Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Насоси
Очікувана вартість
2 650 000,00 UAH
UA-2022-06-17-001781-a ● b292913493f844d8b1fb8cb0d96c6c12
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МКП "Чернівцітеплокомуненерго" |
Код ЄДРПОУ: | 34519280 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. МАКСИМОВИЧА, 19А |
Контактна особа: |
Наталія Терентяк +380506810036 mtzteplo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 червня 2022 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2022 12:08 |
Очікувана вартість: | 2 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 штуки
Насоси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58018, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Комунальників, 4-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 42120000-6 — Насоси та компресори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2022 10:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2022 10:53 |
Тендерна документація.doc | |
17 червня 2022 10:53 |
Додаток Тех. характер. насосів..xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Характеристики
Дата подання: 23 червня 2022 11:55
Дата відповіді: 23 червня 2022 15:22
Чи можна вам запропунувати насоси з іншими вихідними та напірними патрубками?
Відповідь: Не пропунувати насоси з іншими вихідними та напірними патрубками так як це призводить до додаткових витрат матеріалів.
Уточнення вимог
Дата подання: 23 червня 2022 11:55
Дата відповіді: 23 червня 2022 16:26
В підживлюваних насосах яка повина бути напруга живлення?
Відповідь: напруга живлення в позиціях № 1,2,11,12,13, 27,28 додатку №1 - 380V
напруга живлення в позиціях № 3,4,5, 9 додатку №1 - 220V
напруга живлення в позиціях № 3,4,5, 9 додатку №1 - 220V
Некоректні вимоги
Дата подання: 23 червня 2022 11:59
Дата відповіді: 23 червня 2022 15:27
Насоси в позиціях №6 та 7 Додатку 1, моноблоки вхід 100 мм, вихід 80. Водночас у вас в вимогах по 100мм, яке вам треба підключення?
Відповідь: Насоси в позиціях №6 та 7 Додатку 1, моноблоки можуть бути вхід 100 мм, вихід 100 або вхід 100 мм, вихід 80
Невідповідні вимоги
Дата подання: 23 червня 2022 12:01
Дата відповіді: 23 червня 2022 15:28
Насоси №23 та №24 Додатку 1, згідно маркування це маленькі циркуляційні насоси з мокрим ротором. Однак в параметрах вказані зовсім інші вимоги. Які реальні вам потрібні параметри насосів №23 та №24, згідно маркування або згідно параметрів?
Відповідь: Згідно параметрів
Уточнення вимог
Дата подання: 23 червня 2022 12:03
Дата відповіді: 23 червня 2022 15:31
На позиції № 17-19 вказано соловий насос. Який вам потрібно матеріал виконня насосу?
Відповідь: матеріал виконня насосу - корпус з нежравіючої сталі (або насоси для перекачування хімічних реагентів)
уточнення
Дата подання: 23 червня 2022 12:06
Дата відповіді: 23 червня 2022 15:32
За позиціями №27 та №28 вназано насос k20/30. Який вам необхідний напір для даних насосів 30 чи 40?
Відповідь: необхідний напір для даних насосів потрібний 40
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-06-17-001781-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДАЯНА-С", Код ЄДРПОУ:40469699
Дата подання: 20 червня 2022 15:29
Щодо дискримінаційних умов розрахунків за поставлений товар
Шановний Замовник!
Наше підприємство має намір взяти участь у цій Процедурі закупівлі.
Так, під час вивчення вимог Тендерної документації, нами були виявлені наступні умови, які містять ознаки дискримінаційних відносно потенційниї постачальників товару, що є предметом закупівлі, а саме:
Відповідно до умов пункту 2.3. Розділу 2 проекту Договору про закупівлю (Додаток 5 до ТД), розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем по факту поставки Постачальником товару, на підставі накладних, протягом 365 календарних днів з моменту поставки.
В свою чергу, пунктом 8.1. Розділу 8 проекту Договору про закупівлю визначено термін дії договору до 31.12.2022.
Отже, приймаючи до уваги, що в силу обмежень та термінів, встановлених ЗУ "Про публічні закупівлі", договір за результатами цієї процедури закупівлю буде підписано не раніше 18.07.2022, то максимально можливий календарний період для поставки товару та повного розрахунку Замовником за нього становить 166 календарних днів, а отже умова, встановлена пукнтом 2.3. проекту договору, де-юре та де-факто не може бути виконана та суперечить вимогам і принципам норм цивільного та господарського законодавства України.
