Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт заміна протипожежних дверей та люків пов’язаних з експлуатацією та утриманням споруди ЗЗСО № 133 за адресою м. Київ, вул. Бастіонна, 7/18 (ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи).
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2022-06-20-005989-a c8fc3c2d3bf04fd19abc4946470fe20b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філіц Людмила Олегівна

380442530086 tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: Філіц Людмила Олегівна
380442530086
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2022 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2022 10:00
Початок аукціону: 04 липня 2022 11:29
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Поточний ремонт заміна протипожежних дверей та люків пов’язаних з експлуатацією та утриманням споруди ЗЗСО № 133 за адресою м. Київ, вул. Бастіонна, 7/18 (ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи) згідно документації.
1. Кошторисну документацію на виконання: Поточного ремонту заміни протипожежних дверей та люків пов’язаних з експлуатацією та утриманням споруди ЗЗСО № 133 за адресою м. Київ, вул. Бастіонна, 7/18 (ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи) підготувати згідно обсягів робіт та у відповідності з Державними Стандартами України. У разі, якщо технічна специфікація замовника містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може надати саме такі матеріали, як вимагається замовником, або еквівалент, не гірший за якістю.
2. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Державними Стандартами України на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками, коштами на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. Необґрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції конкурсних торгів. Остаточно виводиться вартість всього комплексу робіт з ПДВ.
3. Остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції конкурсних торгів, надається розрахунок твердої договірної ціни та кошторис. Розрахунок договірної ціни надається також в інформаційній моделі програмного забезпечені останньої редакції АВК.
4. Строк виконання робіт: протягом 40 календарних днів з моменту підписання договору визначені кошторисною документацією
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт заміна протипожежних дверей та люків пов’язаних з експлуатацією та утриманням споруди ЗЗСО № 133 за адресою м. Київ, вул. Бастіонна, 7/18 (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2022
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення згідно Бюджетного Кодексу України. Фінансування послуг здійснюється Замовником відповідно до плану фінансування по мірі надходження бюджетних коштів. Оплата за виконані робіт проводиться по факту виконання робіт згідно акта виконаних робіт по формі № КБ-2в. Замовник здійснює оплату шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання акта виконаних робіт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2022 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2022 15:49
Поточний ремонт люків та дверей ЗЗСО №133(1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-06-20-005989-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАГР.УКР", Код ЄДРПОУ:43082364
Дата подання: 14 липня 2022 23:39
Недоліки в документації ПП "МАГНЕТТО"
В документації ПП "МАГНЕТТО" є недоліки та грубі порушення:
1. Не враховані кошти на покриття ризиків в кошторисній документації згідно вимоги Додатку 2 п.2: "2. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Державними Стандартами України на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками, коштами на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. "

2. Помилка розрахунку по позиції розрахунку "Штукатурення плоских поверхонь віконних та дверних укосів по бетону та каменю" в завданні Замовника згідно Додатку 2 зазначено 7 шт., у ПП "МАГНЕТТО" в Дефектному акті п. 6 - зазначено 7 м2, шт і м2 не можуть бути розраховані як взаємозамінними.

3. ПП "МАГНЕТТО" - має 6 судових рішень даємо посилання для перегляду: https://opendatabot.ua/c/35360336
2 шт. з них кримінальних про обрання міри запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою - фіктивні директори та засновники
1. шт. адмінправопорушення не своєчасна сплата ПДВ
3 шт. господарський за позовом Комунального підприємства "Кременчукводоканал" Кременчуцької міської ради" про стягнення 204 743,24 грн., з яких 187 842,56 грн. - заборгованість за договором № 6/КВК-1939/05-09 від 25.05.2009 р., 14 090, 76 грн. - пеня та 2 809,92 грн. - 3% річних. та
за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Мега Холдінг Трейд" про стягнення 49 908,20 грн.
чи потрібний такий Виконавець Замовнику.
В зв'язку з допушеними порушеннями вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ПП "МАГНЕТТО".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2022 14:02
Шановний Учаснику, пропозиція Учасника ПП "МАГНЕТТО", яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, була розглянута на відповідність кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція відповідає умовам закупівлі.

Документи

18 липня 2022 14:02
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2022 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАГР.УКР" 188 623,00
UAH з ПДВ
101 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МАГНЕТТО" 140 092,36
UAH з ПДВ
120 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНВЕСТ-КОНСАЛТІНГ ЛТД" 169 264,98
UAH з ПДВ
169 264,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2022 01:11
Електронний підпис
01 липня 2022 01:09
Проект договору.pdf
01 липня 2022 01:09
Фінансова звітність.pdf
01 липня 2022 01:09
Цінова пропозиція.pdf
01 липня 2022 01:09
Стаховий поліс.pdf
01 липня 2022 01:09
Статут та опис.pdf
01 липня 2022 01:09
Листи, довідки.rar

Публічні документи

30 червня 2022 16:50
Електронний підпис
30 червня 2022 16:49
7. витяг ПДВ.pdf
30 червня 2022 16:49
21.ЦПХ.pdf
30 червня 2022 16:49
17.код доступу.pdf
30 червня 2022 16:49
25.АВК 5 Магнетто.pdf
30 червня 2022 16:49
12.imd
30 червня 2022 16:49
18.Лист Санкц.pdf
30 червня 2022 16:49
20.Довідка працівники 2.pdf
30 червня 2022 16:49
24.Сертифікат Король.pdf
30 червня 2022 16:49
27.Кошторис.pdf
30 червня 2022 16:49
6.виписка ПП Магнетто.pdf
30 червня 2022 16:49
26. Погодж Договір.pdf
30 червня 2022 16:49
15.Гарант лист екологія.pdf
30 червня 2022 16:49
22.Витяги ЦТОР.pdf
30 червня 2022 16:49
29.Цінова пропозиція (2).pdf
30 червня 2022 16:49
11.Довідка Аналог.pdf
30 червня 2022 16:49
1.статут ПП Магнетто.pdf
30 червня 2022 16:49
23.Посвідчення ЦТОР.pdf
30 червня 2022 16:49
19.Довідка працівники.pdf

Публічні документи

01 липня 2022 09:52
Електронний підпис
01 липня 2022 09:42
Трудові договори.pdf
01 липня 2022 09:42
4.imd
01 липня 2022 09:42
Ліцензія АВК.pdf
01 липня 2022 09:42
Додаток 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАГР.УКР"

ПП "МАГНЕТТО"

ТОВ "ІНВЕСТ-КОНСАЛТІНГ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БАГР.УКР"
#43082364
Відхилено 101 500,00
UAH з ПДВ
08 липня 2022 10:44
ПП "МАГНЕТТО"
#35360336
Переможець 120 994,00
UAH з ПДВ
12 липня 2022 11:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

07 липня 2022 16:22
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "МАГНЕТТО" #35360336

№ рішення у справі

60/56-р/к

Дата рішення у справі

06.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2022 11:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МАГНЕТТО"
#35360336
120 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 09:35
Електронний підпис укладений
21 липня 2022 15:20
Договір ПП МАГНЕТТО (133).pdf укладений
21 липня 2022 15:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 120 994,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 165,67 UAH)