Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт заміна протипожежних дверей та люків пов’язаних з експлуатацією та утриманням споруди ЗЗСО № 133 за адресою м. Київ, вул. Бастіонна, 7/18 (ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи).
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2022-06-20-005989-a ● c8fc3c2d3bf04fd19abc4946470fe20b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39833860 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
Контактна особа: |
Філіц Людмила Олегівна 380442530086 tender.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2022 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2022 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 04 липня 2022 11:29 |
Очікувана вартість: | 190 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 950,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Поточний ремонт заміна протипожежних дверей та люків пов’язаних з експлуатацією та утриманням споруди ЗЗСО № 133 за адресою м. Київ, вул. Бастіонна, 7/18 (ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи) згідно документації.
1. Кошторисну документацію на виконання: Поточного ремонту заміни протипожежних дверей та люків пов’язаних з експлуатацією та утриманням споруди ЗЗСО № 133 за адресою м. Київ, вул. Бастіонна, 7/18 (ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи) підготувати згідно обсягів робіт та у відповідності з Державними Стандартами України. У разі, якщо технічна специфікація замовника містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може надати саме такі матеріали, як вимагається замовником, або еквівалент, не гірший за якістю.
2. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Державними Стандартами України на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками, коштами на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. Необґрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції конкурсних торгів. Остаточно виводиться вартість всього комплексу робіт з ПДВ.
3. Остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції конкурсних торгів, надається розрахунок твердої договірної ціни та кошторис. Розрахунок договірної ціни надається також в інформаційній моделі програмного забезпечені останньої редакції АВК.
4. Строк виконання робіт: протягом 40 календарних днів з моменту підписання договору визначені кошторисною документацією
Розгорнути
Згорнути
1. Кошторисну документацію на виконання: Поточного ремонту заміни протипожежних дверей та люків пов’язаних з експлуатацією та утриманням споруди ЗЗСО № 133 за адресою м. Київ, вул. Бастіонна, 7/18 (ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи) підготувати згідно обсягів робіт та у відповідності з Державними Стандартами України. У разі, якщо технічна специфікація замовника містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасник може надати саме такі матеріали, як вимагається замовником, або еквівалент, не гірший за якістю.
2. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Державними Стандартами України на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками, коштами на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. Необґрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції конкурсних торгів. Остаточно виводиться вартість всього комплексу робіт з ПДВ.
3. Остаточно виводиться підсумкова ціна пропозиції конкурсних торгів, надається розрахунок твердої договірної ціни та кошторис. Розрахунок договірної ціни надається також в інформаційній моделі програмного забезпечені останньої редакції АВК.
4. Строк виконання робіт: протягом 40 календарних днів з моменту підписання договору визначені кошторисною документацією
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт заміна протипожежних дверей та люків пов’язаних з експлуатацією та утриманням споруди ЗЗСО № 133 за адресою м. Київ, вул. Бастіонна, 7/18 (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 серпня 2022
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення згідно Бюджетного Кодексу України. Фінансування послуг здійснюється Замовником відповідно до плану фінансування по мірі надходження бюджетних коштів. Оплата за виконані робіт проводиться по факту виконання робіт згідно акта виконаних робіт по формі № КБ-2в. Замовник здійснює оплату шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання акта виконаних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2022 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2022 15:49 |
Поточний ремонт люків та дверей ЗЗСО №133(1).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-06-20-005989-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАГР.УКР", Код ЄДРПОУ:43082364
Дата подання: 14 липня 2022 23:39
Недоліки в документації ПП "МАГНЕТТО"
В документації ПП "МАГНЕТТО" є недоліки та грубі порушення:
1. Не враховані кошти на покриття ризиків в кошторисній документації згідно вимоги Додатку 2 п.2: "2. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Державними Стандартами України на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками, коштами на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. "
2. Помилка розрахунку по позиції розрахунку "Штукатурення плоских поверхонь віконних та дверних укосів по бетону та каменю" в завданні Замовника згідно Додатку 2 зазначено 7 шт., у ПП "МАГНЕТТО" в Дефектному акті п. 6 - зазначено 7 м2, шт і м2 не можуть бути розраховані як взаємозамінними.
3. ПП "МАГНЕТТО" - має 6 судових рішень даємо посилання для перегляду: https://opendatabot.ua/c/35360336
2 шт. з них кримінальних про обрання міри запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою - фіктивні директори та засновники
1. шт. адмінправопорушення не своєчасна сплата ПДВ
3 шт. господарський за позовом Комунального підприємства "Кременчукводоканал" Кременчуцької міської ради" про стягнення 204 743,24 грн., з яких 187 842,56 грн. - заборгованість за договором № 6/КВК-1939/05-09 від 25.05.2009 р., 14 090, 76 грн. - пеня та 2 809,92 грн. - 3% річних. та
за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Мега Холдінг Трейд" про стягнення 49 908,20 грн.
чи потрібний такий Виконавець Замовнику.
В зв'язку з допушеними порушеннями вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ПП "МАГНЕТТО".
Розгорнути
Згорнути
1. Не враховані кошти на покриття ризиків в кошторисній документації згідно вимоги Додатку 2 п.2: "2. Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Державними Стандартами України на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту поточного ремонту згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками, коштами на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. "
2. Помилка розрахунку по позиції розрахунку "Штукатурення плоских поверхонь віконних та дверних укосів по бетону та каменю" в завданні Замовника згідно Додатку 2 зазначено 7 шт., у ПП "МАГНЕТТО" в Дефектному акті п. 6 - зазначено 7 м2, шт і м2 не можуть бути розраховані як взаємозамінними.
3. ПП "МАГНЕТТО" - має 6 судових рішень даємо посилання для перегляду: https://opendatabot.ua/c/35360336
2 шт. з них кримінальних про обрання міри запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою - фіктивні директори та засновники
1. шт. адмінправопорушення не своєчасна сплата ПДВ
3 шт. господарський за позовом Комунального підприємства "Кременчукводоканал" Кременчуцької міської ради" про стягнення 204 743,24 грн., з яких 187 842,56 грн. - заборгованість за договором № 6/КВК-1939/05-09 від 25.05.2009 р., 14 090, 76 грн. - пеня та 2 809,92 грн. - 3% річних. та
за позовною заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "Мега Холдінг Трейд" про стягнення 49 908,20 грн.
чи потрібний такий Виконавець Замовнику.
В зв'язку з допушеними порушеннями вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ПП "МАГНЕТТО".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 липня 2022 14:02
Шановний Учаснику, пропозиція Учасника ПП "МАГНЕТТО", яка за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною, була розглянута на відповідність кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації. В результаті розгляду було встановлено, що пропозиція відповідає умовам закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 липня 2022 11:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БАГР.УКР" |
188 623,00
UAH з ПДВ
|
101 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "МАГНЕТТО" |
140 092,36
UAH з ПДВ
|
120 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНВЕСТ-КОНСАЛТІНГ ЛТД" |
169 264,98
UAH з ПДВ
|
169 264,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАГР.УКР" #43082364 |
Відхилено |
101 500,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2022 10:44
|
|
ПП "МАГНЕТТО" #35360336 |
Переможець |
120 994,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2022 11:33
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2023 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2022 15:20
|
Договір ПП МАГНЕТТО (133).pdf | укладений |
21 липня 2022 15:16
|