Окрім цього, умова щодо розрахунку протягом такого тривалого часу після моменту поставки, як правило, може свідчити про наявність прямого умислу із боку посадових осіб Замовника, направленого на штучне усунення конкуренції, адже замороження учасником значних грошових активів на такий тривалий час, нівелює можливість отримання прибутку від цієї господарської операції. До того ж, згідно до сталої практики постійно діючої адміністративної колегії АМКУ, такі вимоги Замовника визнаються дискримінаційними та підлягають вилученню (чи корегуванню) із умов ТД.
Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до ТД у частині суттєвого зниження кінцевих термінів розрахунку Замовником за поставлений товар до рівня "не більше 30 календарних/банківських днів з моменту поставки товару".
Розгорнути
Згорнути
Наше підприємство має намір взяти участь у цій Процедурі закупівлі.
Так, під час вивчення вимог Тендерної документації, нами були виявлені наступні умови, які містять ознаки дискримінаційних відносно потенційниї постачальників товару, що є предметом закупівлі, а саме:
Відповідно до умов пункту 2.3. Розділу 2 проекту Договору про закупівлю (Додаток 5 до ТД), розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем по факту поставки Постачальником товару, на підставі накладних, протягом 365 календарних днів з моменту поставки.
В свою чергу, пунктом 8.1. Розділу 8 проекту Договору про закупівлю визначено термін дії договору до 31.12.2022.
Отже, приймаючи до уваги, що в силу обмежень та термінів, встановлених ЗУ "Про публічні закупівлі", договір за результатами цієї процедури закупівлю буде підписано не раніше 18.07.2022, то максимально можливий календарний період для поставки товару та повного розрахунку Замовником за нього становить 166 календарних днів, а отже умова, встановлена пукнтом 2.3. проекту договору, де-юре та де-факто не може бути виконана та суперечить вимогам і принципам норм цивільного та господарського законодавства України.
Окрім цього, умова щодо розрахунку протягом такого тривалого часу після моменту поставки, як правило, може свідчити про наявність прямого умислу із боку посадових осіб Замовника, направленого на штучне усунення конкуренції, адже замороження учасником значних грошових активів на такий тривалий час, нівелює можливість отримання прибутку від цієї господарської операції. До того ж, згідно до сталої практики постійно діючої адміністративної колегії АМКУ, такі вимоги Замовника визнаються дискримінаційними та підлягають вилученню (чи корегуванню) із умов ТД.
Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни до ТД у частині суттєвого зниження кінцевих термінів розрахунку Замовником за поставлений товар до рівня "не більше 30 календарних/банківських днів з моменту поставки товару".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2022 12:35
Шановний Учаснику, Відповідно до умов пункту 2.3. Розділу 2 проекту Договору про закупівлю (Додаток 5 до ТД), розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем по факту поставки Постачальником товару, на підставі накладних, протягом 365 календарних днів з моменту поставки. В свою чергу, пунктом 8.1. Розділу 8 проекту Договору про закупівлю визначено термін дії договору до 31.12.2022, але в будь-якому випадку до повного виконанням Сторонами своїх зобов'язань за даним Договором.
Умова щодо розрахунку протягом такого тривалого часу після моменту поставки (365днів) обумовлено тим, що МКП "Чернівцітеплокомуненерго" є комунальним підприємством і його фінансовий стан залежить від проплат споживачів.
Умова щодо розрахунку протягом такого тривалого часу після моменту поставки (365днів) обумовлено тим, що МКП "Чернівцітеплокомуненерго" є комунальним підприємством і його фінансовий стан залежить від проплат споживачів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2022 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ТЕПЛОЦЕНТР" |
2 125 500,00
UAH з ПДВ
|
2 125 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКОМТРЕЙДІНГ" |
2 447 028,12
UAH з ПДВ
|
2 447 028,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ТЕПЛОЦЕНТР" #35029196 |
Відхилено |
2 125 500,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2022 12:27
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРКОМТРЕЙДІНГ" #43078447 |
Переможець |
2 447 028,12
UAH з ПДВ
|
11 липня 2022 10:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2023 11:44
|
Країна походження.docx | укладений |
24 січня 2023 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2022 16:03
|
Документ 384.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2022 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2022 12:02
|
325.pdf | укладений |
25 липня 2022 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 325 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |