Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя
Очікувана вартість
49 877,51 UAH
UA-2022-06-17-003462-a ● 7aef3fa895e9480281ded2f934467120
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УКРАЇНСЬКИЙ ВЕТЕРАНСЬКИЙ ФОНД |
Код ЄДРПОУ: | 44565396 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, пров. Музейний, будинок 12 |
Контактна особа: |
Олександр Платухін 380685804005 platukhin.oleksandr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2022 12:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 червня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 29 червня 2022 12:56 |
Очікувана вартість: | 49 877,51 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 498,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1722 штуки
офісне устаткування та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, Київ, пров. Музейний, будинок 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2022 12:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2022 12:43 |
1_Протокол про оголошення спрощеної закупівлі.pdf | |
17 червня 2022 12:43 |
2_оголошення канцелярія.pdf | |
17 червня 2022 12:43 |
3_проект договору на закупівлю канцелярії.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-06-17-003462-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 21 червня 2022 15:11
вимога
Шановний Замовнику!Ретельно вивчивши дане оголошення , ми просимо Вам змінити одиниці виміру зі «штука» на одиницю виміру «шт». , яка передбачена класифікатором системи позначень одиниць вимірювання та обліку ДК 011-96, та яка затверджена наказом Держстандарту України 09.01.1997 №8 (в редакції 01.07.2002) та Державною фіскальною службою. Серед переліку одиниць виміру такі одиниці, як «штука» відсутні. А також просимо Вас уточнити, який саме товар Вам потрібен до позицій №14 та №16 Додатку 1 до оголошення. Це має бути напевно папка –реєстратор, яка має не тільки 2 кільця, але й механізм фіксації, чим відрізняється від папки на кільцях. Додайте, будь ласка до опису товару цю вимогу. Адже, папка-реєстратор цим відмінна від папки на 2 кільцях, в тому числі ціна різниться. Позиція №9 файли Вам потрібно всього 100 штук чи 100 пачок по 100 шт? Позиція №1 папір вкажіть одиницю виміру «пач.», адже такий товар за звичай, відпускається в пачках.Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 червня 2022 10:16
1. Щодо зміни одиниці виміру зі «штука» на одиницю виміру «шт.»
Відповідно до Державного класифікатора України Класифікатора систем позначень одиниць вимірювання та обліку ДК 011-96, що затверджений Державним комітетом стандартизації, метрології та сертифікації України відповідно до Наказу Держстандарту України від 09.01.1997 № 8, в Оголошенні про закупівлю зазначено назву одиниці вимірювання та одиниці обліку у повній відповідності
до вищезазначеного нормативно-правового акту. Дана одиниця виміру зазначена
під кодом 2009 та кодом СОЕИ 0796.
2. Щодо товару, який потрібен в позиції №14 та №16 Додатку 1 до оголошення
Це має бути папка – реєстратор, що має арочний механізм з двома кільцями, шириною 5 см та 7 см відповідно, механізм фіксації, формату А 4.
Для кращого розуміння нашої потреби пропонуємо Вашій увазі аналог необхідного товару за посиланням: https://www.itbox.ua/ua/product/Papka_-_registrator_Donau_A4_2_rings_shirina70_MASTER_white_3970001M-09-p283126/?utm=shopping&utm_content=shopping&gclid=Cj0KCQjw2MWVBhCQARIsAIjbwoMcCuyN3rRa6p-vaQiaQdc-37Hj9MPb8qUSUZjiIibYHyTrZnCwbeUaAsVkEALw_wcB
3. Щодо позиції товару під № 9 та № 1
Обсяг закупівлі файлів за даною закупівлею становить 100 штук і обчислюється
в пачках.
Обсяг закупівлі паперу за даною закупівлею становить 100 штук і обчислюється
в пачках, кожна пачка повинна містити по 500 аркушів білого паперу формату А 4.
Відповідно до Державного класифікатора України Класифікатора систем позначень одиниць вимірювання та обліку ДК 011-96, що затверджений Державним комітетом стандартизації, метрології та сертифікації України відповідно до Наказу Держстандарту України від 09.01.1997 № 8, в Оголошенні про закупівлю зазначено назву одиниці вимірювання та одиниці обліку у повній відповідності
до вищезазначеного нормативно-правового акту. Дана одиниця виміру зазначена
під кодом 2009 та кодом СОЕИ 0796.
2. Щодо товару, який потрібен в позиції №14 та №16 Додатку 1 до оголошення
Це має бути папка – реєстратор, що має арочний механізм з двома кільцями, шириною 5 см та 7 см відповідно, механізм фіксації, формату А 4.
Для кращого розуміння нашої потреби пропонуємо Вашій увазі аналог необхідного товару за посиланням: https://www.itbox.ua/ua/product/Papka_-_registrator_Donau_A4_2_rings_shirina70_MASTER_white_3970001M-09-p283126/?utm=shopping&utm_content=shopping&gclid=Cj0KCQjw2MWVBhCQARIsAIjbwoMcCuyN3rRa6p-vaQiaQdc-37Hj9MPb8qUSUZjiIibYHyTrZnCwbeUaAsVkEALw_wcB
3. Щодо позиції товару під № 9 та № 1
Обсяг закупівлі файлів за даною закупівлею становить 100 штук і обчислюється
в пачках.
Обсяг закупівлі паперу за даною закупівлею становить 100 штук і обчислюється
в пачках, кожна пачка повинна містити по 500 аркушів білого паперу формату А 4.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2022 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
37 040,22
UAH з ПДВ
|
35 936,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМАРТФОРЕСТ" |
39 000,90
UAH з ПДВ
|
36 916,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "НЕФЕДОВ ЮРІЙ ОЛЕГОВИЧ" |
40 950,00
UAH з ПДВ
|
37 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бердник В.А. |
40 935,00
UAH з ПДВ
|
38 415,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЕНДЮРАНС" |
49 600,00
UAH з ПДВ
|
47 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Відхилено |
35 936,22
UAH з ПДВ
|
29 червня 2022 14:04
|
ТОВ "СМАРТФОРЕСТ" #41651246 |
Рішення скасоване |
36 916,32
UAH з ПДВ
|
01 липня 2022 12:19
|
ТОВ "СМАРТФОРЕСТ" #41651246 |
Рішення скасоване |
36 916,32
UAH з ПДВ
|
01 липня 2022 12:22
|
ТОВ "СМАРТФОРЕСТ" #41651246 |
Переможець |
36 916,32
UAH з ПДВ
|
01 липня 2022 12:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 12:16
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2022 22:10
|
Договір на підпис (канцелярія)_погоджений.pdf.zip | укладений |
11 липня 2022 22:09
|
Договір на підпис (канцелярія)_погоджений (З підписами).pdf | укладений |
11 липня 2022 22:09
|