тендерній документації відсутній будь-який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в частині строку поставки товару та порядку здійснення оплати за нього.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-18-000006 ● 7ec019cd3ff541f2860e730bfff6c237
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2022 11:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.07.2022 №36-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 18.07.2022 №36-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2022-06-21-002905-a 21.06.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
З урахуванням висновку Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-06-21-002905-a від 25 липня 2022 року, яким зобов'язано Комунальне підприємство «Муніципальна дорожня компанія» здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, уповноваженою особою Комунального підприємства «Муніципальна дорожня компанія» прийнято рішення Не допускати у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі».
2022-07-26 13:52:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 липня 2022 11:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗІО-СПОРТ" |
786 350,00
UAH з ПДВ
|
759 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬТ-С" |
824 364,00
UAH з ПДВ
|
760 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "МАЕСТРО М" |
831 000,00
UAH з ПДВ
|
831 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗІО-СПОРТ" #39224698 |
Переможець |
759 990,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2022 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2023 09:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2023 13:29
|
Додаткова угода № 2- 20% (фарби).PDF | зміни до договору |
25 січня 2023 13:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2022 11:45
|
Додаткова угода № 1-продовження строку дії договору (фарби).PDF | зміни до договору |
20 грудня 2022 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2022 13:47
|
Договір з ТОВ ЗІО-СПОРТ (фарби).PDF | укладений |
22 липня 2022 13:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | Т-74/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовилися продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2023 року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | Т-74/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |