Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 33140000-3 Медичні матеріали (ДК 021:2015 33141000-0 Медичні матеріали нехімічні та гематологічні одноразового застосування : Комплект одягу та покриттів операційних акушерський НК 024:2019- 44059; Комплект одягу та покриттів операційних для кесаревого розтину НК 024:2019- 44059; Пелюшки абсорбуючі поглинаючі НК 024:2019 — 60709; Покриття поглинаюче 80*70см, стерильне, одноразового використання НК 024:2019 35549. Халат медичний ( хірургічнийй) на зав’язках НК 024 2019 - 35091 - Халат операційний, одноразового застосування )
Очікувана вартість
693 000,00 UAH
UA-2022-06-20-000720-a ● b1079c50ef424e7a8c9e39752c497bc2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний клінічний перинатальний центр "Мати і дитина" Тернопільської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 35492401 |
Вебсайт: | http://tokpts.at.ua |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Замкова, буд. 10 |
Контактна особа: |
Неля Шуляк +380352526961, +380352525998 matudutuna245@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2022 09:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 07 липня 2022 15:16 |
Очікувана вартість: | 693 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 465,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 комплект
Комплект одягу та покриттів операційних для кесаревого розтину
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, вул.Замкова,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
800 комплект
Комплект одягу та покриттів операційних акушерський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, вул.Замкова,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 штуки
Покриття операційне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, вул.Замкова,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
105 упаковка
Пелюшка поглинаюча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, вул.Замкова,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
170 штуки
Халат медичний (хірургічний) розмір 50 - 52 (L)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, вул.Замкова,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
250 штуки
Халат медичний (хірургічний) розмір 54-56 (XL)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46001, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, вул.Замкова,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2022 12:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2022 12:16 |
Тендерна документація.docx | |
24 червня 2022 12:16 |
Зміни до ТД перелік.docx | |
24 червня 2022 12:16 |
Тендерна документація Нова редакція.docx | |
20 червня 2022 09:51 |
Додаток 1 Медико -тех. завдання.docx | |
20 червня 2022 09:51 |
Додаток 3 лист персон.дані.docx | |
20 червня 2022 09:51 |
Додаток 2 цінова пропозиція.docx | |
20 червня 2022 09:51 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
20 червня 2022 09:51 |
Додаток 5 кваліфікаційні критерії.docx |
24 червня 2022 12:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 червня 2022 12:16 |
Тендерна документація.docx
|
|||
24 червня 2022 12:16 |
Зміни до ТД перелік.docx
|
|||
24 червня 2022 12:16 |
Тендерна документація Нова редакція.docx
|
|||
20 червня 2022 09:51 |
Додаток 1 Медико -тех. завдання.docx
|
|||
20 червня 2022 09:51 |
Додаток 3 лист персон.дані.docx
|
|||
20 червня 2022 09:51 |
Додаток 2 цінова пропозиція.docx
|
|||
20 червня 2022 09:51 |
Додаток 4 проект договору.docx
|
|||
20 червня 2022 09:51 |
Додаток 5 кваліфікаційні критерії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-06-20-000720-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "Релакс", Код ЄДРПОУ:30454707
Дата подання: 20 червня 2022 12:41
Вимога
Наявність у тендерній документації умов, що обмежують конкуренцію та призводять до зменшення кола осіб, які можуть приймати участь у закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2022 11:13
Замовник здійснює закупівлю даних товарів , оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатимуть вимогам та потребам Замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності Замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме цих товарів.
У зв’язку з тим, що Замовник у подальшому відповідатиме за те, щоб закуплений товар був належним та виконав свою функцію та витрачає на це свої кошти , тому Замовник вирішує, яку саме продукцію він купуватиме та вимоги до підтвердження технічних і якісних характеристик товару. Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі не є дискримінаційними, якщо в сукупності всім таким характеристикам, установленим Замовником у тендерній документації, відповідає продукція щонайменше двох виробників, представлених в Україні. Стерильні вироби, що є предметом закупівлі, мають бути простерилізовані газовим методом (оксидом етилену), що має бути підтверджено документами від виробника (надати паспорт якості). На кожен стерильний виріб (зазначений в Додатку 1 до тендерної документації), простерилізований газовим методом, надати протокол випробувань на наявність залишку оксиду етилену, що видані сертифікованою або акредитованою лабораторією не раніше 60 календарних днів до дня розкриття тендерних пропозиції) оскільки, щонайменше два виробники стерилізують газовим методом (оксидом етилену).
Тендерна документація Замовника (КНП ТОКПЦ «Мати і дитина» ТОР) не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення Оголошення про проведення відкритих торгів можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. При здійсненні закупівель уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства ТОКПЦ «Мати і дитина» ТОР дотримується всіх принципів передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 4 статті 14 Закону «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» вказано, що Кабінет Міністрів України затверджує модулі оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правила використання модулів оцінки відповідності. Постановою КМУ №95 від 13.01.2016 (надалі – Постанова) затверджено Модулі оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності. Постановою передбачено, що з метою перевірки відповідності продукції відповідним вимогам технічного регламенту виробник або особа, що діє від його імені, для кожного виготовленого виробу проводить одне чи кілька випробувань щодо одного або кількох конкретних аспектів такого виробу.
Окрім того, відповідно до пункту 9 постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» (далі – Техрегламент) введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням. Медичні вироби, що відповідають вимогам національних стандартів, включених до переліку національних стандартів, які відповідають європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам цього Технічного регламенту, вважаються такими, що відповідають вимогам цього Технічного регламенту.
Згідно Наказу Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України №662 від 24.06.2015 до переліку національних стандартів, які відповідають європейським гармонізованим стандартам віднесено (ДСТУ ISO 10993-7:2004 «Біологічне оцінювання медичних виробів. Частина 7. Залишки після стерилізації етиленоксидом».
Виходячи з вищезазначеного та згідно з ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» пункт 7.8.3 «Спеціальні вимоги до протоколів випробування» випробувальні лабораторії повинні надавати звіти про випробування у вигляді Протоколів випробування.
Отже, враховуючи, що перевірка продукції передбачена чинним законодавством України та те, що стерильність є одним з найважливіших параметрів продукції, що закуповується, вважаємо за необхідне включити до тендерної документації вимогу про надання документів, які будуть підтверджувати дослідження на наявність залишку оксиду етилену, а саме надання протоколів досліджень
У зв’язку з тим, що Замовник у подальшому відповідатиме за те, щоб закуплений товар був належним та виконав свою функцію та витрачає на це свої кошти , тому Замовник вирішує, яку саме продукцію він купуватиме та вимоги до підтвердження технічних і якісних характеристик товару. Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі не є дискримінаційними, якщо в сукупності всім таким характеристикам, установленим Замовником у тендерній документації, відповідає продукція щонайменше двох виробників, представлених в Україні. Стерильні вироби, що є предметом закупівлі, мають бути простерилізовані газовим методом (оксидом етилену), що має бути підтверджено документами від виробника (надати паспорт якості). На кожен стерильний виріб (зазначений в Додатку 1 до тендерної документації), простерилізований газовим методом, надати протокол випробувань на наявність залишку оксиду етилену, що видані сертифікованою або акредитованою лабораторією не раніше 60 календарних днів до дня розкриття тендерних пропозиції) оскільки, щонайменше два виробники стерилізують газовим методом (оксидом етилену).
Тендерна документація Замовника (КНП ТОКПЦ «Мати і дитина» ТОР) не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення Оголошення про проведення відкритих торгів можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. При здійсненні закупівель уповноважена особа Комунального некомерційного підприємства ТОКПЦ «Мати і дитина» ТОР дотримується всіх принципів передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами).
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 4 статті 14 Закону «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» вказано, що Кабінет Міністрів України затверджує модулі оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, та правила використання модулів оцінки відповідності. Постановою КМУ №95 від 13.01.2016 (надалі – Постанова) затверджено Модулі оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності. Постановою передбачено, що з метою перевірки відповідності продукції відповідним вимогам технічного регламенту виробник або особа, що діє від його імені, для кожного виготовленого виробу проводить одне чи кілька випробувань щодо одного або кількох конкретних аспектів такого виробу.
Окрім того, відповідно до пункту 9 постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» (далі – Техрегламент) введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням. Медичні вироби, що відповідають вимогам національних стандартів, включених до переліку національних стандартів, які відповідають європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам цього Технічного регламенту, вважаються такими, що відповідають вимогам цього Технічного регламенту.
Згідно Наказу Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України №662 від 24.06.2015 до переліку національних стандартів, які відповідають європейським гармонізованим стандартам віднесено (ДСТУ ISO 10993-7:2004 «Біологічне оцінювання медичних виробів. Частина 7. Залишки після стерилізації етиленоксидом».
Виходячи з вищезазначеного та згідно з ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» пункт 7.8.3 «Спеціальні вимоги до протоколів випробування» випробувальні лабораторії повинні надавати звіти про випробування у вигляді Протоколів випробування.
Отже, враховуючи, що перевірка продукції передбачена чинним законодавством України та те, що стерильність є одним з найважливіших параметрів продукції, що закуповується, вважаємо за необхідне включити до тендерної документації вимогу про надання документів, які будуть підтверджувати дослідження на наявність залишку оксиду етилену, а саме надання протоколів досліджень
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-06-20-000720-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "Релакс", Код ЄДРПОУ:30454707
Дата подання: 15 липня 2022 14:05
Дата подання: 15 липня 2022 14:05
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 липня 2022 15:50
рішення від 19.07.2022 № 5133.pdf
Дата публікації: 19 липня 2022 15:49
інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2022 № 5227.pdf
Дата публікації: 29 липня 2022 11:48
рішення від 28.07.2022 № 5227.pdf
Дата публікації: 02 серпня 2022 12:52
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 липня 2022 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Релакс" |
570 025,00
UAH з ПДВ
|
570 025,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «Фірма «Технокомплекс» |
692 608,10
UAH з ПДВ
|
692 608,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Релакс" #30454707 |
Відхилено |
570 025,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2022 11:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ «Фірма «Технокомплекс» #19117325 |
Переможець |
692 608,10
UAH з ПДВ
|
14 липня 2022 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2023 08:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2023 16:12
|
ду цін технокомпл.PDF | зміни до договору |
24 січня 2023 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 09:07
|
ДУ технокомплекс 20 відс.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2022 09:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 09:05
|
ДУ технокомплекс.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2022 09:03
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2022 14:59
|
Договір Технокоплекс 3314.PDF | укладений |
05 серпня 2022 14:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 7/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 7/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 7/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |